AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Hvor vanlig er dette? Jeg og kjæresten er veldig forskjellig her. Eneste grunnen for meg å avvise dama er om jeg ikke er fysisk i stand til det, og gir henne fint nytelse selv om ikke ønsker sex, fordi jeg elsker henne og vil hun skal nyte og ha det bra. Kjæresten derimot må være kåt for å suge eller gi noe seksuelt, og å gi uten å få virker helt fjernt for henne, noe som er vanskelig å forstå for en som tenner på partnerens nytelse. Hvor vanlig er dette? Og dere som føler dere truffet, føler dere ikke dere litt ego i senga når dere må få noe for å gi? Anonymkode: 9fc1e...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor vanlig er dette? Jeg og kjæresten er veldig forskjellig her. Eneste grunnen for meg å avvise dama er om jeg ikke er fysisk i stand til det, og gir henne fint nytelse selv om ikke ønsker sex, fordi jeg elsker henne og vil hun skal nyte og ha det bra. Kjæresten derimot må være kåt for å suge eller gi noe seksuelt, og å gi uten å få virker helt fjernt for henne, noe som er vanskelig å forstå for en som tenner på partnerens nytelse. Hvor vanlig er dette? Og dere som føler dere truffet, føler dere ikke dere litt ego i senga når dere må få noe for å gi? Anonymkode: 9fc1e...7fe Jeg kan suge selv om jeg ikke selv er kåt, men sex som i samleie går jo ikke. Hvis kvinner ikke er kåte blir de ikke våte heller Anonymkode: 6ba26...113 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Nei, kan godt ha sex bare fordi han har lyst til det. Er jo godt for meg også men er mer godt når jeg også er skikkelig kåt. Anonymkode: b413e...f76 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kan suge selv om jeg ikke selv er kåt, men sex som i samleie går jo ikke. Hvis kvinner ikke er kåte blir de ikke våte heller Anonymkode: 6ba26...113 Penetrering ønsker jeg ikke om hun ikke er kåt, det ville føltes som et overgrep, men jeg skulle ønske hun hadde lyst til å gi noe seksuelt uten at hun må få noe tilbake, som å suge eller runke. Er det så mye å be om egentlig? Hadde selv en periode hvor hvor sexlysten var borte pga medisiner, men å ikke slikke eller gi henne nytelse av den grunn var ikke noe jeg engang vurderte, vil jo hun skal ha det bra, så sliter med å forstå tankegangen TS Anonymkode: 9fc1e...7fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Penetrering ønsker jeg ikke om hun ikke er kåt, det ville føltes som et overgrep, men jeg skulle ønske hun hadde lyst til å gi noe seksuelt uten at hun må få noe tilbake, som å suge eller runke. Er det så mye å be om egentlig? Hadde selv en periode hvor hvor sexlysten var borte pga medisiner, men å ikke slikke eller gi henne nytelse av den grunn var ikke noe jeg engang vurderte, vil jo hun skal ha det bra, så sliter med å forstå tankegangen TS Anonymkode: 9fc1e...7fe Nei det er ikke for mye å be om. Har jeg ikke lyst på penetrering, suger jeg mannen min og lar han komme i munnen min. Synes det er fint og lystbetont fordi jeg føler jeg er god på det og så gir det han nytelse. Folk gjør sex til noe så komplisert, det er da bare å hoppe i det og kose med de de er glade i Anonymkode: 4521c...d3d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september Må ikke være kåt nei,men blir fort det etterhvert. For meg så handler ikke sex så mye om meg selv isåmåte. Det handler mer om å gi enn å ta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er dette? Jeg og kjæresten er veldig forskjellig her. Eneste grunnen for meg å avvise dama er om jeg ikke er fysisk i stand til det, og gir henne fint nytelse selv om ikke ønsker sex, fordi jeg elsker henne og vil hun skal nyte og ha det bra. Kjæresten derimot må være kåt for å suge eller gi noe seksuelt, og å gi uten å få virker helt fjernt for henne, noe som er vanskelig å forstå for en som tenner på partnerens nytelse. Hvor vanlig er dette? Og dere som føler dere truffet, føler dere ikke dere litt ego i senga når dere må få noe for å gi? Anonymkode: 9fc1e...7fe Hverken meg eller Partneren min ønsker at vi utfører seksuelle handlinger for å være snille, om vi selv ikke vil ha sex. Vi syntes det begge er skikkelig turn off og utrolig stusselig. Å gi en blow job om man selv ikke er i humør, eller å sleike om man selv ikke er i humør er fy fy i forholdet vårt. Ingen av oss har noe problem med å skulle utføre det, men ingen av oss er interessert i å motta. Anonymkode: 53fdb...2fb 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hverken meg eller Partneren min ønsker at vi utfører seksuelle handlinger for å være snille, om vi selv ikke vil ha sex. Vi syntes det begge er skikkelig turn off og utrolig stusselig. Å gi en blow job om man selv ikke er i humør, eller å sleike om man selv ikke er i humør er fy fy i forholdet vårt. Ingen av oss har noe problem med å skulle utføre det, men ingen av oss er interessert i å motta. Anonymkode: 53fdb...2fb Tror du har missforstått litt. Det jeg skulle ønske, er at hun har lyst å gi nytelse, selv om det ikke blir penetrering. Så jeg har ikke lyst på å få BJ når hun ikke vil, jeg skulle bare ønske hun hadde lyst på å gi selv om hun ikke får penetrering. For det er vel litt egoistisk å kun gi seksuell nytelse om man får orgasme selv? TS Anonymkode: 9fc1e...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er dette? Jeg og kjæresten er veldig forskjellig her. Eneste grunnen for meg å avvise dama er om jeg ikke er fysisk i stand til det, og gir henne fint nytelse selv om ikke ønsker sex, fordi jeg elsker henne og vil hun skal nyte og ha det bra. Kjæresten derimot må være kåt for å suge eller gi noe seksuelt, og å gi uten å få virker helt fjernt for henne, noe som er vanskelig å forstå for en som tenner på partnerens nytelse. Hvor vanlig er dette? Og dere som føler dere truffet, føler dere ikke dere litt ego i senga når dere må få noe for å gi? Anonymkode: 9fc1e...7fe Men da blir du jo kåt av å tilfredsstille henne? Du sier jo du tenner på hennes nytelse. Anonymkode: caafc...045 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da blir du jo kåt av å tilfredsstille henne? Du sier jo du tenner på hennes nytelse. Anonymkode: caafc...045 Det er kanskje ikke godt formulert. Ja jeg tenner på hennes nytelse, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg har lyst på sex selv om jeg liker å tilfredsstille henne. Dette er ikke akkurat en problemstilling som kommer ofte, jeg har oftest lyst på sex med henne, men de gangene jeg ikke er kåt og lyst å knulle, så nyter jeg alikevel å se hun nyter og har det bra. Det er vel det jeg ønsker tilbake, at hun faktisk har lyst til, og hadde likt å tilfredsstille meg seksuelt selv om det ikke blir penetrering. Anonymkode: 9fc1e...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvor vanlig er dette? Jeg og kjæresten er veldig forskjellig her. Eneste grunnen for meg å avvise dama er om jeg ikke er fysisk i stand til det, og gir henne fint nytelse selv om ikke ønsker sex, fordi jeg elsker henne og vil hun skal nyte og ha det bra. Kjæresten derimot må være kåt for å suge eller gi noe seksuelt, og å gi uten å få virker helt fjernt for henne, noe som er vanskelig å forstå for en som tenner på partnerens nytelse. Hvor vanlig er dette? Og dere som føler dere truffet, føler dere ikke dere litt ego i senga når dere må få noe for å gi? Anonymkode: 9fc1e...7fe Jeg måtte vel til en viss grad lære meg å "gi nytelse" uten å være kåt selv og uten at det dermed var en del av sexen vi har sammen. Jeg klarer dog ikke lenger å bare motta nytelse, ettersom at det er så innprentet at jeg blir stemplet egoistisk som bare tar imot uten å gi. (Noe jeg forsåvidt gjorde i starten av forholdet, jeg tar selvkritikk på det.) Dels var det kanskje "vanen" fra forrige(og mitt aller første) forhold, der jeg var den med mest lyst uten at han "gav nytelse" utenom når begge var kåte og begge ville ha sex. Dels pga adhd'en min; jeg blir veldig fort distrahert og ting går i glemmeboka. Uoppmerksom type av adhd het det før, jeg syns det beskriver meg veldig godt. Og generelt sett, når jeg ikke er i seksuell sinnsstemning selv, så blir det fort mekanisk for meg å skulle utføre seksuelle handlinger(som det å "gi nytelse" tross alt er!). Det blir en oppgave som gjøres for å ikke såre partneren/bevare husfreden/sett inn grunn her. Enda en ting å uten intern motivasjon huske på, finne riktig tidspunkt for, disponere tid og andre gjøremål slik at jeg klarer å initiere og utføre planene. (Alle de trinnene der minus intern motivasjon må jo gjøres når jeg er kåt og har lyst på sex også, for all del. Likevel hender det at jeg initierer til litt sexy flørt eller besvarer en flørt fra samboer på f.eks. ettermiddagen med den tanken/planen om å ordne litt "nytelse" på kvelden. Så går tiden og andre ting skjer jo i mellomtiden, og da har jeg helt glemt at jeg hadde jo tenkt vi skulle ha sex ...) Jeg tror det, for deg, handler også litt om at det er via seksuell nytelse du liker å både vise og motta kjærlighet. Se litt på det i forhold til kjærlighetsspråk. Jeg har fysisk kontakt som et av mine to språk, og jeg liker å gi berøringer for å vise min kjærlighet og/eller hengivenhet, uten å nødvendigvis måtte få tilsvarende tilbake hver gang. Det er riktig nok da snakk om ikke-seksuelle kontakt, som klem, kyss, ligge i armkroken, massasje, stryke over ryggen etc. Der er givergleden større motivasjon for å behage noen, og det faller seg ikke like naturlig på andre områder som f.eks sex. Anonymkode: b0b47...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror det, for deg, handler også litt om at det er via seksuell nytelse du liker å både vise og motta kjærlighet. Se litt på det i forhold til kjærlighetsspråk. Jeg har fysisk kontakt som et av mine to språk, og jeg liker å gi berøringer for å vise min kjærlighet og/eller hengivenhet, uten å nødvendigvis måtte få tilsvarende tilbake hver gang. Det er riktig nok da snakk om ikke-seksuelle kontakt, som klem, kyss, ligge i armkroken, massasje, stryke over ryggen etc. Der er givergleden større motivasjon for å behage noen, og det faller seg ikke like naturlig på andre områder som f.eks sex. Anonymkode: b0b47...b72 Tror du traff godt der. Fysisk kjærlighetsspråk er noe som står sterkt her. Så det gir meg glede å kose med henne, seksuelt eller ikke. Men når det ikke blir gjengjeldt, så føles det ikke godt, og litt vanskelig å forstå siden jeg aldri ville vært sånn selv, om jeg hadde avvist henne på den måten, så hadde det vært fordi jeg egentlig ikke har lyst på henne Anonymkode: 9fc1e...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #13 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror du traff godt der. Fysisk kjærlighetsspråk er noe som står sterkt her. Så det gir meg glede å kose med henne, seksuelt eller ikke. Men når det ikke blir gjengjeldt, så føles det ikke godt, og litt vanskelig å forstå siden jeg aldri ville vært sånn selv, om jeg hadde avvist henne på den måten, så hadde det vært fordi jeg egentlig ikke har lyst på henne Anonymkode: 9fc1e...7fe Hva kan hennes kjærlighetsspråk være, har du noen anelser om det? Hos oss er mine to anerkjennende ord og fysisk (ikke-seksuell) intimitet/kontakt, mannens er fysisk (seksuell) intimitet/kontakt og tjenester. Det at jeg uoppfordret ordner ting for ham og begjærer ham seksuelt får han til å føle seg like elsket, som anerkjennende ord og en trygg armkrok gjør at jeg føler meg elsket. Dette jobber vi en del med å huske om hverandre, det er fort gjort å vise det samme som vi ønsker å motta selv. Anonymkode: b0b47...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 24. september #14 Del Skrevet 24. september Sex er selvfølgelig best når nytelsen er gjensidig men det må da være helt greit at den *ikke* er det? Altså at du gjør noe for partneren din uten at du selv nyter det direkte, annet enn vissheten at partneren din nyter det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Del Skrevet 24. september Jeg kan bare snakke for meg selv, men hvis min mann koser med meg så er det som regel hvis jeg er kåt eller så gjør han meg kåt. Da ønsker jeg som regel full pakke med penetrering til slutt. Blir sjeldent bare slikking f eks og sånn blir det som oftest andre veien og. Suger jeg han blir jeg ofte så kåt selv at det blir full pakke da også. Ingen av oss ønsker å gjøre seksuelle ting med hverandre hvis ikke begge er i det humøret hvis du forstår hva jeg mener. Med unntak av mensen uke, da kan han få noen BJs uten at jeg nødvendigvis ønsker noe tilbake (den uka er jeg minst kåt). Anonymkode: c46cd...fd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #16 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Penetrering ønsker jeg ikke om hun ikke er kåt, det ville føltes som et overgrep, men jeg skulle ønske hun hadde lyst til å gi noe seksuelt uten at hun må få noe tilbake, som å suge eller runke. Er det så mye å be om egentlig? Hadde selv en periode hvor hvor sexlysten var borte pga medisiner, men å ikke slikke eller gi henne nytelse av den grunn var ikke noe jeg engang vurderte, vil jo hun skal ha det bra, så sliter med å forstå tankegangen TS Anonymkode: 9fc1e...7fe Ja, det er for mye å be om. Jeg hadde følt meg så brukt og skitten om mannen min forventet at jeg skulle utføre seksuelle handler på ham i mot min vilje. Og jeg hadde blitt helt kvalm om jeg fant ut at mannen min hadde slikket meg uten å være kåt selv, da hadde jeg følt meg som en overgriper og sannsynligvis aldri hatt sex med det mennesket igjen - all tillit hadde forsvunnet. Anonymkode: fea80...362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #17 Del Skrevet 24. september Jeg blir kåt av å suge, så selv om jeg ikke er kåt til å begynne med, så blir jeg jo det i løpet av kort tid. Anonymkode: 851d5...a1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #18 Del Skrevet 24. september Jeg har ikke noe imot å utføre en BJ uten å få noe tilbake. Er ikke alltid det trenger å handle om meg, noen ganger handler det kun om ham. Og omvendt. Noen ganger blir jeg kåt i prosessen, andre ganger ikke, og det er greit. Jeg vil jo bare gjøre det godt for ham. Tenker det er innafor? Anonymkode: 5fe09...5f7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. september #19 Del Skrevet 24. september Jeg er født kåt så det er null stress 😂😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #20 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Penetrering ønsker jeg ikke om hun ikke er kåt, det ville føltes som et overgrep, men jeg skulle ønske hun hadde lyst til å gi noe seksuelt uten at hun må få noe tilbake, som å suge eller runke. Er det så mye å be om egentlig? Hadde selv en periode hvor hvor sexlysten var borte pga medisiner, men å ikke slikke eller gi henne nytelse av den grunn var ikke noe jeg engang vurderte, vil jo hun skal ha det bra, så sliter med å forstå tankegangen TS Anonymkode: 9fc1e...7fe Tankegangen er at sex er en felles aktivitet, ikke noe man gjør mot/for den andre. Å drive med sexuelle handlinger når man selv ikke har lyst er med på å redusere libido, og gjør at man forbinder sex med plikt og jobb. Jeg hadde ikke klart å gi en blowjobb på noen overbevisende måte om jeg ikke var tent selv, og da blir til slutt en blowjobb koblet til noe negativt. Anonymkode: df811...569 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå