Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har den uendelige diskusjonen om at det ikke skal legges klær på soveroms gulvet. Om han gjør det vasker jeg det. Greia er at han mener det skal ligge der, helt ikke bli vasket da det er (halv rent) som han da mener er for skittent til å putte i skapet igjen. Da mener jeg han kan legge det på en plass på badet til han f.eks kommer hjem fra jobb å skal ha det på igjen. Jobber han ikke på 3 dager ligger også arbeidstøyet på soverom gulvet. Blir sånn smågal av at det ser rotete ut til en hver tid 🤪

Anonymkode: 6b227...21f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med knagg som henger på døren? 

Er dette virkelig noe å krangle over?

Anonymkode: 6d12d...a17

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig med du, og jeg er til og med en som hiver klærne gulvet🫣

Anonymkode: 24e0f...f90

• Liker 2
Skrevet

Klær skal ikke på gulvet. Knagg, en stol, en kurv, ikke vanskelig å løse dette.

Anonymkode: 63e94...e23

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med knagg som henger på døren? 

Er dette virkelig noe å krangle over?

Anonymkode: 6d12d...a17

Nå ligger det to joggebukser, to gensere en firma t skjorte og firma genser på gulvet. Han er på jobb. Så problemet blir jo at dette hoper seg opp hvis jeg ikke rydder opp/vasker. Men igjen han ønsker ikke at det skal vaskes, da han syntes det er kjedelig når klærne mangler når han skal bruke de. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klær skal ikke på gulvet. Knagg, en stol, en kurv, ikke vanskelig å løse dette.

Har sagt han kan legge det bak/ved døren. Så det ikke ligger så i veien. Han gjør ikke det en gang, så regner ikke med han kommer til å bruke hva enn som taes frem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg og samboer har den uendelige diskusjonen om at det ikke skal legges klær på soveroms gulvet. Om han gjør det vasker jeg det. Greia er at han mener det skal ligge der, helt ikke bli vasket da det er (halv rent) som han da mener er for skittent til å putte i skapet igjen. Da mener jeg han kan legge det på en plass på badet til han f.eks kommer hjem fra jobb å skal ha det på igjen. Jobber han ikke på 3 dager ligger også arbeidstøyet på soverom gulvet. Blir sånn smågal av at det ser rotete ut til en hver tid 🤪

Man slenger ikke tøy på gulvet uansett. La han få en stol eller et klesstativ/stumtjener til klærne sine. 
Voksne mannen burde vite bedre. 
En annen sak, hva jobber han med og hva har arbeidstøyet hans som ligger slengt på gulvet i dagevis vær ti nærheten av? 
Ikke bra å ha alt mulig inne på soverom, der man puster inn mye luft når man sover.

Anonymkode: 5b89c...6ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har sagt han kan legge det bak/ved døren. Så det ikke ligger så i veien. Han gjør ikke det en gang, så regner ikke med han kommer til å bruke hva enn som taes frem. 

«Hvis du ikke legger deg i kurven vasker jeg det.»

• Liker 1
Skrevet

det, ikke deg 😅

Skrevet

hva med å gi han en stol? 
image.png.aa1de26dfef70913b970c90fadf2fb6e.png

Anonymkode: 14203...123

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Jeg har bare sagt at skal man ha reine klær så må det legges i skittenstøykurven. Det som ikke legges der blir ikke vaska. Han sin side ved sender er mot veggen. Så det vises ikke så godt haugen med klær for meg. 

Anonymkode: a726a...611

• Liker 2
Skrevet

Jeg legger det på gulvet selv, jeg. Har ikke plass til stol, og knaggene er opptatt til håndduk og morgenkåpe. Det er mine klær, jeg putter dem der jeg ønsker. 😅 Ligger dog på min side av senga, så mannen slipper se dem. Dessuten så kjenner han meg så godt at han har gitt opp å prøve få meg til å finne en fornuftig plass. Han har sine ting som jeg bare godtar at "sånn er han", så jeg er glad vi kan respektere hverandres forskjeller og små irritasjonsmomenter.

Anonymkode: 3f0b3...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Halvskittent henges på knagger!

Anonymkode: dd6ca...5d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

La han da legge klærne sine på gulvet han vil. Om klær skal vaskes, legges de av brukeren i skittenkleskurven.

Sett opp en skjerm eller noe så slipper du å se det, evt få deg skylapper.

Anonymkode: 93158...a15

Skrevet

Exen min gjorde det. Både rent, halvrent, halvskittent og skittent.. heldigvis var hans side av sengen lengst bort så jeg så det ikke. Ble påminnt det innimellom da når han savnet klær han mente birde vært vasket. Men som sagt, ex 😂

Anonymkode: b6d15...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...