Gå til innhold

Må du være kåt for å gi mannen din seksuell nytelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Det går jo an å gi hverandre nytelse uten penetrering

Akkurat dette ! Og som mann om en da ikke er kåt blir penetrering veldig vanskelig, får da får man ikke stå. Men man har tunge og fingre! Magiske fingre, og de kan jeg bruke som bare pokker om jeg ikke er kåt ! Til veldig masse rart også tilfredsstille min kjære til hun kommer med et smell !

Anonymkode: f9dd7...dd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror du har missforstått litt. Det jeg skulle ønske, er at hun har lyst å gi nytelse, selv om det ikke blir penetrering. Så jeg har ikke lyst på å få BJ når hun ikke vil, jeg skulle bare ønske hun hadde lyst på å gi selv om hun ikke får penetrering. For det er vel litt egoistisk å kun gi seksuell nytelse om man får orgasme selv? 

TS 

Anonymkode: 9fc1e...7fe

Yes, en bj på eget initiativ og lyst, dessverre mange som ønsker seg det så ikke veldig uvanlig det du sliter med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du forstår det ikke ! Derfor kan du ikke uttale deg heller, rett og slett fordi du ikke forstår intensjonen hos TS, noe bare få kvinner egentlig forstår ! Noen er det ser jeg med veldig få.

Som mann kan jeg lett tilfredsstille min kvinne om jeg selv ikke er kåt av diverse grunner. Rett og slett fordi jeg elsker henne og kan gi henne nytelse selv om ikke jeg der og da trenger den seksuelle nytelsen. Så nyter jeg det uansett for å se henne nyte ! Om du ikke forstår det nå kan ingen forklare det for deg. 

Om jeg ikke liker å se henne nyte noe uten at jeg får nyte noe så er det jo greit. Da kan og skal man ikke drive med det. Det handler om kommunikasjon. 

Men du kan ikke bestemme hvordan andre skal vise kjærlighet. Du viser jo ikke kjærlighet når du blir sur fordi hun ikke gir deg bj når hun ikke er kåt selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Akkurat dette ! Og som mann om en da ikke er kåt blir penetrering veldig vanskelig, får da får man ikke stå. Men man har tunge og fingre! Magiske fingre, og de kan jeg bruke som bare pokker om jeg ikke er kåt ! Til veldig masse rart også tilfredsstille min kjære til hun kommer med et smell !

Menn har da ikke styring på utstyret. Menn får jo stå av ingenting. Og nei. Vi snakker ikke om det samme. Jeg skrev hverandre. Ikke at en gir den andre nytelse uten å få noe i retur 

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Men du kan ikke bestemme hvordan andre skal vise kjærlighet. Du viser jo ikke kjærlighet når du blir sur fordi hun ikke gir deg bj når hun ikke er kåt selv.

Logg av ! Jeg snakket ikke om meg, men om henne og at jeg kan gi henne tilfredstillelse uten at jeg trenger noe tilbake! Fordi jeg elsker henne og nyter se henne nyte uten at jeg gjør det. Og så kommer du inn i debatten i full fart og stuper i skyttergraven ! Jeg gjør retrett og hviler min sak !

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Menn har da ikke styring på utstyret. Menn får jo stå av ingenting. Og nei. Vi snakker ikke om det samme. Jeg skrev hverandre. Ikke at en gir den andre nytelse uten å få noe i retur 

Nei men har ikke alltid styring på utstyret, og nei mange får ikke stå av ingenting om man ikke er i 16 års alder og Libido er større en høyoktan bensin. Det du her snakker om er rene fordommer og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (11 minutter siden):

Men om du får glede så har du jo lyst... Det kan ikke samenlignes med når man mangler lyst. Det at hun ikke altid har lyst, betyr ikke at hun ikke får glede av å gi deg nytelse. Så det er en mangel i logikken din her! 

Jeg ville ikke ønsket at noen var sekuele med meg uten lyst, og jeg tror det kan være veldig skadelig for sexualiteten å prese seg til slike ting. 

Om man har lyst til å glede og gi nytelse til partneren sin uten å være kåt så presser man seg ikke. Man gjør det for man har et ønske om det. Din glede er min glede.

Det er en vesentlig forskjell her...

Jeg bruker samme prinsippet for å få andre til å le. Det gleder meg å glede andre.

Endret av Irak
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan finne glede i å gi mannen min en blowjob eller å ta på han selv om jeg ikke akkurat da er klar til full runde. Da er det jeg som tar initiativ til disse handlingene uten press, og jeg koser meg med å utføre dem.

Hvis det skal være sex med penetrering vil jeg kun gjøre det hvis jeg selv er kåt, våt og nyter der skikkelig. Helst innebærer det at jeg får orgasme.

Jeg synes det er litt trist og kjedelig hvis man i et parforhold ikke kan fokusere fullt på partneren sin innimellom. Men dette innebærer at man liker de handlingene, finner glede i å gjøre det og ikke føler seg presset.

Det kan i første runde høres ut som TS har en egoistisk kjæreste, men på den annen side kan det hende at kjæresten beskytter seg selv for ikke å miste sin sexualitet? Hvis man er for lite bevisst egen nytelse ved sex kan sex fort bli feil. Kanskje det mangler erfaring og balanse med sex, egen nytelse og å finne glede seg over andres nytelse her hos kjæresten? Sex i forhold vil utvikle seg over tid. Om det utvikler seg i en god retning avhenger av trygghet, valgfrihet, lekenhet, åpenhet og omsorg for hverandre.

Anonymkode: 67b96...e9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sexlyst er såpass ødelagt pga pliktsex at all form for ekstra jobb er sluttet med, i håp om at sexlysten min ikke dør helt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært utenkelig for meg å «motta en BJ» fra kona mi om hun hadde gjort det for å glede meg/være snill. Det ville gitt meg null glede.

Jeg syntes det er supert å tilfredstille min kone. Gjør det med glede. For henne er det også helt uaktuelt at jeg skal gjøre det om jeg selv ikke er kåt, men gjør det bare for å være snill eller for å glede henne. Hun opplever ingen glede av det.

Det finnes de av oss som er avhengig av at partner er kåt og selv vil ha sex for at det i det hele tatt skal være skal være interessant.

Helt ærlig, så hadde jeg nok ikke fått hverken ereksjon eller opplevd noe glede om partner skulle gitt meg en BJ «for å glede meg» eller «være snill», uten at hun selv var i humør for sex.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (19 minutter siden):

Det går jo an å gi hverandre nytelse uten penetrering

Jeg tror flere hadde hatt et mer aktivt sexliv, om alt av press i forhold til penetrering ble borte...

Er jo så mye annet man kan gjøre. Kose, kysse, kjærtegne, oral...

Det virker noen ganger som om det må være ett enten eller....

At forspill er bare noe vi gjør for vi skal ha sex...Det virker litt trist syns jeg....

Da er det søren meg ikke rart at terskelen for ha sex blir høy...

Man burde heller fokusere på å ha det gøy med partneren sin 🥳🥳🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (7 minutter siden):

Helt ærlig, så hadde jeg nok ikke fått hverken ereksjon eller opplevd noe glede om partner skulle gitt meg en BJ «for å glede meg» eller «være snill», uten at hun selv var i humør for sex.

Sa har du et problem, dessverre.

Anonymkode: 74173...fbb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (5 minutter siden):

Det ville vært utenkelig for meg å «motta en BJ» fra kona mi om hun hadde gjort det for å glede meg/være snill. Det ville gitt meg null glede.

Jeg syntes det er supert å tilfredstille min kone. Gjør det med glede. For henne er det også helt uaktuelt at jeg skal gjøre det om jeg selv ikke er kåt, men gjør det bare for å være snill eller for å glede henne. Hun opplever ingen glede av det.

Det finnes de av oss som er avhengig av at partner er kåt og selv vil ha sex for at det i det hele tatt skal være skal være interessant.

Det er ikke svart / hvitt. Jeg hadde ikke gitt mannen BJ kun for å glede han eller for å være snill. Jeg kan gi mannen BJ fordi jeg synes det er gøy og pirrende og koser meg med å se hans nytelse uten at jeg nødvendigvis ønsker full runde selv. Kanskje jeg da velger å masturbere senere, men penetrering kan noen ganger være mer krevende en masturbasjon og litt uoverkommelig hvis man er utslitt eller har medisinsk problematikk.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Sa har du et problem, dessverre.

Anonymkode: 74173...fbb

Å ikke tenne på å motta seksuelle handlinger fra en som ikke er kåt, betyr ikke at man har et problem. For å si det forsiktig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Logg av ! Jeg snakket ikke om meg, men om henne og at jeg kan gi henne tilfredstillelse uten at jeg trenger noe tilbake! Fordi jeg elsker henne og nyter se henne nyte uten at jeg gjør det. Og så kommer du inn i debatten i full fart og stuper i skyttergraven ! Jeg gjør retrett og hviler min sak !

Nei, du snakker ikke om uten å gi noe tilbake, men om uten å være kåt. Det er jo VIDT forskjellige ting.

Det er ikke svart / hvitt. Jeg hadde ikke gitt mannen BJ kun for å glede han eller for å være snill. Jeg kan gi mannen BJ fordi jeg synes det er gøy og pirrende og koser meg med å se hans nytelse uten at jeg nødvendigvis ønsker full runde selv. Kanskje jeg da velger å masturbere senere, men penetrering kan noen ganger være mer krevende en masturbasjon og litt uoverkommelig hvis man er utslitt eller har medisinsk problematikk.

Men da er du jo kåt - her er hele premisset at ts forventer at dama skal suge ham uten å være kåt. Ikke uten å forvente noe tilbake, men uten å være kåt.

Om jeg er kåt kan jeg godt suge mannen uten at han gjør noe med meg, det kan være pirrende og gøy, men å suge ham uten å være kåt er bare ekkelt.

sicario skrev (12 minutter siden):

Å ikke tenne på å motta seksuelle handlinger fra en som ikke er kåt, betyr ikke at man har et problem. For å si det forsiktig.

100 % dette. 

Anonymkode: fea80...362

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Men om du får glede så har du jo lyst... Det kan ikke samenlignes med når man mangler lyst. Det at hun ikke altid har lyst, betyr ikke at hun ikke får glede av å gi deg nytelse. Så det er en mangel i logikken din her! 

Jeg ville ikke ønsket at noen var sekuele med meg uten lyst, og jeg tror det kan være veldig skadelig for sexualiteten å prese seg til slike ting. 

Men det er jo akkurat det jeg ønsker, at hun skal ha glede av å tilfredsstille meg, at hun skal ønske å gi meg tilfredsstillende selv om ikke hun nødvendigvis har behov for sex. Personlig sliter jeg med å forstå at en ikke får glede av å gi 

TS 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men det er jo akkurat det jeg ønsker, at hun skal ha glede av å tilfredsstille meg, at hun skal ønske å gi meg tilfredsstillende selv om ikke hun nødvendigvis har behov for sex. Personlig sliter jeg med å forstå at en ikke får glede av å gi 

TS 

Får masse glede av å gi, men jeg gir ikke seksuelletjenester, jeg gir masse når vi begge er kåte. Jeg gir ikke noe sex når jeg ikke er kåt. Jeg er ikke egoistisk av den grunn, sex skal man ha når begge er kåte og har lyst. 
Du mener hun er egoist fordi hun ikke fungerer som deg, hun er ikke deg.

Og det å suge noen når jeg ikke er kåt byr meg fullstendig i mot. Likevel gir jeg masse ;) 

Kanskje du skal se litt utover og ikke kun innover? Kanskje du skal se hva annet hun gjør for deg? Sex for meg er ikke å bekrefte min kjærlighet for mannen, det gjør jeg hverdag som å legge meg i armkroken, holde hender, spise en god middag, planlegge noe vi kan gjøre sammen, tid rett og slett .

Anonymkode: ca2e3...521

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS 

Det er ofte det som gjør at det ofte blir "kræsj" i et forhold, tror jeg. Det mentale må også være med på laget, og det er ikke alltid den seksuelle sinnsstemningen/utstrålingen/energien er til stede. Så man kan fint ha glede av å gi på andre områder, men akkurat når det gjelder sex blir det vanskelig når lysten på sex er fraværende.

For å ta et overdrevent eksempel; å gå med sexy undertøy er et triks mange bruker for å føle seg sexy og dermed øke sexlysten. Samtidig er det ikke til alle anledninger dette funker fordi f.eks et gitt gjøremål og å føle seg sexy bare ikke passer sammen. F.eks. rense ut møkk fra stallen/hønsehuset/kattedoen, amming og stell av baby, eller lage middag samtidig som du skal være tilgjengelig for skolebarnet når det trenger hjelp med leksene, og kanskje en toåring som henger i føttene på deg og vil ha fokuset på seg og leking. Eller, som kvinne, med menstruasjonsblødning, smerter/ubehag i magen/korsryggen, humøret til en fjortis med pms på steroider og "generelt er alt med verden bare irriterende"-holdning. (Jeg har det i alle fall slik en del ganger; under mensen føler jeg meg ikke som et seksuelt vesen overhodet. "Bryteren" er liksom "skrudd av".) Jeg kan gi ryggmassasje(fysisk kontakt), gaver, komplimenter og anerkjennende ord gjøre tjenester, og ha kvalitetstid med partner, men akkurat det seksuelle er borte fra min bevissthet akkurat da.

Anonymkode: b0b47...b72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 timer siden):

Men han blir sur fordi hun ikke har lyst til det. Han skriver og at han gjør dette for henne av uselviske grunner men han er jo ikke uselvisk når han forventer det samme i retur. Jeg slikket henne når jeg ikke var kåt da får hun faen meg gjøre det samme for meg liksom....

Joda, ser definitivt den.

Anonymkode: 5fe09...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS 

Sex er noe man har sammen. Ikke gir/får. Dessuten hun gir deg vel andre ting? Hvorfor må det være sex?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...