Gå til innhold

Må du være kåt for å gi mannen din seksuell nytelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 20.24):

Ja, det er for mye å be om. Jeg hadde følt meg så brukt og skitten om mannen min forventet at jeg skulle utføre seksuelle handler på ham i mot min vilje. Og jeg hadde blitt helt kvalm om jeg fant ut at mannen min hadde slikket meg uten å være kåt selv, da hadde jeg følt meg som en overgriper og sannsynligvis aldri hatt sex med det mennesket igjen - all tillit hadde forsvunnet.

Anonymkode: fea80...362

Ekspander  

Det handler ikke om å gjøre noe mot ens vilje. Det handler mer om at jeg skulle ønske hun fikk glede av å gi meg nytelse, slik jeg gjør med henne 

Anonymkode: 9fc1e...7fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt zero lyst i lange perioder pga sykdom, og da ser jeg det som helt naturlig at jeg koser seksuelt med mannen min iblant selv om jeg ikke får noe ut av det selv. Han er en snill fyr og maser ikke, så det ar jeg gjør det  til tross for manglende lyst hos meg selv føles ikke tvungent eller feil i det hele tatt. Kan ikke legge sexlivet helt dødt bare forsi kroppen min ikke fungerer som den skal, dessuten er det en god følelse å se ham nyte.

Anonymkode: ce0ac...ee1

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 19.03):

Hverken meg eller Partneren min ønsker at vi utfører seksuelle handlinger for å være snille, om vi selv ikke vil ha sex. Vi syntes det begge er skikkelig turn off og utrolig stusselig.

Å gi en blow job om man selv ikke er i humør, eller å sleike om man selv ikke er i humør er fy fy i forholdet vårt.

Ingen av oss har noe problem med å skulle utføre det, men ingen av oss er interessert i å motta. 

Anonymkode: 53fdb...2fb

Ekspander  

Her blander du litt. Selfølgelig skal man ikke gjøre noe man ikke har lyst til. Det handler om å være gira på å gi partner nytelse, uavhengig av seg selv

Anonymkode: 4521c...d3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 20.36):

Tankegangen er at sex er en felles aktivitet, ikke noe man gjør mot/for den andre. Å drive med sexuelle handlinger når man selv ikke har lyst er med på å redusere libido, og gjør at man forbinder sex med plikt og  jobb. Jeg hadde ikke klart å gi en blowjobb på noen overbevisende måte om jeg ikke var tent selv, og da blir til slutt en blowjobb koblet til noe negativt.

Anonymkode: df811...569

Ekspander  

Er ikke det litt utenfor tema? TS snakker om at han har lyst å gi kjæresten nytelse selv om han selv ikke er kåt, og skulle ønske hun kunne gjøre det samme for ham. Det er ikke snakk om å gjøre noe som man ikke har lyst til. Jeg har lyst å tilfredsstille mannen min selv om jeg ikke alltid er kåt selv. Hadde aldri gjort noe seksuelt om jeg selv ikke hadde ønsket å gjøre det.

Anonymkode: 5fe09...5f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må være kåt for å ha sex, eller i det minste ønske å bli kåt for å innlede sex. Jeg har ikke sex uten å være kåt nei, men forspill hjelper jo på slikt. Om jeg altså er interessert i å bli kåt. (Ikke er for sliten/annet som tar bort interesse for det.) 

Det er ganske sjelden jeg avviser initiativ til sex, men gjør jeg det respekterer min mann det 100%, og skjønner at da er jeg virkelig sliten/dårlig/hva det nå skulle være. Og nei, er jeg for sliten til å være positiv til å bli kåt gir jeg ikke bj eller noe annet heller. Når jeg velger bort sex fordi jeg ikke vil ha sex er det årsaker til det som gjør alt av sex uønsket. Hadde jeg hatt energi/lyst til å gi en bj hadde jeg hatt energi/lyst til å bli kåt også. 

Jeg er likevel veldig gira på å gi min mann seksuell nytelse, bare ikke når jeg ikke er kåt og ikke har lyst/energi til å bli kåt. 

Har heldigvis en mann som ikke engang ønsker sex med ikke- kåt kvinne. Det er en av de mange tingene jeg elsker og respekterer ham for. ❤️

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 21.01):

Er ikke det litt utenfor tema? TS snakker om at han har lyst å gi kjæresten nytelse selv om han selv ikke er kåt, og skulle ønske hun kunne gjøre det samme for ham. Det er ikke snakk om å gjøre noe som man ikke har lyst til. Jeg har lyst å tilfredsstille mannen min selv om jeg ikke alltid er kåt selv. Hadde aldri gjort noe seksuelt om jeg selv ikke hadde ønsket å gjøre det.

Ekspander  

Jeg svarte vel helt direkte på spørsmålet i overskriften?

Man kan jo ha LYST til å ha lyst også, men har man ikke det så vil det for noen føles feil å drive med seksuelle ting med noen andre som ER kåte. For min egen del så kommer det nok av dårlige erfaringer fra en eks som maste seg til å bruke kroppen min til å onanere med. Jeg bare lå der og følte meg som en levende fleshlight. En annen eks, klynktet og søyt om at jeg måtte "fikse" ståpikken hans så han fikk sove, jeg fikk helt avsmak på sex med begge disse to

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig hadde jeg syns det var ekkelt om jeg var den eneste som var kåt, og hadde ikke villet at en partner skulle gjøre noe med meg om ikke han var det også. Hadde rett og slett føltes rart ut, som å bli full sammen med noen som holder seg edru

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha lyst på sex selv dersom jeg skal gjøre noe seksuelt. Suge gjør jeg bare dersom jeg er veldig kåt. Er ikke interessert i at partner skal tilfredsstille meg hvis ikke han er kåt. Det gir meg ingenting 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (På 25.9.2024 den 7.26):

Er ikke interessert i at partner skal tilfredsstille meg hvis ikke han er kåt. Det gir meg ingenting 

Ekspander  

Dette jeg også prøvde å formidle.

Jeg er 100% positiv til å glede min partner. Men hverken min partner eller meg selv er interesser i å bli «tilfredsstilt» av en partner som gjør det for å være snill, men ikke er kåt selv.

jeg går heller et halvt år uten sex, en å bli «tilfredstillt» av en som vil være snill men selv ikke er kåt….lett.

Anonymkode: 53fdb...2fb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 20.24):

Ja, det er for mye å be om. Jeg hadde følt meg så brukt og skitten om mannen min forventet at jeg skulle utføre seksuelle handler på ham i mot min vilje. Og jeg hadde blitt helt kvalm om jeg fant ut at mannen min hadde slikket meg uten å være kåt selv, da hadde jeg følt meg som en overgriper og sannsynligvis aldri hatt sex med det mennesket igjen - all tillit hadde forsvunnet.

Anonymkode: fea80...362

Ekspander  

Æsj, så kjedelig!

Anonymkode: 74173...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges det veldig mye i selv den enkleste form for nytelse. Ser ikke på det å gi en bj eller hj som annerledes enn en bukett blomster eller å tilberede en bedre middag.

Hvorfor overtenke og føle seg misbrukt av å glede partneren sin i et ellers fungerende likestilt, respektfullt parforhold?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 8.07):

Her legges det veldig mye i selv den enkleste form for nytelse. Ser ikke på det å gi en bj eller hj som annerledes enn en bukett blomster eller å tilberede en bedre middag.

Hvorfor overtenke og føle seg misbrukt av å glede partneren sin i et ellers fungerende likestilt, respektfullt parforhold?

Ekspander  

Syns sammenligningen heller kan trekkes mot andre fysiske handlinger, som å gi en massasje.

Vi er alle forskjellige og noen klarer å skille seksuelle handlinger fra følelser, mens noen ikke gjør det. 

Anonymkode: 41fdb...69f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det må jeg ikke være.

Jeg kan fint gi han en blowjob uten at jeg selv er kåt. At jeg blir kåt undervegs er en annen sak, noen ganger ender det med sex, andre ganger ble det med blowjoben før jobb om morran eller på sofaen etter middagen.

Anonymkode: 8a817...a7b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 18.13):

Penetrering ønsker jeg ikke om hun ikke er kåt, det ville føltes som et overgrep, men jeg skulle ønske hun hadde lyst til å gi noe seksuelt uten at hun må få noe tilbake, som å suge eller runke. Er det så mye å be om egentlig? Hadde selv en periode hvor hvor sexlysten var borte pga medisiner, men å ikke slikke eller gi henne nytelse av den grunn var ikke noe jeg engang vurderte, vil jo hun skal ha det bra, så sliter med å forstå tankegangen 

TS 

Ekspander  

Kanskje hun ser på sex som noe som skal være gjensidig da

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 21.01):

Ekspander  

Men han blir sur fordi hun ikke har lyst til det. Han skriver og at han gjør dette for henne av uselviske grunner men han er jo ikke uselvisk når han forventer det samme i retur. Jeg slikket henne når jeg ikke var kåt da får hun faen meg gjøre det samme for meg liksom....

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 19.26):

Det er kanskje ikke godt formulert. Ja jeg tenner på hennes nytelse, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg har lyst på sex selv om jeg liker å tilfredsstille henne. Dette er ikke akkurat en problemstilling som kommer ofte, jeg har oftest lyst på sex med henne, men de gangene jeg ikke er kåt og lyst å knulle, så nyter jeg alikevel å se hun nyter og har det bra. Det er vel det jeg ønsker tilbake, at hun faktisk har lyst til, og hadde likt å tilfredsstille meg seksuelt selv om det ikke blir penetrering. 

Ekspander  

Det går jo an å gi hverandre nytelse uten penetrering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 20.36):

Tankegangen er at sex er en felles aktivitet, ikke noe man gjør mot/for den andre. Å drive med sexuelle handlinger når man selv ikke har lyst er med på å redusere libido, og gjør at man forbinder sex med plikt og  jobb. Jeg hadde ikke klart å gi en blowjobb på noen overbevisende måte om jeg ikke var tent selv, og da blir til slutt en blowjobb koblet til noe negativt.

Ekspander  

Du forstår det ikke ! Derfor kan du ikke uttale deg heller, rett og slett fordi du ikke forstår intensjonen hos TS, noe bare få kvinner egentlig forstår ! Noen er det ser jeg med veldig få.

Som mann kan jeg lett tilfredsstille min kvinne om jeg selv ikke er kåt av diverse grunner. Rett og slett fordi jeg elsker henne og kan gi henne nytelse selv om ikke jeg der og da trenger den seksuelle nytelsen. Så nyter jeg det uansett for å se henne nyte ! Om du ikke forstår det nå kan ingen forklare det for deg. 

Om jeg ikke liker å se henne nyte noe uten at jeg får nyte noe så er det jo greit. Da kan og skal man ikke drive med det. Det handler om kommunikasjon. 

Anonymkode: f9dd7...dd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 20.37):

Det handler ikke om å gjøre noe mot ens vilje. Det handler mer om at jeg skulle ønske hun fikk glede av å gi meg nytelse, slik jeg gjør med henne 

Ekspander  

Men om du får glede så har du jo lyst... Det kan ikke samenlignes med når man mangler lyst. Det at hun ikke altid har lyst, betyr ikke at hun ikke får glede av å gi deg nytelse. Så det er en mangel i logikken din her! 

Jeg ville ikke ønsket at noen var sekuele med meg uten lyst, og jeg tror det kan være veldig skadelig for sexualiteten å prese seg til slike ting. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 20.37):

Ekspander  

Hun er ikke deg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...