Frida Frosk Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med gavetips til en fire år gammel gutt? Han er på sykehus, og jeg tenker å kjøpe noe som kan muntre han litt opp. Helst da noe han kan leke med og ha glede av der. Pris er ikke viktig.
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Lego- finnes i alle str. fargeblyanter og bok
Hiawata- Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Puslespill, lydbok, tegneblokk og farvestifter.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 Lydbok, fjernstyrt bil, sånne små bærbare Play Station (?) spill, stort knippe ballonger fyllt med helium, såpebobler, bilbane
flopp Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Tenkte også på sånne små Playstation / Nintendo-spill. Bærbar cd-spiller med en tøff lydbok, små bygge- / mekke-ting...
Annevenn Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Junior fikk en sånn liten "datamskin" fra Toys 'R us til bursdagen da han var 4. Den kan de lære bokstaver med, tall, enkel regning osv. Den har vært utrolig mye brukt! Kostet ca 350 kr. Om han har tilgang på tv pårommet er kanskje tv-spillet V-smile aktuelt, lærespill som de klarer å skru av og på selv. Finnes med Ole Brum og mange andre kjente figurer, du får forskjellige spill til. Maskinen koster ca 600, spillene 200. Ellers er puslespill etc. gode forslag. Her i huset har også Richard Scarry's aktivitetsbøker vært veldig populære!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 Play-dogh er genialt til en liten gutt på 4 år. Det er noe han kan leke med i timesvis og alle unger elsker å leke med dette. Du får kjøpt sånne sett med forskjellige former slik at man kan lage ulike ting. Da min var 4 år, var vi på sykehuset i mange uker og denne var virklelig tidsfordriv. Ikke koster det så grådig mye heller. Nevner også puslespill
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #9 Skrevet 24. februar 2006 Gameboy ← Det var da jammen tidlig å få gameboy syns jeg. Som 4åring er man alt for liten til sånne ting. Burde vært aldersgrense på 7 år.
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. februar 2006 #10 Skrevet 24. februar 2006 Det var da jammen tidlig å få gameboy syns jeg. Som 4åring er man alt for liten til sånne ting. Burde vært aldersgrense på 7 år. ← Hvorfor det Man klarer fint og spille gameboy n[r man er 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå