AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Jeg har gått tre år på VGS, men har ikke generell studiekompetanse. Jeg har jobbet (med unntak av to foreldrepermisjoner) på matbutikker, som BPA og støttekontakt i 16 år. jeg er 36 år. Trives ikke i jobben min. Ønsker ikke å jobbe i et omsorgsyrke. Vil arbeide på dagtid, kun hverdager. Trenger hjelp til å kunne se mine muligheter. Jeg trives ikke på skolen, så en tre åring utdannelse f.eks er ikke aktuelt. Noen som vet om et kurs som kunne ledet til en jobb? Er åpen for alt utenom helse og omsorgsyrker ø. Anonymkode: aebd3...eb6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 Når man ikke har utdanning, så kan man ikke velge og vrake jobber, då går det stort sett av jobb som assistent i helsevesenet, barnehage assistent, butikk jobber, vaskejobb. Men selv innen renhold så kreves det utdanning nå, ihvertfall innen det offentlige. Anonymkode: 1c4ea...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Skrevet 24. september 2024 Det er aldri for seint å få seg en utdanning. Anonymkode: 2536e...4c4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 Om du ikke ønsker utdanning, er nok et sertifikat eller to veien å gå. Lastebil, kran, buss, truck. Du må ha en eller annen kompetanse som gjør deg egnet/attraktiv. Anonymkode: 693f2...c31 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Skrevet 24. september 2024 Hva med å ta vekterkurs? Vektere jobber alle mulig steder. Anonymkode: d9dea...034 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå