Gå til innhold

Eldre nabo troll som hele tiden dunker å mister ting i gulvet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen er veldig sensitive for lyd og du er tydeligvis en av dem. Jeg forventer at om jeg lever med folk rundt meg på alle kanter så kommer de til å lage lyder. Jeg hører det, men jeg legger ikke merke til det og det plager meg heller ikke. De må få lov til å leve i sine egne hjem! Kan ikke liste seg rundt i tøfler for at du ikke skal høre at de finnes.

Om det ikke var klart så mener jeg at det er du som har et problem, ikke naboen din.

Anonymkode: 1b427...58f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres litt ut som naboen min over meg. Hører nesten hver dag at han setter seg ned og fiser i gulvet. På våren senker han et rør ned fra hverandaen (fiserør). Heldigvis er sesongen ferdig nå.

Anonymkode: 6e75c...feb

Når man trodde man hadde lest alt... 🥳😂

Anonymkode: 2f21f...618

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja jeg skal flytte.Jeg har fått helt nok av dette.Aldri vært borti noe lignende andre steder jeg har bodd.Jeg har bodd i flere blokk leiligheter men aldri opplevd slik som det er her. Selv om det er en eldre dame så er hun i full vigør.

Har ikke rullator eller krykker.Reiser litt men når hun er hjemme er det dunking dagen lang. 

Anonymkode: 7c048...632

Er du sikker på at det er henne du hører og ikke en annen person? Eller at du hører ting som aldri skjer? 

Har du lydopptak å vise til, eller er tråden kun et forsøk på å henge ut en eldre dame for andre gang?

Det var nemlig en helt lik tråd her bare to uker siden.

Anonymkode: 2c217...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du sikker på at det er henne du hører og ikke en annen person? Eller at du hører ting som aldri skjer? 

Har du lydopptak å vise til, eller er tråden kun et forsøk på å henge ut en eldre dame for andre gang?

Det var nemlig en helt lik tråd her bare to uker siden.

Anonymkode: 2c217...399

Det er lenge siden jeg skrev en tråd her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Å gå i det dag ut og dag inn. Det er tortur.Bli vekket om natten opptil flere ganger i tillegg.Det er ingen som kan forstå hvor slitsomt det kan være hvis du ikke har opplevd det selv. 

Det tror jeg også. Man vet ikke hvor gnagende på nervene det evinnelige bråket er før man har levd med det over tid selv.

Jeg måtte faktisk ta på meg støykansellerende hodetelefoner av og til når jeg satt i stua, fordi både naboen over meg og under meg på likt hadde unger som skrek, dunket leker i gulvene og hamret løs på ting dagen lang. Bang, bang, bang... den lyden altså, den gnager på nervene. Fatter ikke at foreldrene holdt ut, hvorfor stoppet de ikke støyen??? Jeg forstår ikke. 

Gudskjelov var alle ungene av typen som sover om nettene og det var derfor stille etter at de la seg, alle sammen....

Og nå er de flyttet alle sammen, halleluja! 😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...