AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Noen av dere opplevd at ungene har kastet opp ved vannkopper? Har en gutt på snart to år med vannkopper. Han fikk prikker på søndag, og i går kastet han opp. Han har også kastet opp i dag. Har ringt legevakt og de sier at jeg må følge med han osv, med tanke på at i noen sjeldne tilfeller kan det føre til hjernehinnebetennelse. Har deres barn hatt oppkast ved vannkopper? Anonymkode: 60855...ed8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 Nei, ikke mine barn , men har hørt om noen tilfeller med oppkast, når barna i barnehagen har hatt vannkopper, noen har lavere smerteterskel én andre, og kan kaste opp på grunn av det . Anonymkode: 88467...37b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Skrevet 24. september 2024 Det har jeg ikke vært borti før. men søkte det opp på nett og det står at sjeldne ganger kan det føre til hjernehinnebetennelse. Så det er bra du har vært i kontakt med legevakten. God bedring. Anonymkode: ebf1a...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå