AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Er det noen her som jobber i bank og vil dele hva dere har i årslønn? Hvor lang fartstid? Spesielle goder, som bonus osv som er verdt å bemerke? Gjerne hvilken del av landet også (Oslo har kanskje litt høyere lønn?) Her jeg bor er det flere banker som nå utlyser stilling, men kjenner også mange som sier det er en krevende / masete jobb..? Har på en måte relevant arbeidserfaring og er nok en kandidat for ei slik type stilling, men har årslønn på 850.000,- i dag, er det realistisk med noe mer i bank? Anonymkode: e7cbb...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Nei. Service er ikke så bra betalt i Norge. Anonymkode: 3ddb9...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madah Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september (endret) Dette er i praksis selger-stillinger som i utgangspunktet kan, og ofte blir, besatt av folk uten utdanning. Dermed ikke sannsynlig at du vil kunne få fastlønn på 850k eller over, men hvis det er provisjonsbasert lønn så er det kanskje mulig, men da bør du like å selge. Endret 25. september av Madah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september Hva jobber du som i dag da? Anonymkode: fe877...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Madah skrev (8 timer siden): Dette er i praksis selger-stillinger som i utgangspunktet kan, og ofte blir, besatt av folk uten utdanning. Dermed ikke sannsynlig at du vil kunne få fastlønn på 850k eller over, men hvis det er provisjonsbasert lønn så er det kanskje mulig, men da bør du like å selge. Man blir ikke finansiell rådgiver i bank uten utdanning. Og man får heller ikke 850k i lønn. Anonymkode: c7f34...58d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madah Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Man blir ikke finansiell rådgiver i bank uten utdanning. Og man får heller ikke 850k i lønn. Anonymkode: c7f34...58d Da har de skjerpet kravene fordi jeg vet om flere uten utdanning som jobber som finansielle rådgivere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september Alle jeg kjenner som jobber som det (ikke på kundeservice altså) har utdanning innen økonomi eller liknende. Det er jo strenge krav til rådgivning også blitt, er ikke «bare salg». Anonymkode: e7cbb...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september Jeg er også veldig interessert i å høre hva årslønna er Anonymkode: 9a956...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 9.10): Nei. Service er ikke så bra betalt i Norge. Anonymkode: 3ddb9...b5e Er du finansrådgiver jobber du ikke med ren service. Madah skrev (På 25.9.2024 den 12.04): Dette er i praksis selger-stillinger som i utgangspunktet kan, og ofte blir, besatt av folk uten utdanning. Dermed ikke sannsynlig at du vil kunne få fastlønn på 850k eller over, men hvis det er provisjonsbasert lønn så er det kanskje mulig, men da bør du like å selge. Jeg sitter med kredittvurderinger på boliglån på kunder som sender søknad. Vi har flere som har over 800k i fastlønn. AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 20.37): Man blir ikke finansiell rådgiver i bank uten utdanning. Og man får heller ikke 850k i lønn. Anonymkode: c7f34...58d Vi har flere uten utdanning på min arbeidsplass, men da har de typisk opparbeidet seg kompetanse over flere år og startet i andre type stillinger. Vi har også ansatt uten økonomiutdanning. Og joda, flere har den fastlønnen. At man starter på den lønnen uten autorisasjoner og mange års erfaring derimot er nok ikke veldig sannsynlig så lenge man ikke sitter på en kompetanse som er sårt trengt. Vet ikke hva det skulle vært uten autorisasjon, men. Anonymkode: 4c513...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 29. september #10 Del Skrevet 29. september Madah skrev (På 25.9.2024 den 21.11): Da har de skjerpet kravene fordi jeg vet om flere uten utdanning som jobber som finansielle rådgivere. Mange tar utdanning gjennom jobben for å bli autorisert finansiell rådgiver (tilsvarer utdanning man kan ta f.eks. på BI). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Del Skrevet 29. september Sydvesta Orkana skrev (3 minutter siden): Mange tar utdanning gjennom jobben for å bli autorisert finansiell rådgiver (tilsvarer utdanning man kan ta f.eks. på BI). Alle må det. Du kan ikke autorisere deg via BI. Det er banken som må betale for at du skal autoriseres, og denne må taes i tillegg til utdanningen du har i bunn. Anonymkode: 4c513...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå