AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Jeg må finne meg en ekstrajobb for å få økonomien til å gå rundt. Jobber allerede 100%, men jobber turnus så har en del fri på dagtid. Noen som vet om noen bransjer som har behov for ekstra bemanning. Noen jeg eventuelt kan ta direkte kontakt med, selv om de ikke har lyst ut stillinger? Jobber allerede innen helse, så ønsker helst å jobbe med noe litt annet. For å få litt variasjon i hverdagen. Anonymkode: b387a...e1c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 Er vel bare å sjekke stillingsutlysinger? Anonymkode: b313d...813
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Skrevet 24. september 2024 Eksamensvakt ved universtiteter, høyskoler og videregående skoler. Det er en form for sesongarbeid, men hvis du har mulighet til å jobbe noen dager i eksamensperiodene så er det ok penger å ta med seg. Anonymkode: 3f9de...907
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eksamensvakt ved universtiteter, høyskoler og videregående skoler. Det er en form for sesongarbeid, men hvis du har mulighet til å jobbe noen dager i eksamensperiodene så er det ok penger å ta med seg. Anonymkode: 3f9de...907 Skulle foreslå det samme Ved universitetet jeg jobber som eksamensvakt ved er det flere eksamener hver måned utenom i juli. Ekstra mange i september, oktober, november, desember og april, mai og juni. Denne måneden har jeg 9 vakter og forrige måned hadde jeg 5 vakter. Styrer selv hvor mye/lite jeg ønsker å jobbe. Noen vakter er bare 5-6 timer, andre er 7-8 timer. Anonymkode: c218a...c6f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Skrevet 24. september 2024 Finnes egne stillinger på t bane og trikk i Oslo som er kun jobbing lørdager og søndager. Mange som har dette ved siden av studier eller en annen 100% stilling. Anonymkode: b6b74...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå