AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Hei, jeg har liket noen personer på Match.com men er inkognito. Vil da de jeg har liket kunne se min profil eller må jeg være synlig ? Hvorfor inkognito?, relativt nyskilt og for meg er det litt skam forbundet med slike apper. mann i 30 årene Anonymkode: 47a8c...f72
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): eller må jeg være synlig ? Hvorfor inkognito?, Det må jo du svare på. Jeg skjønner ikke vitsen. Anonymkode: 802de...76b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Skrevet 24. september 2024 Jeg vil tro de vil se deg om du liker dem, ellers har det ikke vært noen funksjon med appen om ingen så deg til å med ikke når du liker dem 😅 Anonymkode: 10f63...29a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 Du er synlig med Inkognito. Det eneste den gjør er at Match ikke sladrer om at du har kikket på profilene til folk. De ser at du har likt dem og de kan se profilen din. Hvis du vil være usynlig må du suspendere profilen din. Anonymkode: ddb9a...1d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå