AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Uansett hvor lav BMI jeg får så synes jeg aldri jeg ser slank ut, brede hofter og har lår. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er frustrerende. Finnes det bilder av noen veldig slanke med denne kroppsfasongen, eller andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: fee92...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september Jeg har veldig brede hofter. Jeg har begynt å like det med årene. Har innsett at menn synes det er ganske attraktivt, selv om det ikke er så mange som meg i media osv. Anonymkode: d6c00...5d4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Jeg kjenner meg igjen. Har brede hofter/rumpe, tjukke lår og kraftige legger. Har BMI på 20,5, så er definitivt slank, og overkroppen ser slank ut (flat mage, små pupper). Men underkroppen ser veldig "solid" ut. Føler aldri jeg ser slank ut når jeg går i bukser eller korte skjørt/kjoler, foretrekker skjørt/kjoler som er knelange eller lenger pga. dette. Er likevel greit fornøyd med kroppen min. Det er også en veldig sunn kroppsfasong å ha! Anonymkode: 8d127...1d2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september Jeg har pærefigur. Er likevel slank, med synlige mageruter og definerte armer. Kler jeg meg i tights og posete topp ser jeg ikke like slank ut som jeg gjør om jeg har på vid bukse//shorts/skjørt en kroppsnær topp, eller en crop top. Anonymkode: b25ab...67b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Uansett hvor lav BMI jeg får så synes jeg aldri jeg ser slank ut, brede hofter og har lår. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er frustrerende. Finnes det bilder av noen veldig slanke med denne kroppsfasongen, eller andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: fee92...e25 Hvorfor er kvinner misfornøyde med en flott feminin kroppsform ? Kvinnfolk skal se ut som kvinnfolk og ikke som kjønnsløse «hener» Anonymkode: 0f15a...7d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september Din figur er faktisk veldig søt og feminin, sjarmerende! Er kvinne selv, og ser hvor feminint det er med bredere hofter/mage, og hvor pent det er med kjoler og skjørt etc. Dropp bukser med trangt liv og lår, velg dressbukser og bukser med riktig passform, eller kle deg i kjoler og skjørt! Såå fint! Prøv å akseptere deg selv som du er, du kommer til å se tilbake på kroppen din om noen år, på bilder, og innse hvor flott du er/var! Anonymkode: 495a0...632 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september Lipødem? Anonymkode: 2c9ec...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lipødem? Anonymkode: 2c9ec...d4f Nei, «bare» pæreformet som jo ikke er en helt uvanlig kroppsfasong blant kvinner. Anonymkode: fee92...e25 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Uansett hvor lav BMI jeg får så synes jeg aldri jeg ser slank ut, brede hofter og har lår. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er frustrerende. Finnes det bilder av noen veldig slanke med denne kroppsfasongen, eller andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: fee92...e25 Er ikke rumpe / hofter og lår veldig ettertraktet som kroppsform nå? Endret 24. september av klarinetta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Del Skrevet 24. september klarinetta skrev (5 minutter siden): Er ikke rumpe / hofter og lår veldig ettertraktet som kroppsform nå? Bryr meg ikke om hva som er trendy, vil bare føle meg vel. Har verken rumpe eller bryster i særlig grad uansett, bare brede hofter og med lår. Anonymkode: fee92...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 24. september #11 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bryr meg ikke om hva som er trendy, vil bare føle meg vel. Har verken rumpe eller bryster i særlig grad uansett, bare brede hofter og med lår. Anonymkode: fee92...e25 Men du vil jo se slank ut, og det er også en trend 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Del Skrevet 24. september Kvinner med såkalt pæreform har ofte flat mage - og legger på seg på hofter og ikke mage. Jeg skulle gjerne byttet til den kroppsfasongen. Synes selv den er mye mer feminin enn en rett fasong hvor jeg legger på meg litt overalt, også på magen. Anonymkode: d0d42...a0e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #13 Del Skrevet 24. september Ååå, som jeg misunner dere med pæreform!! Jeg har brede skuldre og null hofter. Legger kun på meg på overkroppen om jeg skulle la kg bygge seg på. Jeg ser ut som en mann, og det er ekstremt usexy og ikke feminint. Vær stolt av pæreformene deres, det er så sinnsykt pent! K36 Anonymkode: e2022...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Del Skrevet 24. september Jeg har timeglassfigur, for jeg har også pupper og litt brede skuldre, men jeg føler også det samme om mine hofter og lår. Jeg har vært veldig opphengt i det og kastet bort altfor mange år på å hate kroppen, men det er to ting jeg alltid prøver å minne meg selv på: 1. De fleste menn elsker faktisk figuren min. Jeg får meeeer enn nok oppmerksomhet, enda jeg ikke er singel. 2. (Ikke 100% sikker på om dette gjelder deg også, men antar det) jeg ser ikke bred ut selv om hoftene mine er brede. De er brede i forhold til resten av kroppen min,men ikke i forhold til andres kropp. Jeg har BMI på 20 og har de mest markerte hoftene i vennegjengen, (og blant kollegaer osv) men er samtidig den som er smalest i antall cm. Anonymkode: f23d0...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har veldig brede hofter. Jeg har begynt å like det med årene. Har innsett at menn synes det er ganske attraktivt, selv om det ikke er så mange som meg i media osv. Anonymkode: d6c00...5d4 Vi synes ikke det, nei. Anonymkode: 88d10...06e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #16 Del Skrevet 24. september Kan vi bytte kropp? Jeg har epleform, noe som aldri plaget meg da jeg var yngre, da jeg syns det var ok å ha smale hofter og slanke lår. Etter jeg ble 40 så begynte jeg å legge på meg mer og mer rundt midjen selv om jeg er slank ellers. Har hørt at dere med pære/timeglassfigur har "sunt fett", mens vi må passe på ekstra for å redusere magefettet. Så lenge du er normalvektig - vær glad for at du har den kroppen du har. Anonymkode: 42ec8...62b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #17 Del Skrevet 24. september Skulle gjerne byttet med deg, ts! Jeg har gigamage. Anonymkode: c4367...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #18 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, «bare» pæreformet som jo ikke er en helt uvanlig kroppsfasong blant kvinner. Anonymkode: fee92...e25 Og bra er det hvis man er skapt til å føde barn….. Anonymkode: 0f15a...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. september #19 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uansett hvor lav BMI jeg får så synes jeg aldri jeg ser slank ut, brede hofter og har lår. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er frustrerende. Finnes det bilder av noen veldig slanke med denne kroppsfasongen, eller andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: fee92...e25 Frustrerende at du er deilig? 😂..Brede hofter, tjukke lår og en solid rumpe er dritsexy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. september #20 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi synes ikke det, nei. Anonymkode: 88d10...06e Jo det gjør vi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå