Gå til innhold

Er så ekstremt kåt på han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 34 år. Jeg er sjenert av natur, og jeg har derfor litt vanskeligheter med å slippe folk ordentlig innpå meg, og særlig menn. Men dette er bare i starten av relasjonen, jeg er like glad i sex, nærhet, berøring osv som andre. Saken er den, at jeg nå har falt pladask for en mann, jeg og denne mannen har møtt hverandre tre ganger. Han er snill og trivelig, god humor - som er viktig for meg. Har sagt det til han at jeg trenger tid, og han forstår meg. Men saken er nå den, at jeg kjenner det har bygget seg opp en lyst hos meg, en lyst som jeg ikke har kjent på før. Jeg kan tenke på han bare, eller tenke på at han knuller meg, og jeg blir helt matt og som gele i beina mine. Jeg har faktisk så lyst på han at jeg er helt på felgen her. Jeg tenker på han og på kroppen hans hver dag, og jeg tenker på at jeg vil at han skal knulle meg. Mye og grundig 😚 Jeg går snart opp i liminga her. Vil kjenne hendene hans på hele kroppen, og jeg vil ha han. Helst NÅ!

Hvordan skal jeg gå frem med dette? Hvordan fortelle han det?

Anonymkode: 3194d...d3d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviterer han hjem på middag?

Anonymkode: 77e34...22e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel gjort det ja, men problemet er da at jeg kommer til å se på HAN som hovedretten. Og sikkert bli helt klønete med både kniv og gaffel...... Han er så deilig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull? Hvorfor skal du si så mye? Bare initiere kroppskontakt, og så viser du med handling at du har lyst. 

Anonymkode: a5b8d...38e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt pleier jo å gå helt naturlig. Er bare å avtale et møte hjemme hos en av dere, så skjer det av seg selv 

Anonymkode: fadde...4de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter han til å komme over.

Anonymkode: 579f2...0dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjemperedd for å bli avvist hvis jeg prøver meg, er også engstelig for at han ikke vil ha meg like mye. Men jeg vil jo så gjerne ha han. Jeg vil at han skal være min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjemperedd for å bli avvist hvis jeg prøver meg, er også engstelig for at han ikke vil ha meg like mye. Men jeg vil jo så gjerne ha han. Jeg vil at han skal være min. 

Ikke tenk for mye. Sett i gang. Dette ordner seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres veldig desperat ut, slapp av så du ikke skremmer han bort. Og for all del ikke kast deg over han som en utsultet vaktbikkje. Noen menn elsker sånt, men langt fra alle, så her kan du bomme stygt. 

Anonymkode: 687fa...a4b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er en kvinne på 34 år. Jeg er sjenert av natur, og jeg har derfor litt vanskeligheter med å slippe folk ordentlig innpå meg, og særlig menn. Men dette er bare i starten av relasjonen, jeg er like glad i sex, nærhet, berøring osv som andre. Saken er den, at jeg nå har falt pladask for en mann, jeg og denne mannen har møtt hverandre tre ganger. Han er snill og trivelig, god humor - som er viktig for meg. Har sagt det til han at jeg trenger tid, og han forstår meg. Men saken er nå den, at jeg kjenner det har bygget seg opp en lyst hos meg, en lyst som jeg ikke har kjent på før. Jeg kan tenke på han bare, eller tenke på at han knuller meg, og jeg blir helt matt og som gele i beina mine. Jeg har faktisk så lyst på han at jeg er helt på felgen her. Jeg tenker på han og på kroppen hans hver dag, og jeg tenker på at jeg vil at han skal knulle meg. Mye og grundig 😚 Jeg går snart opp i liminga her. Vil kjenne hendene hans på hele kroppen, og jeg vil ha han. Helst NÅ!

Jeg skjønner ikke helt.. Du sier du trenger tid. Samtidig virker du desperat etter å pule han?

Du har møtt han 3 ganger? Regner med at det er i en setting der dere ønsker et forhold? 

Tror ikke du trenger å si så mye. Inviterer han hjem til deg. Nyt det, ta deg god tid. Ikke vær desperat. Fint hvis du lar han ta initiativet - så slipper du å skremme han. Hjelp han gjerne i gang hvis han er "treig". Husk - menn er dårlige på å ta "hint". Det kan hende du må være litt direkte for å komme igang.

Lykke til, dette ordner seg!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Woow.. hadde du sagt dette til meg, så har jeg falt pladask for deg🥰 fordi en sånn ærlighet er så fordømt sexy..

Men drit i meg.. Generelt tror jeg menn faller for dette, men det må jo selvfølgelig være gjensidig. Du må jo få samme respons tilbake, ellers blir det bare krøll senere i forholdet.. Men i ditt tilfelle tror jeg han gjør det.. du blir hans nye prinsesse👑❤️

Mens du venter, er det ikke rart du har gele i beina dine👏

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Woow.. hadde du sagt dette til meg, så har jeg falt pladask for deg🥰 fordi en sånn ærlighet er så fordømt sexy..

Men drit i meg.. Generelt tror jeg menn faller for dette, men det må jo selvfølgelig være gjensidig. Du må jo få samme respons tilbake, ellers blir det bare krøll senere i forholdet.. Men i ditt tilfelle tror jeg han gjør det.. du blir hans nye prinsesse👑❤️

Mens du venter, er det ikke rart du har gele i beina dine👏

Så fint sagt av deg ☺️ Ja, jeg håper i det lengste......... Håper du har rett.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...