18-år-jente Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Tittelen sier alt. Gjerne fortell ca hvor store de var og om det var lenge siden jenta tok de
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 Ta heller å søk opp silikon reiser på YouTube, de forteller gjerne om det kjennes falske ut eller ikke, fordi de som mange andre tenkte mye på resultat. Dette høres ut som en runde tråd. Mange eklinger som vil snakke sex her, for en eller annen grunn. Anonymkode: b1782...74d 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Skrevet 24. september 2024 18-år-jente skrev (5 minutter siden): Tittelen sier alt. Gjerne fortell ca hvor store de var og om det var lenge siden jenta tok de Dette virker som en trolletråd. det gir ikke mening det du skriver i hi. Hvilken jente? Anonymkode: c272f...daf 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette virker som en trolletråd. det gir ikke mening det du skriver i hi. Hvilken jente? Anonymkode: c272f...daf Jenta med silikonpuppene? Anonymkode: 7f77c...1e8
18-år-jente Skrevet 24. september 2024 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette virker som en trolletråd. det gir ikke mening det du skriver i hi. Hvilken jente? Anonymkode: c272f...daf Hva mener du? Lurer oppriktig på det jeg skriver
Gjest winterchild Skrevet 24. september 2024 #6 Skrevet 24. september 2024 Glöm inte att du får ärr av det
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #7 Skrevet 24. september 2024 Aldri angret så mye i hele mitt liv. Tok silikon i en periode i mitt liv der jeg slet veldig med psyken og min egen selvtillit. Ikke ble det fint heller. Da jeg traff mannen i mitt liv skjønte jeg at jeg var bra nok som jeg er, uten de idiotiske ballongene av noen pupper. Tok dem ut og har aldri vært mer fornøyd enn jeg er i dag. Har en datter på 10 år i dag og kommer til å fraråde henne på det sterkeste å ta kosmetiske operasjoner. Stort sett sitter det mellom ørene, fint å starte der. Anonymkode: 507d7...1d6 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #8 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ta heller å søk opp silikon reiser på YouTube, de forteller gjerne om det kjennes falske ut eller ikke, fordi de som mange andre tenkte mye på resultat. Dette høres ut som en runde tråd. Mange eklinger som vil snakke sex her, for en eller annen grunn. Anonymkode: b1782...74d Og så er den lagt under seksualitet... Anonymkode: c5865...021 1 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #9 Skrevet 24. september 2024 18-år-jente skrev (2 timer siden): Hva mener du? Lurer oppriktig på det jeg skriver Jeg lurer oppriktig på om du kommer til å bytte brukernavn neste år? Anonymkode: bd0c2...f47 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #10 Skrevet 24. september 2024 Som små høygravide mager. Veldig rart, for faste. Anonymkode: 4763e...78f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #11 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Aldri angret så mye i hele mitt liv. Tok silikon i en periode i mitt liv der jeg slet veldig med psyken og min egen selvtillit. Ikke ble det fint heller. Da jeg traff mannen i mitt liv skjønte jeg at jeg var bra nok som jeg er, uten de idiotiske ballongene av noen pupper. Tok dem ut og har aldri vært mer fornøyd enn jeg er i dag. Har en datter på 10 år i dag og kommer til å fraråde henne på det sterkeste å ta kosmetiske operasjoner. Stort sett sitter det mellom ørene, fint å starte der. Anonymkode: 507d7...1d6 Signerer fullt og helt på denne. Tok silikon i en alder av 25 år, og var fornøyd helt i starten. Men etterhvert følte jeg bare de var "i veien", de var unaturlige og hørte liksom ikke til kroppen, de stod "rett opp" da jeg lå på ryggen osv. Etter noen år begynte de å bli harde og vonde også. Jeg hadde ikke svære silikonpupper heller, gikk fra en A-cup til B/C typ. Jeg traff også mannen i mitt liv og skjønte som personen over her at jeg var bra nok som jeg var uten de harde unaturlige puppene. Jeg opererte dem ut, og har aldri følt meg så "fri" noen gang. Det var deilig å slippe de harde kulene, og jeg har ikke angret en dag for at jeg opererte dem ut. Anonymkode: c5f61...d7c 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #12 Skrevet 25. september 2024 Har tatt på ulike silikonpupper og ingen av dem har vært bra for min del. Har vært både ganske ferske og noen som har vært i noen år. På både unge damer og litt eldre. Både over og under muskel. Synes alle har vært for faste og de oppfører seg unaturlig siden de ikke beveger seg og former seg slik som naturlige pupper. Er derfor ikke like fine å se på eller like deilige å kose med. Jeg elsker pupper, men silikon er direkte turnoff. m36 Anonymkode: c7f0b...ce8 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #13 Skrevet 25. september 2024 Ingen som har merka det på mine, mennå tok jeg veldig lite + under muskel. Ikke noen som ser det heller, folk blir sjokkerte når de får vite at jeg har silikon. Tok når jeg var 20. Anbefaler å vente til etter man har fått barn! For de ble altfor store etterpå, og huden ble tynn og rar. Når jeg er ferdige med barn, så skal jeg fjerne dem og ta et lite løft, og så heller bare leve fint med de litt mindre puppene mine. Anonymkode: c06eb...f02
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #14 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen som har merka det på mine, mennå tok jeg veldig lite + under muskel. Ikke noen som ser det heller, folk blir sjokkerte når de får vite at jeg har silikon. Tok når jeg var 20. Anbefaler å vente til etter man har fått barn! For de ble altfor store etterpå, og huden ble tynn og rar. Når jeg er ferdige med barn, så skal jeg fjerne dem og ta et lite løft, og så heller bare leve fint med de litt mindre puppene mine. Anonymkode: c06eb...f02 Du vet jo ikke om folk er oppriktige… én gang har jeg vært i tvil om det var silikon når jeg så dem. Når jeg tok på dem derimot, var jeg ikke i tvil. Silikonpupper vil ALDRI kjennes ut som naturlige pupper uansett hvor små de er. Kanskje på ei som er pubertal, men aldri på en voksen dame. Selv ikke damer med naturlige faste pupper kjennes ut som silikon. Anonymkode: c7f0b...ce8 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #15 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du vet jo ikke om folk er oppriktige… én gang har jeg vært i tvil om det var silikon når jeg så dem. Når jeg tok på dem derimot, var jeg ikke i tvil. Silikonpupper vil ALDRI kjennes ut som naturlige pupper uansett hvor små de er. Kanskje på ei som er pubertal, men aldri på en voksen dame. Selv ikke damer med naturlige faste pupper kjennes ut som silikon. Anonymkode: c7f0b...ce8 Jeg var som sagt 20 når jeg fikset på dem, og hvis jeg fortalte noen om det var det i relasjoner som varte lengre enn ett ligg. Da sa de enten at de ikke hadde tenkt på det, eller at det var "noe", men at de ikke turte å spørre, siden de ikke oppfattet meg som en person som kunne finne på å ta silikon. Møtte mannen min noen år etter silikonpuppene, og velger nesten bare å stole på at ham når han sier han ikke kjente det før jeg fortalte det. Kommer sikkert an på hvor mye man kjenner etter også! Og ang å se det: jeg kjenner flere som har det, men det er laaangt fra alle som forteller det, spesielt ikke til menn. Du ville ikke sett det på dem, for jeg ser det ikke, selv om vi har vært i badeanlegg flere ganger. Veldig lett å se/kjenne når det er tatt for mye, men om man har hatt en god kirurg og et ønske om en naturlig look, så tror jeg det lett kan skjules. Anonymkode: c06eb...f02 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #16 Skrevet 25. september 2024 Jeg fikk silikon av kjæresten min til bursdag,veldig fornøyd. Anonymkode: c4821...304
Bamseklemmer Skrevet 26. september 2024 #17 Skrevet 26. september 2024 (endret) Unge kvinner følger trender for å føle seg som andre, men glemmer at silikon ikke varer evig. Men men, de må jo selv stå for sine valg, og noen har jo ikke noe valg som er født med "skavanker" hun ikke liker på seg selv. På en kvinne i 50+ derimot, er det supersexy.. det er nok for å bevise at hun fremdeles føler seg ung, viril og kåt.. noe som gjør meg svimmel av kåthet🥰😜 Btw TS.. jeg har vært med å sponse to fyllinger og en reduskjon.. Alle 3 ble helt fantastisk flotte og utført av Aleris Trondheim. En av operasjonene ble areolaen flyttet, men det vises knapt.. og ingen komplikasjoner i ettertid. Så valg av klinikk med god resultater, er så viktig å finne ut på forhånd.. ikke alle som er like "heldige" har jeg sett👏 Endret 26. september 2024 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå