Gå til innhold

Hva gjør en kvinne mer attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare spennende å høre da alle har forskjellige preferanser, og liker forskjellige ting / synes forskjellige ting er pene trekk osv.

så, generelt (ikke nødvendigvis seksuelt eller som kjærestemateriale) men rett og slett hva du synes kan gjøre noen veldig pene som man legger merke til første gang man ser dem. Altså pene trekk osv i den duren!

 

Jeg synes smilehull og hjerteform når det kommer til ansiktsform kan være utrolig fint! Kunne jeg tenkt meg selv🤭

 

Fortell!

Anonymkode: 04f7a...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er vanskelig å beskrive da utstråling har så mye å si for meg. Et fint smil kan smelte meg, men det er ikke nødvendigvis noe man ser umiddelbart. 

Anonymkode: 842a7...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er vanskelig å beskrive da utstråling har så mye å si for meg. Et fint smil kan smelte meg, men det er ikke nødvendigvis noe man ser umiddelbart. 

Anonymkode: 842a7...0e6

Ja, et pent smil er aldri feil! Men enig, en god utstråling slår det meste ☺️

Anonymkode: 04f7a...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg har hørt er: å ha holdning der man tar lett på bagateller og sier ting som "det ordner seg" 

Og så har jeg hørt mye glede og latter, utadventhet og positiv utstråling. Og typ lurt smil. 🤷

Har også hørt at det er attraktivt om man tar vare på seg selv, feks manikyr, pedikyr og hår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødt hår :) og det at hun smiler og da mener jeg virkelig smiler slik at det når øynene. Da er jeg helt solgt. Så på f.eks tinder sveiper jeg vekk alle som ikke smiler. (Får jo uansett ikke matcher så)

Og om det går litt lengre enn til bare smil så synes jeg kommunikasjon er utrolig attraktivt. Når man kan føre en samtale uten pinlig taushet.

Og en blanding av feminin og tomboy er attraktivt men ikke så mye som første eller andre punkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (12 minutter siden):

Ting jeg har hørt er: å ha holdning der man tar lett på bagateller og sier ting som "det ordner seg" 

Og så har jeg hørt mye glede og latter, utadventhet og positiv utstråling. Og typ lurt smil. 🤷

Har også hørt at det er attraktivt om man tar vare på seg selv, feks manikyr, pedikyr og hår. 

Alltid deilig med folk som er løsningsorienterte!

Anonymkode: 04f7a...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, ikke strutmunn (fylte lepper) og silikonbryst! Er noe av det mest patetiske og egoistiske jeg ser.

Anonymkode: 63a77...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølelse. 

Desto tryggere folk er i seg selv, desto mer tiltrekkende vil mange oppleve dem.

Anonymkode: 6c50f...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...