Gå til innhold

Regulering, hvordan indre ubehag når åaracer eller ibux ikke hjelper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datter fikk regulering oppe i mai. Har strammet siden.  I dag fikk hun påsatt nede. Fikk en ibux gor ca 30 min didrn  hun merket ingen bedring. Paracet har lite virkning på henne, derfor ibux. Hva annet kan hun gå. Spiser nufler til middag, alt annet er ubehagelig. 

Anonymkode: f1efe...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver mitt beste, men jeg greier faktisk ikke å forstå hva åaracer er. Ikke didrn heller ... 

Skjønner at det er snakk om smertelindring etter påsatt regulering da. Prøv å få henne til å suge på isbiter? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is

Her fikk vi beskjed å gi paracet og ibux sammen. Hjalp ikke det skulle vi ta kontakt

Anonymkode: 5fa36...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise78 skrev (6 minutter siden):

Jeg prøver mitt beste, men jeg greier faktisk ikke å forstå hva åaracer er. Ikke didrn heller ... 

Skjønner at det er snakk om smertelindring etter påsatt regulering da. Prøv å få henne til å suge på isbiter? 

Paracet og siden. Det var ikke akkurat vanskelig å forstå ut fra kontekst.

Anonymkode: d4212...a00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Datter fikk regulering oppe i mai. Har strammet siden.  I dag fikk hun påsatt nede. Fikk en ibux gor ca 30 min didrn  hun merket ingen bedring. Paracet har lite virkning på henne, derfor ibux. Hva annet kan hun gå. Spiser nufler til middag, alt annet er ubehagelig. 

Anonymkode: f1efe...865

Ta en telefon til legevakten og be om råd på telefonen. Jobben deres er å hjelpe. 

Anonymkode: f4516...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ta en telefon til legevakten og be om råd på telefonen. Jobben deres er å hjelpe. 

Anonymkode: f4516...5a0

man ringer ikke LEGEVAKT… du ringer tannlegen. I åpningstiden! 
 

eventuelt tannlegevakt…

Anonymkode: efc6d...5fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går over etter noen dager. Lag myk mat; lapskaus, grøt, suppe osv. Det er ikke såå vondt at det er uoverkommelig. Beklager å være kjip: men barn har ikke vondt av å kjenne på litt ubehag. Fungerer ikke Ibux, så må hun bare leve med litt smerter. 

Anonymkode: 80976...060

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker dette..åh det gjorde vondt...men det vil gå over...den stramming et så ille...det er som tannkjøttet får evig kramper 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min hadde skikkelige smerter de to-tre første dagene etter han fikk påsatt regulering. Han tok paracet og ibux, men det dempet bare smertene. Måtte holde ut. 

Anonymkode: 24906...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Paracet og siden. Det var ikke akkurat vanskelig å forstå ut fra kontekst.

Anonymkode: d4212...a00

Kanskje ikke for deg ... 
Hadde jo ikke skadet for TS å ta en titt på de røde strekene på innlegget før hen postet. 

Anonymkode: 188c5...f7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mor og tante til dyslektikere opplever jeg det krenkende at folk her inne skal korrigere det folk skriver. Min sønn og niese kunne fint å skrevet er slikt innlegg om de ikke skriver i et program på pc som har korrigering. Lite trolig at de ville ha uttrykt seg flere ganger om de fikk vite hva folk skrev om innlegget deres.  

Anonymkode: f1efe...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kjøle ned med isbiter eller kaldt vann. Strengen er laget av et materiale som reagerer på temperatur, og blir aktivert ved kroppstemperatur. Å kjøle ned vil gi en midlertidig lindring.

Anonymkode: b1045...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Som mor og tante til dyslektikere opplever jeg det krenkende at folk her inne skal korrigere det folk skriver. Min sønn og niese kunne fint å skrevet er slikt innlegg om de ikke skriver i et program på pc som har korrigering. Lite trolig at de ville ha uttrykt seg flere ganger om de fikk vite hva folk skrev om innlegget deres.  

Anonymkode: f1efe...865

Er du ruset?

Anonymkode: e1596...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Datter fikk regulering oppe i mai. Har strammet siden.  I dag fikk hun påsatt nede. Fikk en ibux gor ca 30 min didrn  hun merket ingen bedring. Paracet har lite virkning på henne, derfor ibux. Hva annet kan hun gå. Spiser nufler til middag, alt annet er ubehagelig. 

Anonymkode: f1efe...865

Ibux og Paracet sammen kan gi en noe bedre virkning enn bare en av dem. 

Men, akkurat dette er jo rimelig ubehagelig da - men det er jo kun det: Ubehagelig. Og det går over rimelig fort over. Man tåler faktisk å stå i det den tiden det tar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulde. Ha litt kaldt vann i munnen og hold. Og unngå varme. Strengen som brukes er en type titanlegering som bøyer seg over tid. Kulde får den til å bøye seg saktere, varme til å bøye seg fortere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som mor og tante til dyslektikere opplever jeg det krenkende at folk her inne skal korrigere det folk skriver. Min sønn og niese kunne fint å skrevet er slikt innlegg om de ikke skriver i et program på pc som har korrigering. Lite trolig at de ville ha uttrykt seg flere ganger om de fikk vite hva folk skrev om innlegget deres.  

Anonymkode: f1efe...865

Som dyslektiker selv, så må man faktisk lære seg å ikke ta alt så personlig

Anonymkode: 80b04...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når eldste fikk streng på så brukte vi varmehandsker i tillegg til smertestillende. Han syns at det hjalp. Men nå leser jeg her inne at det sikkert var helt feil. Så med nestemann får vi prøve med isbiter..

Anonymkode: 0f29e...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...