Gå til innhold

Må du være kåt for å gi mannen din seksuell nytelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får dessverre skikkelig avsmak av å gi seksuelle handlinger om jeg ikke er tent eller kåt. 

Jeg gjør det iblant for å glede mannen likevel, men da går det lenger tid enn vanlig før jeg ønsker å i det hele tatt være seksuelt nær ham. Jeg aner ikke hvorfor det er slik, men det har alltid vært det. 

Han er annerledes, og gir meg nytelse kun for å gi meg noe.

Anonymkode: d08bd...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan fint gi mannen en blowjob eller handjob selv om jeg selv ikke er kåt i utgangspunktet. Men tilgjengjeld blir jeg steinkåt av å høre og se at han nyter at jeg tilfredsstiller han. Han gjør det samme med meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det må være mange kjedelige folk der ute. Hvis ei dame med lite sexlyst i utgangspunktet aldri gidder å gi partneren en blowjob, er det vel bedre å være aleine?

Det legges alt for mye i det å gi nytelse til den andre. Åpen kommunikasjon er en forutsetning for godt parforhold, f.eks. «når du er ferdig med å skifte dekk på bilen, skal du få en blowjob etterpå». 

Anonymkode: 74173...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Huff, det må være mange kjedelige folk der ute. Hvis ei dame med lite sexlyst i utgangspunktet aldri gidder å gi partneren en blowjob, er det vel bedre å være aleine?

Det legges alt for mye i det å gi nytelse til den andre. Åpen kommunikasjon er en forutsetning for godt parforhold, f.eks. «når du er ferdig med å skifte dekk på bilen, skal du få en blowjob etterpå». 

Er da ikke snakk om aldri. Er snakk om å ikke gidde å gjøre det som en tjeneste da sex er noe man har sammen og ikke gir for å være snill. Hvorfor skal det være en transaksjon? Bj mot dekkskift.  Ehh nei

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tuller du? Du etterlyser sex som forhandlingskort? 

Alle kvinner har ikke dårlig sexlyst. Jeg og mannen har omtrent likt behov. Vi må også begge tåle å få nei innimellom, og da ha omtanke for årsaken til at den andre ikke har lyst akkurat da. 

Ikke helt uvanlig at kvinner har lik eller høyere lyst enn sin mann heller. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...