Gå til innhold

Kan dette være sopp i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke endret utflod, og til vanlig har jeg egentlig ingen symptomer, men det gjør veldig vondt når jeg prøver å ha sex med mannen min. Da kjennes det ut som at slimhinnen sprekker opp. Jeg har tatt soppkur flere ganger de siste månedene, men blir ikke bedre. Er det noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: db0ba...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å ta en tur til legen og få en ordentlig sjekk. Ikke bra å behandle på egenhånd når du ikke er sikker på hva som er galt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke endret utflod, og til vanlig har jeg egentlig ingen symptomer, men det gjør veldig vondt når jeg prøver å ha sex med mannen min. Da kjennes det ut som at slimhinnen sprekker opp. Jeg har tatt soppkur flere ganger de siste månedene, men blir ikke bedre. Er det noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: db0ba...62d

Å ta sopp kurer gjentatte ganger, fordi du tror du kanskje kan ha sopp, er svært uheldig. Resistens er ikke bare knyttet til antibiotika, men også til mykotika -> soppmidler. 

Gå til lege og få svar på om du har sopp eller noe annet, eller om plagene dine skyldes uvettig bruk av soppmidler.

Anonymkode: cbf2b...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...