Gå til innhold

Må du være kåt for å gi mannen din seksuell nytelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her legges det veldig mye i selv den enkleste form for nytelse. Ser ikke på det å gi en bj eller hj som annerledes enn en bukett blomster eller å tilberede en bedre middag.

Hvorfor overtenke og føle seg misbrukt av å glede partneren sin i et ellers fungerende likestilt, respektfullt parforhold?

Anonymkode: 74173...fbb

Synes det er snålt at voksne mennesker spør om slikt. 

Sex er sex! Sex skal være basert på gjensidig glede og nytelse. 

Din så kjedelig kommentar var barnslig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Logg av ! Jeg snakket ikke om meg, men om henne og at jeg kan gi henne tilfredstillelse uten at jeg trenger noe tilbake! Fordi jeg elsker henne og nyter se henne nyte uten at jeg gjør det. Og så kommer du inn i debatten i full fart og stuper i skyttergraven ! Jeg gjør retrett og hviler min sak !

Anonymkode: f9dd7...dd7

Men at du har lyst til slikt er noe annet enn å ikke ha lyst til slikt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er jo akkurat det jeg ønsker, at hun skal ha glede av å tilfredsstille meg, at hun skal ønske å gi meg tilfredsstillende selv om ikke hun nødvendigvis har behov for sex. Personlig sliter jeg med å forstå at en ikke får glede av å gi 

TS 

Anonymkode: 9fc1e...7fe

Jeg har kun glede av å tilfredsstille han når jeg selv er kåt. Jeg gir masse i forhold jeg, men ikke seksuelle handlinger når jeg selv ikke har lyst. Ønsker heller ikke at han skal "gi" meg tilfredsstillelse når ikke han er kåt. Jeg liker å suge kuk når jeg er kåt, men det byr meg imot når jeg ikke er kåt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (2 timer siden):

Å ikke tenne på å motta seksuelle handlinger fra en som ikke er kåt, betyr ikke at man har et problem. For å si det forsiktig.

Jo, så lenge hun gledelig gjør det av egen fri vilje, vil jeg si du har et problem hvis du ikke får ereksjon av en bj. Selvfølgelig annerledes hvis du nettopp har hatt en utløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (4 minutter siden):

Jeg har kun glede av å tilfredsstille han når jeg selv er kåt. Jeg gir masse i forhold jeg, men ikke seksuelle handlinger når jeg selv ikke har lyst. Ønsker heller ikke at han skal "gi" meg tilfredsstillelse når ikke han er kåt. Jeg liker å suge kuk når jeg er kåt, men det byr meg imot når jeg ikke er kåt. 

Det er forskjell på ulyst og ikke være kåt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 timer siden):

Jeg tror flere hadde hatt et mer aktivt sexliv, om alt av press i forhold til penetrering ble borte...

Er jo så mye annet man kan gjøre. Kose, kysse, kjærtegne, oral...

Det virker noen ganger som om det må være ett enten eller....

At forspill er bare noe vi gjør for vi skal ha sex...Det virker litt trist syns jeg....

Da er det søren meg ikke rart at terskelen for ha sex blir høy...

Man burde heller fokusere på å ha det gøy med partneren sin 🥳🥳🥳

Og at det ikke er en tjeneste man skal gi men at det er noe en gjør sammen 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er forskjell på ulyst og ikke være kåt.

Jeg er kun interessert i å utføre seksuelle handlinger når jeg selv er kåt. Han kan da bruke hånda, fleshlight ol når ikke jeg er kåt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Og at det ikke er en tjeneste man skal gi men at det er noe en gjør sammen 

Sex er ikke en tjeneste...

Sex er et gode man nyter sammen basert på felles lyst ❤️. Så er det mange måter å nyte hverandre på hvis man vil.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg av ! Jeg snakket ikke om meg, men om henne og at jeg kan gi henne tilfredstillelse uten at jeg trenger noe tilbake! Fordi jeg elsker henne og nyter se henne nyte uten at jeg gjør det. Og så kommer du inn i debatten i full fart og stuper i skyttergraven ! Jeg gjør retrett og hviler min sak !

Anonymkode: f9dd7...dd7

Du trenger jo åpenbart at hun vil gjøre det samme tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det handler ikke om å gjøre noe mot ens vilje. Det handler mer om at jeg skulle ønske hun fikk glede av å gi meg nytelse, slik jeg gjør med henne 

Jeg forstår at du kunne ønske at hun får glede av å gi deg nytelse selv om hun ikke er kåt, men vi mennesker er forskjellige.
Da er dere nok kanskje ikke så kompatible hvis dette er noe du setter høyt. 

Jeg er nok mer lik kjæresten din. Jeg kan gjerne kjøre og hente typen min på fest, kile han/massere han/, kjøpe favoritt middagen hans og lage den, pakke han inn i pledd og sette en øl foran han i helgene osv osv... Men, seksuelle handlinger gir jeg ikke bort uten at vi har felles ønske om sex. Det er bare sånn jeg fungerer. Føler meg ikke egoistisk av den grunn. Jeg gjør såå mye annet for den mannen, men akkurat dette byr meg imot. 

Anonymkode: 86bdf...119

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det er jo akkurat det jeg ønsker, at hun skal ha glede av å tilfredsstille meg, at hun skal ønske å gi meg tilfredsstillende selv om ikke hun nødvendigvis har behov for sex. Personlig sliter jeg med å forstå at en ikke får glede av å gi 

TS 

Men, hun fungerer ikke som deg. Det må du enten godta eller gjøre det slutt.

Anonymkode: 86bdf...119

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Sex er ikke en tjeneste...

Sex er et gode man nyter sammen basert på felles lyst ❤️. Så er det mange måter å nyte hverandre på hvis man vil.

Ja når man har lyst og er kåt. Å utføre seksuelle handlinger uten lyst og kåthet er ikke ok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (19 minutter siden):

Ja når man har lyst og er kåt. Å utføre seksuelle handlinger uten lyst og kåthet er ikke ok. 

Jeg trenger ikke å være kåt, for å ha lyst...

Det ene utelukker ikke automatisk det andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, så lenge hun gledelig gjør det av egen fri vilje, 

Nei. Ikke om hun gjør det for å være snill/for å glede meg, men ikke selv er kåt.

Jeg syntes det er rarere å nyte en BJ man vet gjøres av en som selv ikke vil ha sex, men gjør det for å være snill. Jeg syntes det er stusselig på grensen til nedverdigende. Jeg er ikke interesser i en empati-blowjob.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (10 minutter siden):

Jeg trenger ikke å være kåt, for å ha lyst...

Det ene utelukker ikke automatisk det andre. 

Nei, men det er deg. Det betyr ikke at andre må ha lyst uten å være kåt, eller uten lyst til å bli kåt. Du er ingen fasit, og at du har lyst uten å være kåt betyr absolutt ingenting for dem som ikke har lyst når de ikke har lyst. Dette handler om å ha respekt for sin partner og hva som er greit og ikke greit for akkurat det mennesket du hevder at du er glad i. Det er ingen kjærlighet, omtanke eller respekt i å ikke akseptere hvordan akkurat din partner fungerer angående slikt. Å kreve at vedkommende viser kjærlighet ved noe som ikke ok for vedkommende er selv å vise mangel på kjærlighet, omtanke og respekt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er kjedelig og lite interessert i partner om man ikke klarer å tilfredsstille partner seksuelt uten å være kåt selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS 

Får hun glede av å gi deg andre ting? Som kvalitetstid, oppmerksomhet , komplimenter, en klem, deilig mat, gaver, overraskelser, massasje eller noe annet? Hvis hun overhodet ikke bryr seg om hvordan du har det, så er det noe skikkelig galt, men hvis det bare handler om at hun ikke har lyst til å gjøre noe seksuelt med deg når hun ikke er kåt, så handler det om hennes seksuelle grenser. Og de må du respektere.

Folks seksualitet fungerer på forskjellige måter. Noen kan godt ha sex, selv om de ikke er kåte, mens andre ikke orker tanken engang på å gjøre noe seksuelt hvis ikke lysten er der, for da opplever de sexen som ubehagelig og invaderende. I verste fall som overgrep.

Med mindre hun er totalt egoistisk ellers også, så handler ikke dette om at hun ikke "får glede av å gi". Det handler om hva hun er komfortabel med seksuelt, og på akkurat dette området skal man som kjent ikke presse folk til å gjøre noe de ikke selv vil. 

Jeg synes egentlig det er dårlig gjort å fremstille det som at hun ikke ønsker å gi deg glede, med mindre det er det som er det faktiske problemet.

Anonymkode: 0ef80...bc2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Nei, men det er deg. Det betyr ikke at andre må ha lyst uten å være kåt, eller uten lyst til å bli kåt. Du er ingen fasit, og at du har lyst uten å være kåt betyr absolutt ingenting for dem som ikke har lyst når de ikke har lyst. Dette handler om å ha respekt for sin partner og hva som er greit og ikke greit for akkurat det mennesket du hevder at du er glad i. Det er ingen kjærlighet, omtanke eller respekt i å ikke akseptere hvordan akkurat din partner fungerer angående slikt. Å kreve at vedkommende viser kjærlighet ved noe som ikke ok for vedkommende er selv å vise mangel på kjærlighet, omtanke og respekt. 

Det har jeg heller ikke skrevet noe sted. Jeg uttaler meg kun på vegne av meg selv. Er heller ikke en person som krever eller forventer noe som helst. Alt i livet handler om respekt. Tenker man skal respektere alle mennesker rundt seg, uavhengig om man er glad i de eller ikke, for det går på menneskeverd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Det har jeg heller ikke skrevet noe sted. Jeg uttaler meg kun på vegne av meg selv. Er heller ikke en person som krever eller forventer noe som helst. Alt i livet handler om respekt. Tenker man skal respektere alle mennesker rundt seg, uavhengig om man er glad i de eller ikke, for det går på menneskeverd. 

Akkurat. Hun liker ikke dette, og da bør ts vise sin kjærlighet ved å akseptere det, ellers er han, ikke hun, den som er ugrei. 

Selvfølgelig kunne man ønske at..., men man må akseptere og behandle den man helt faktisk har valgt i respekt for hvordan den personen er og fungerer. 

Mye jeg skulle ønske at... Kanskje spesielt at han var litt handy. Det er han ikke, men han er mannen jeg elsker og har valgt, så da har jeg kjærlighet, respekt og omtanke for ham som han er, og aksepterer hva han ikke er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Akkurat. Hun liker ikke dette, og da bør ts vise sin kjærlighet ved å akseptere det, ellers er han, ikke hun, den som er ugrei. 

Selvfølgelig kunne man ønske at..., men man må akseptere og behandle den man helt faktisk har valgt i respekt for hvordan den personen er og fungerer. 

Mye jeg skulle ønske at... Kanskje spesielt at han var litt handy. Det er han ikke, men han er mannen jeg elsker og har valgt, så da har jeg kjærlighet, respekt og omtanke for ham som han er, og aksepterer hva han ikke er. 

På meg så virker det som om ts ønsker å forstå. Håper ihvertfall det er det som er grunnlag for opprette tråden, og det er det jeg velger å kommentere utifra. 

Alle mennesker fortjener respekt, uavhengig av om man aksepterer de som individer eller ikke. Jeg kan fint respektere andre mennesker selv om jeg ikke liker dem. 

Når det gjelder partner så må man akseptere og respektere de, for den de er. Man kan ikke inngå i et parforhold med hensikt og et ønske om å forandre den andre, med mindre den andre har lyst til det. Er jo en grunn for at mange parforhold trenger hjelp utenifra som feks terapi. Terapi fungerer kun om der er endringsvillighet tilstede for begge parter. Ellers er det nytteløst vil jeg påstå. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...