AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Hei, jeg fikk melding fra en bekjent (via jobb) at han hadde sett daten min på Tinder.Han har sett henne på bilder siden vi var ute i samme «ærend» og har mye prosjekter sammen. Han likte profilen hennes for å lese litt på den og se bildene. Jeg traff henne på March for ca 3mnd siden og snakket vi ut om apper og hvor vi hadde søkt lykken, hun hadde vært på Tinder i slutten på 23. jeg har følt vi hadde det bra med fine kvelder, sosialt fint, vært på hytta til familien hennes, lagd mye god mat, bra sex mm Vi har ikke vært offisielt sammen med ved å møte felles venner mm, men pratet om å være eksklusive, vi har hilst på kjente av hver av når bi har møtt noen. Byen vi bor i er ikke så stor. Burde jeg se an om hun evt hun matcher med han for å steke henne eller vennlig si at hun er synlig på Tinder og hun burde sjekke settings. Jeg og min bekjente er relativt like av utseende, «liksom» her kind of man Det kan jo være en gammel profil som har dukket opp igjen, jeg vet hun har skiftet telefon nylig og skjer jo litt av hvert med apper mann 42, blåøyd Anonymkode: eaa62...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 Det kan jo være at har glemt at hun har profil der. Anonymkode: 16f89...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Del Skrevet 24. september 2024 Enig om at hun kan ha glemt det, men be han matche med helle uansett sånn for sikkerhetsskyld for det hender jo at noen er uærlige. Anonymkode: aea47...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 Ikke sikkert hun er aktiv på Tinder, men er du usikker så spør du henne. Vi kan ikke svare deg på akkurat dette spørsmålet. Anonymkode: 376c8...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 Snakk med henne. Du kan jo håpe og tro at hun bare har glemt profilen sin,men det beste er bare å spørre henne rett ut. Dette er ikke noe jeg ville likt selv , men veldig fort gjort å glemme å slette / avslutte datingapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #6 Del Skrevet 24. september 2024 Skjønner deg godt, TS. Og må vel også innrømme at hvis jeg var i dine sko ville jeg gjort mine til slett spill og sett an om hun er aktiv der inne eller ikke. Hvis hun matcher med han du kjenner regner jeg med at du får beskjed om det fra han? Spennende å høre om hun eventuelt svarer på meldinger fra han? Ville i så fall avtalt treff der du møter opp tilfeldig. Så kan dere eventuelt droppe henne begge to. Hvis hun ikke matcher din bekjente og heller ikke synes å være aktiv på Tinder ville jeg tatt opp med henne om noe tid at du har fått høre fra bekjente at hun er aktiv der inne. Så kan du jo se an hva hun sier til det. Er jo mulig hun har glemt at hun har profil der inne. Har hun ikke på varslinger vil hun ikke merke noe til likes eller annet. Det dummeste du gjør er å bli aktiv selv også for at hun skal smake sin egen medisin. Ikke gidd det, men finn ut rolig og greit om hun fortsatt ser etter andre eller ikke. Spør du henne rett ut og røper det du vet at din bekjente så henne på Tinder kan hun lett lyve seg ut av situasjonen og du har brukt opp ditt sterkeste kort for å finne ut av det hvis hun faktisk er aktiv der inne. Anonymkode: 00657...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 24. september 2024 #7 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei, jeg fikk melding fra en bekjent (via jobb) at han hadde sett daten min på Tinder.Han har sett henne på bilder siden vi var ute i samme «ærend» og har mye prosjekter sammen. Han likte profilen hennes for å lese litt på den og se bildene. Jeg traff henne på March for ca 3mnd siden og snakket vi ut om apper og hvor vi hadde søkt lykken, hun hadde vært på Tinder i slutten på 23. jeg har følt vi hadde det bra med fine kvelder, sosialt fint, vært på hytta til familien hennes, lagd mye god mat, bra sex mm Vi har ikke vært offisielt sammen med ved å møte felles venner mm, men pratet om å være eksklusive, vi har hilst på kjente av hver av når bi har møtt noen. Byen vi bor i er ikke så stor. Burde jeg se an om hun evt hun matcher med han for å steke henne eller vennlig si at hun er synlig på Tinder og hun burde sjekke settings. Jeg og min bekjente er relativt like av utseende, «liksom» her kind of man Det kan jo være en gammel profil som har dukket opp igjen, jeg vet hun har skiftet telefon nylig og skjer jo litt av hvert med apper mann 42, blåøyd Anonymkode: eaa62...8cb Eller så er hun som meg og har en profil hun ikke veit passordet til og ikke har vært innom på år og dag. Fant fort ut at Tinder ikke var for meg, men jeg bare slettet appen ikke selve profilen. Tror det er ganske vanlig Men om hun matcher kompisen din vet du at den er aktiv. Uansett, holder ikke "en prat om" eksklusivitet i min verden, dersom ingenting ble fastsatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 24. september 2024 #8 Del Skrevet 24. september 2024 Dere har hatt praten om å være eksklusive, dere har ikke landet den siden dere ikke offisielt har møtt hverandres venner etc ergo er både hun og du pr i dag fortsatt ikke et par i så måte, så kanskje heller enn å bli furt og lage en stor greie av det være åpen og ærlig og si det plager deg da du ønsker noe mer stabilt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #9 Del Skrevet 24. september 2024 TS her, takk for innspill. Jeg vet at dere ikke kan svare, men gi deres synspunkter - noe mange gjør. Vi ser hverandre ikke hver dag så plenty med tid hver for oss. Vi chatter en del og sender bilder fra hverdagen via Insta. Enig jeg ser an i noen uker, og ja jeg får høre det om de matcher og kommuniserer. Som det skrives så kan det være et uhell ved skifte av telefon og da blir det jo ikke noe, så da nevner jeg det om noen uker. Vi er ikke superengstelige for å låne bort hverandres telefon for musikk osv. Jeg finner jo ut om dette fortsetter å være slik i fremtiden. Jeg har ingen annen grunn til å tro at hun har aktivert profilen igjen, siden vi har det såpass fint. Igjen, takk for gode innspill Anonymkode: eaa62...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #10 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): pratet om å være eksklusive får jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: cda09...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 24. september 2024 #11 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): får jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: cda09...a29 Han signerte med mann 42 år og blåøyd.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #12 Del Skrevet 24. september 2024 Tinder-profiler som ikke er aktive blir etterhvert skjult…. Så her har hun vært innpå profilen. Hvorfor har du ikke forsøkt å gjøre det offisielt hvis det er det du ønsker? Anonymkode: fa36f...301 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. september 2024 #13 Del Skrevet 25. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei, jeg fikk melding fra en bekjent (via jobb) at han hadde sett daten min på Tinder.Han har sett henne på bilder siden vi var ute i samme «ærend» og har mye prosjekter sammen. Han likte profilen hennes for å lese litt på den og se bildene. Jeg traff henne på March for ca 3mnd siden og snakket vi ut om apper og hvor vi hadde søkt lykken, hun hadde vært på Tinder i slutten på 23. jeg har følt vi hadde det bra med fine kvelder, sosialt fint, vært på hytta til familien hennes, lagd mye god mat, bra sex mm Vi har ikke vært offisielt sammen med ved å møte felles venner mm, men pratet om å være eksklusive, vi har hilst på kjente av hver av når bi har møtt noen. Byen vi bor i er ikke så stor. Burde jeg se an om hun evt hun matcher med han for å steke henne eller vennlig si at hun er synlig på Tinder og hun burde sjekke settings. Jeg og min bekjente er relativt like av utseende, «liksom» her kind of man Det kan jo være en gammel profil som har dukket opp igjen, jeg vet hun har skiftet telefon nylig og skjer jo litt av hvert med apper mann 42, blåøyd Anonymkode: eaa62...8cb Dere DATER. Dere er ikke kjærester, samboere eller ektefelle. Hvem sitt initiativ var det å bare være "date" når dere har traff hverandre for flere måneder siden? Dere har ingen forpliktelser overfor hverandre. Dere dater. Det er ingen forpliktelse Endret 25. september 2024 av Rosalilje84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. september 2024 #14 Del Skrevet 25. september 2024 (endret) Carrot skrev (20 timer siden): Han signerte med mann 42 år og blåøyd.. Da er det rart. Voksne mennesker må kunne bestemme i løpet av 3 måneder om de ønsker å utvikle forholdet eller ikke. Når de har datet i så lang tid uten å bestemme seg for å være eksklusive, så er de FF. Verken mer eller mindre. Endret 25. september 2024 av Rosalilje84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 25. september 2024 #15 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det kan jo være at har glemt at hun har profil der. Anonymkode: 16f89...9ab Ja sikkert ! Og rosa elefanter kan også fly garantert ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #16 Del Skrevet 25. september 2024 En venninne av meg slettet appen, og trodde at det avsluttet Tinder...hun var synlig der lenge etter at hun fikk seg kjæreste. Spør han du kjenner om hun er aktiv der. Anonymkode: 32d63...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #17 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): En venninne av meg slettet appen, og trodde at det avsluttet Tinder...hun var synlig der lenge etter at hun fikk seg kjæreste. Spør han du kjenner om hun er aktiv der. Anonymkode: 32d63...96d Da er hun passe kørka. Enten under 12 år gammel eller over 90. Alle andre vet at appen bare er et program på mobilen din mens profilen ligger på Tinder sine servere og er fullt aktiv uavhengig av hva som skjer med mobilen din. Har du testet å kaste telefonen i søpla og kjøpe ny, åpne Tinder-appen, og MAGI profilen og alt sammen er der akkurat som på den gamle? Ren magi det der altså. Jeg tror hun lyver og brukte Tinder for å ha en reserveplan. Det samme gjelder kjæresten til TS. I denne situasjonen ville jeg latt den bekjente matche med henne og si i fra hva som skje hvis han er til å stole på. Men han er en av 1000 menn så det er jo ikke sikkert hun vil matche med ham selv om hun matcher med andre. Den voksne måten er å snakke med henne. Men det forutsetter tillit. Jeg hadde vært skeptisk. Men jeg hadde heller ikke latt det gå så langt uten å ha praten om eksklusivitet og apper heller. Anonymkode: 23833...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 25. september 2024 #18 Del Skrevet 25. september 2024 Det er jo bare å spørre henne. Det er en del som tror de har avsluttet ved å si opp abonnementet eller slettet appen, men selve profilen vil jo være der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 25. september 2024 #19 Del Skrevet 25. september 2024 Hva skjedde med kommunikasjon? Dere har ikke fastslått at dere er ekslusive etter 3 mnd. Hvorfor? Jeg og kjæresten var enig om å være ekslusive etter en uke. Etter 4 mnd erklærte vi oss kjærester og slette profilene våre på dating apps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 25. september 2024 #20 Del Skrevet 25. september 2024 Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker. Rhodiola, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå