ashley jackson Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Hva tror dere, ble de utsatt for seksuelle overgrep eller var alt bare løgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september ashley jackson skrev (22 minutter siden): Hva tror dere, ble de utsatt for seksuelle overgrep eller var alt bare løgn? Jeg er ganske sikker på at de ble utsatt for seksuelle overgrep.. Noen i familien som til og med vitnet om dette i retten. Synes dog at serien er drøy, og skal fremstille brødre som to bortskjemte rikunger… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Jag tror de blev utsatta för det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 24. september Forfatter #4 Del Skrevet 24. september tinky1 skrev (36 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at de ble utsatt for seksuelle overgrep.. Noen i familien som til og med vitnet om dette i retten. Synes dog at serien er drøy, og skal fremstille brødre som to bortskjemte rikunger… Men de var jo bortskjemte rikmannsunger. Jeg husker saken godt fra 90-tallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september Hvem er det han som spiller Lyle, ligner på? Jeg har ikke sett han i noe annet, men han er kliss lik en annen skuespiller innimellom. Jeg blir gaaal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september Podcasten crime weekly gjorde en väldigt bra coverage på the Menendez Brothers, mycket som tyder på att de blev utsatta för sexuella övergrepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilse jakobsen Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Søk opp den ekte rettssaken og se live. Når man hører alle historiene, blir man helt sikker på at de var utsatte for bestialske overgrep. Netflix viser ikke alt det ekstreme som faren sa/gjorde. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober Ilse jakobsen skrev (42 minutter siden): Søk opp den ekte rettssaken og se live. Når man hører alle historiene, blir man helt sikker på at de var utsatte for bestialske overgrep. Netflix viser ikke alt det ekstreme som faren sa/gjorde. Du ble medlem kun for å si dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7. oktober #9 Del Skrevet 7. oktober MalloryK skrev (På 24.9.2024 den 21.46): Hvem er det han som spiller Lyle, ligner på? Jeg har ikke sett han i noe annet, men han er kliss lik en annen skuespiller innimellom. Jeg blir gaaal Han ligner litt på Tom Welling innimellom, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. oktober #10 Del Skrevet 7. oktober Meowmere skrev (6 minutter siden): Han ligner litt på Tom Welling innimellom, synes jeg. Nei, det er ikke han jeg tenker på. Jeg lurer fortsatt, det er en kjent person, en fra 80-90 talls såpeopera? Jeg har han på tungen, hvis det er lov å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilse jakobsen Skrevet 7. oktober #11 Del Skrevet 7. oktober MalloryK skrev (52 minutter siden): Du ble medlem kun for å si dette? Har vært medlem lenge:-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 7. oktober #12 Del Skrevet 7. oktober Jeg vet ikke. Det er jo mye som tyder på at de løy om dette, og de hadde jo forsøkt å påvirke ganske mange til å si ting som ikke var sant i retten. Men det kan jo også hende det er sant. Uansett er det ikke lov til å skyte folk i ansiktet med hagle, så det er rett at de er dømt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simba80 Skrevet 7. oktober #13 Del Skrevet 7. oktober Jeg tror de ble utsatt for overgrep. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 8. oktober #14 Del Skrevet 8. oktober Selv om de ble utsatt for overgrep, er det greit å drepe sine foreldre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 8. oktober #15 Del Skrevet 8. oktober Det ligger nå ute en to timer lang dokumentar på Netflix om saken 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 8. oktober #16 Del Skrevet 8. oktober MalloryK skrev (På 7.10.2024 den 18.15): Nei, det er ikke han jeg tenker på. Jeg lurer fortsatt, det er en kjent person, en fra 80-90 talls såpeopera? Jeg har han på tungen, hvis det er lov å si. Tenker du på Lorezo Lamas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 9. oktober #17 Del Skrevet 9. oktober Håper dem slipper ut i November.Tanta snakka også om den sitronen Erik tok i maten for unngå sperm smaken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 10. oktober #18 Del Skrevet 10. oktober Fountaine skrev (På 8.10.2024 den 13.02): Selv om de ble utsatt for overgrep, er det greit å drepe sine foreldre? Hvis man handler i nødverge for å beskytte seg selv er det greit å drepe sine foreldre. En sterkt traumatisert hjerne handler ikke alltid etter boka. Det finnes ufattelig nok fremdeles folk som mener de skulle stukket av/ikke blitt med faren opp på rommet/meldt ifra, osv. Man må innhente mer kunnskap om emnet før man kan ha sterke meninger her. Det gjorde nesten fysisk vondt å se aktor i den siste rettssaken i serien utfolde seg. Regner med dette reelt skjedde siden det portretteres slik, og det er fader meg vanvittig. En kan trekke sammenligning til Baneheiasaken her i Norge, det ufattelig inkompetente politiet som mente at det «måtte» ha vært to, ellers hadde de små stukket av. Nei, en hjerne under gedigent stress, traumatisering, frykt, terror handler faktisk ikke alltid rasjonelt. Det bildet av en vettskremt og liten Erik Menendez, to år gammel som henger i den fæle stanga og hyler av skrekk er til å miste nattesøvnen av. Disse her var jævlige mennesker som aldri skulle hatt barn. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 10. oktober #19 Del Skrevet 10. oktober rebella81 skrev (10 timer siden): Bildet av en vettskremt og liten Erik Menendez, to år gammel som henger i den fæle stanga og hyler av skrekk er til å miste nattesøvnen av. Hvilket bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 11. oktober #20 Del Skrevet 11. oktober Sofagris skrev (10 timer siden): Hvilket bilde? Det foreligger et bilde av en vettskremt og skrikende liten toddler, Erik, som henger etter hendene i en slags stang mens faren står og gapskratter i enden av bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå