AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Har kjøpt i presang til en student, men da jeg fikk se det i dag så det litt spinkelt og lite ut. Anonymkode: b6c6c...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 Hadde ikke turt å stryke noe som trenger press hvertfall 😅 Anonymkode: 6d978...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har kjøpt i presang til en student, men da jeg fikk se det i dag så det litt spinkelt og lite ut. Anonymkode: b6c6c...494 Bruker det på spisebordet om vinteren, til småstryking, fordi det er for kaldt der det store strykebrettet står. Har og brukt dt opp på vaskemaskinen på vaskerommet. Anonymkode: 3cc1a...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 Bruker det til små oppgaver, den er helt grei til sitt bruk. Tar ikke sengetøyet med den, men har tatt skjorter og diverse annet opp i gjennom årenes løp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 jeg har prøvd og gitt til gjenbruk 😝 funker bedre for meg med et gammelt ullteppe inni et helt vanlig laken som strykeunderlag for egen del. Anonymkode: c2ebc...7a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #6 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg hadde dette da jeg var student. Synes det fungerte helt supert. Fint om man har begrenset med lagringsplass. Fin gave til en student som trenger strykebrett Anonymkode: 189a6...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #7 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg hadde dette da jeg var student. Synes det fungerte helt supert. Fint om man har begrenset med lagringsplass. Fin gave til en student som trenger strykebrett Anonymkode: 189a6...e94 Ok takk😇Da er muligens julegaven i boks til nevøen min. Ts Anonymkode: b6c6c...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #8 Del Skrevet 24. september 2024 Vi har bare et sånt strykebrett. Nå stryker vi nesten aldri klær, men det holder fint til vår bruk - bunadsskjorte, penskjorte før fest/selskap, en og annen kjole og av og til en duk. Jeg er derimot vokst opp i et hjem hvor det strykes klær minst en gang i uka, og til så hyppig bruk hadde nok dette blitt for puslete. Anonymkode: 863c1...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 24. september 2024 #9 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg hadde dette da jeg bodde i trang leilighet, og det fungerte greit til ett og annet klesplagg. Litt vanskelig til bluser og trange skjørt, siden det er veldig kort fri ende til å tre ting over, men det gikk på et vis. Veldig praktisk at det kan henges opp i klesskapet, og ikke tar mer plass enn en skjorte. Da vi flyttet til hus ga jeg det bort til ei venninne som bodde på hybel. 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå