Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 14 som jeg mistenker snoker i mine saker. Har litt leketøy og spesielt en dildo som jeg har mistanke om at hun bruker. Trodde det lå gjemt godt.. Skikkelig ekkelt, skjønner ikke at hun får den inn en gang, men er bare 98% sikker. Frister ikke å bruke den lenger. Hva ville dere gjort, kaste tingene og ikke si noe?

Anonymkode: dc50c...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3/10

Anonymkode: 93d60...c41

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Vask de å la henne beholde, så kjøper du selv nye. Eller bare forklarer at enkelte private ting skal ikke røres og at hun heller kan få litt penger til å kjøpe selv, uten å blande seg bort i hva. Om hun ikke er langt bak i utviklingen er nok alt biologisk på plass og normal, ingenting å bekymre seg over. Kan jo ta "praten" om opplæring på skolen mangler.

Anonymkode: f8eaf...e1a

• Liker 1
Skrevet

image.png.e046d98fbe6f4d27df21a4bfa124d260.png

Spesielt dårlig valg av dag. Fredag er trolledag, vet du.

Anonymkode: 6e437...7d0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har en datter på 14 som jeg mistenker snoker i mine saker. Har litt leketøy og spesielt en dildo som jeg har mistanke om at hun bruker. Trodde det lå gjemt godt.. Skikkelig ekkelt, skjønner ikke at hun får den inn en gang, men er bare 98% sikker. Frister ikke å bruke den lenger. Hva ville dere gjort, kaste tingene og ikke si noe?

Anonymkode: dc50c...a67

Jeg hadde kastet det og kjøpt nytt. Deretter hadde jeg gjemt det et helt annet sted. Ikke snakk med henne om det, for hun syntes sikkert at det er flaut. 

Anonymkode: 0b0e5...8eb

• Liker 1
Skrevet

🧌:trolling:

Anonymkode: 6ca97...f69

Skrevet

Sett en lapp på dildoen hvor det står, "slutt å bruke tingene mine!"

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Smør inn dildoen med kaustisk soda.

Anonymkode: 67481...360

• Liker 1
Skrevet

Desinfiser lekene og lås dem inne. En på 14 får kjøpt sine egne leker på Normal. 

Anonymkode: b8062...c66

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor trenger dette være trolle innlegg? Jeg var nysgjerrig på mammas leketøy. Etter jeg en gang fant den på senga hennes. Jeg prøvde vell en gang uten suksess, men ja.. 

Anonymkode: d83ad...c4b

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor trenger dette være trolle innlegg? Jeg var nysgjerrig på mammas leketøy. Etter jeg en gang fant den på senga hennes. Jeg prøvde vell en gang uten suksess, men ja.. 

Anonymkode: d83ad...c4b

Det er typisk KG å dra trolle kortet når noen spør om ting som ikke er så vanlig å spørre om, eller når unge, gjerne litt usikre brukere, spør om ting som de som er litt eldre tar som en selvfølge. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Desinfiser lekene og lås dem inne. En på 14 får kjøpt sine egne leker på Normal. 

En på 14 år har hverken penger eller mot til å kjøpe sitt eget sexleketøy, og i alle fall ikke på Normal, der hun kan treffe på venninnene sine!

Ts - kanskje du kan legge en lapp sammen med lekene der du tilbyr henne å overta noen av lekene?

Skrevet
petterm skrev (21 minutter siden):

En på 14 år har hverken penger eller mot til å kjøpe sitt eget sexleketøy, og i alle fall ikke på Normal, der hun kan treffe på venninnene sine!

Jo, 14-åringer har egne penger og de handler alt mulig på Normal. Sminken alle går med, er dyrere enn leketøyet. 

• Liker 1
Skrevet

Har dei sexleiketøy på normal??

• Liker 1
Skrevet

Imponerende med alle disse grisete damene med skuffene fulle av sexleker og dildoer. Har dere et umettelig sexbehov ?

Anonymkode: a265c...7be

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Imponerende med alle disse grisete damene med skuffene fulle av sexleker og dildoer. Har dere et umettelig sexbehov ?

Liiiitt usikker på deg selv eller? Du kan Google hvordan å få en dame til å komme siden du garantert aldri har fått det til 😅

Anonymkode: 2154e...0b9

• Liker 4
Skrevet
Nusse12345 skrev (5 timer siden):

Ser sånn  ut:

"Det er unge og gamle som kommer inn for å kjøpe hverdagsvarer, men nå kan du også håndtere mer seksuelle ting i NORMAL.

Allerede nå har det vært en suksess å gjøre sexleketøy til en del av sortimentet."

https://www.dagens.no/nyheter/etter-kritikk-naa-snakker-normal-ut

Skrevet
Nusse12345 skrev (6 timer siden):

Ja, samme sted de har intimsåpe, varmelapper mot menssmerte og kondomer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, så lenge de ikke er i et forhold.

Anonymkode: 67481...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...