Sofagris Skrevet 11. oktober 2024 #21 Del Skrevet 11. oktober 2024 rebella81 skrev (22 minutter siden): Det foreligger et bilde av en vettskremt og skrikende liten toddler, Erik, som henger etter hendene i en slags stang mens faren står og gapskratter i enden av bildet. Kan du dele det? Finner det ikke ved å google hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 11. oktober 2024 #22 Del Skrevet 11. oktober 2024 Sofagris skrev (19 minutter siden): Kan du dele det? Finner det ikke ved å google hvertfall De viser det i den nye dokumentaren på Netflix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 11. oktober 2024 #23 Del Skrevet 11. oktober 2024 Sofagris skrev (21 minutter siden): Kan du dele det? Finner det ikke ved å google hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 11. oktober 2024 #24 Del Skrevet 11. oktober 2024 Er overbevist om at de ble misbrukt som unge, og at de forteller sannheten. Om det gjør det greit å skyte foreldrene sine i fjeset med hagle skal jeg ikke si noe om, men jeg mener bestemt at om Gypsy Rose har blitt frifunnet så bør disse brødrene også frikjennes. De har sittet inne lenge nå, og etter det jeg kan se er det ressurssterke menn med mye godt i seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordicfox Skrevet 11. oktober 2024 #25 Del Skrevet 11. oktober 2024 MalloryK skrev (På 7.10.2024 den 18.15): Nei, det er ikke han jeg tenker på. Jeg lurer fortsatt, det er en kjent person, en fra 80-90 talls såpeopera? Jeg har han på tungen, hvis det er lov å si. Han minner meg om Joey Lawrence fra 90tallstvserien Blossom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 14. oktober 2024 #26 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) yamask skrev (På 11.10.2024 den 10.28): Er overbevist om at de ble misbrukt som unge, og at de forteller sannheten. Om det gjør det greit å skyte foreldrene sine i fjeset med hagle skal jeg ikke si noe om, men jeg mener bestemt at om Gypsy Rose har blitt frifunnet så bør disse brødrene også frikjennes. De har sittet inne lenge nå, og etter det jeg kan se er det ressurssterke menn med mye godt i seg. Gipsy Rose ble ikke frifunnet, men dømt for "second-degree murder", noe som gjorde at hun slapp ut etter litt mer enn 8 år. Hun sa seg skyldig i dette da, etter å ha inngått en "plea deal" med aktoratet - men likevel - hun slapp mye billigere unna, og jeg tror, etter alt som kom frem under den første rettssaken og i den siste tiden, at Lyle og Erik burde blitt dømt tilsvarende, men her spiller det også inn at Gipsy Rose planla, men ikke selv gjennomførte drapet - mens brødrene gjorde begge deler. Om det ene er verre eller "bedre" enn det andre er jo en annen diskusjon, men det blir sett ulikt på i rettssystemet. De har sonet i rundt 30 år, så etter min mening burde de definitivt sluppet ut nå. Hadde juryen i siste rettssak hatt muligheten, hadde de sannsynligvis ikke blitt dømt for overlagt drap, men "manslaughter" (etter hva jurymedlemmer intervjuet etter rettssaken har sagt) som hadde hatt en betydelig lavere strafferamme. Det er jo dette som skal tas opp nå etter som jeg forstår, og som kan gi dem muligheten til å slippe ut (høring om de skal få muligheten til å bli prøvd i retten på ny pga nye bevis). Endret 14. oktober 2024 av Milla29 Stavefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 14. oktober 2024 #27 Del Skrevet 14. oktober 2024 De ble grovt misbrukt. Aktor og dommer fra rettsaken burde skamme seg som faen. De skulle blitt straffet, men langt mildere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå