Gå til innhold

Grunn til å undre på forlovedens mobilbruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min forlovede er i 40 årene og godt voksen. Vi har vært sammen i 3 år.  Han har en greie med å aldri være på nett på mobilen sammen med meg. Slår av alt av varsler og internett. Når han drar hjem er han pålogget hele tiden. Snap, Insta, Face … til han skal legge seg. Har aldri åpnet noe foran meg. Sier han vil ha fred … siden det ble slutt med en før meg på grunn av meldinger og kontakter på sosiale medier er jeg litt stressa. Hadde dere stusset på dette? Flere som gjør dette? 

Anonymkode: 28551...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det høres veldig fint ut. Han vil ikke bli forstyrret når han er med deg.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel slutt fordi hun så noe hun ikke skulle ha sett da💁🏻‍♀️

Dette er ikke normal oppførsel, det er ingen som trenger å slå av alle varsler selv om man er sammen med kjæresten sin.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske dama var sånn. Her er det helt motsatt, hun er så avhengig at hun ikke klarer å la være å trykke på tlf når jeg er på besøk 

Anonymkode: 089ed...dd1

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slår av lyden på mobil når vi er med hverandre. Gjør det samme når jeg er på trening, hobby mm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skulle ønske dama var sånn. Her er det helt motsatt, hun er så avhengig at hun ikke klarer å la være å trykke på tlf når jeg er på besøk 

Anonymkode: 089ed...dd1

Mange som sliter med denne ekstreme avhengigheten om dagen. Kjørte Oslo-Bodø med en kompis en gang. Tror han satt på mobilen og dreiv med forskjellige ting 75% av tiden jeg kjørte.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min forlovede er i 40 årene og godt voksen. Vi har vært sammen i 3 år.  Han har en greie med å aldri være på nett på mobilen sammen med meg. Slår av alt av varsler og internett. Når han drar hjem er han pålogget hele tiden. Snap, Insta, Face … til han skal legge seg. Har aldri åpnet noe foran meg. Sier han vil ha fred … siden det ble slutt med en før meg på grunn av meldinger og kontakter på sosiale medier er jeg litt stressa. Hadde dere stusset på dette? Flere som gjør dette? 

Anonymkode: 28551...968

Vil du heller ha en kjæreste som er så opptatt av mobilen - eller gaming på pc - at han knapt har tid til å snakke med deg, eller snakker med deg uten egentlig å følge med fordi mobilen er viktigere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere forlovet dere uten å bo sammen??

Anonymkode: 5f288...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...