Gå til innhold

Har dere noe på føttene når dere går hjemme eller er hos noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting er at jeg ikke liker å gå med bare føtter innendørs, en annen ting er at det begynner å bli gulvkalt der det ikke er gulv-varme. Er det greit å gå bare i tynne nylonstrømper på føttene når en er på besøk f.eks. eller hjemme? Noen som bryr seg, eller må man bære med seg ekstra innesko. Ikke alltid en husker det heller. Spør fordi noen jeg var på besøk hos, gikk å glodde ned på føttene flere ganger da jeg gikk i bare strømpelesten.

Anonymkode: f6998...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er på besøk hos noen går jeg i strømpelesten.  Hjemme går jeg med behagelige sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går du med tynne strømper, så det kan se ut som du går uten noe? For på sommeren da jeg kan gå barbeint i sandaler, så har jeg alltid med meg et par sokker i veska. Sånn så jeg kan ta på de, skal jeg inn til noen.

Så kanskje du bare kan ha med noen sokker.

Anonymkode: 86797...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i sokker, er det selskap har jeg med sko. 
mitt hus er gulvkaldt, så her har jeg et lager ulltøfler til gjester om de vil ha. 

Anonymkode: 25f66...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme går jeg helst barbeint. Men trekker på meg et par coach sokker, eller tøfler, om det er kaldt. Kan selv om vinteren foretrekke å være barbeint, og heller surre teppet inn i pledd på sofa eller hjemmekontor. På kjøkken og vaskerom, der jeg gjerne blir stående og arbeide litt, har jeg varmekabler. 

Hos andre går jeg i tynne strømper om det er folk jeg kjenner godt, og uformelt. Eller har med meg innesko ellers. Aldri barbeint da jeg vet enkelte ikke liker dette. 

Anonymkode: bff70...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å alltid ha med meg sokker om jeg ikke har det på allerede når jeg skal bort, etter å ha lest om alle på KG med tåfobi.

Hjemme går jeg i tøfler eller sokker.

Anonymkode: d8e17...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nylonstrømper er glatt, syntetisk og ukomfortabelt, så jeg hadde nok ubevisst sett på føttene fordi det for synet gir et lite ubehag. Hjemme er jeg stort sett barbeint, men har sokker når jeg forlater huset. Dager der jeg skal mye til og fra lar jeg sokkene være på til kvelden. 

Anonymkode: e06ac...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg prøver å alltid ha med meg sokker om jeg ikke har det på allerede når jeg skal bort, etter å ha lest om alle på KG med tåfobi.

Hjemme går jeg i tøfler eller sokker.

Anonymkode: d8e17...3c0

Synes det er litt finere å ha på tynne strømper, har alltid med et par tynne knestrømper i veska, om vinteren er det jo naturlig med strømpebukse.

Anonymkode: f6998...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er litt finere å ha på tynne strømper, har alltid med et par tynne knestrømper i veska, om vinteren er det jo naturlig med strømpebukse.

Anonymkode: f6998...e05

Eller ikke. Kjenner få som bruker strømpebukse uten at det er til formelle settinger der man pynter seg med kjole og pensko. 

Anonymkode: e06ac...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sokker på når jeg er borte hos andre, ja. Hjemme om sommeren kan jeg gå barføtt inne, men største delen av året har jeg sokker på også her.

Jeg går aldri barføtt i sko. Det har gitt meg fæle gnagsår og blemmer før, så det har jeg sluttet med for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eller ikke. Kjenner få som bruker strømpebukse uten at det er til formelle settinger der man pynter seg med kjole og pensko. 

Anonymkode: e06ac...097

Bruker kjole om vinteren uten at det er formelle settinger jeg, kommer jo an på om det er passende på jobben da.

Anonymkode: f6998...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Eller ikke. Kjenner få som bruker strømpebukse uten at det er til formelle settinger der man pynter seg med kjole og pensko. 

Anonymkode: e06ac...097

Jeg bruker kun nylonsokker under bukser om vinteren. Ikke det mest sexy plagget uten bukse, men det er det bare jeg som ser. 

Og har jeg ikke bukse har jeg kjole - med nylonstrømper under. Eier ikke tykke strømpebukser. 

Anonymkode: bff70...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går barbeint hjemme. Borte går jeg i det jeg har på meg for dagen. Barbeint hvis jeg går uten strømper. Tar aldri med meg noe ekstra. 

Anonymkode: 2fffc...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En ting er at jeg ikke liker å gå med bare føtter innendørs, en annen ting er at det begynner å bli gulvkalt der det ikke er gulv-varme. Er det greit å gå bare i tynne nylonstrømper på føttene når en er på besøk f.eks. eller hjemme? Noen som bryr seg, eller må man bære med seg ekstra innesko. Ikke alltid en husker det heller. Spør fordi noen jeg var på besøk hos, gikk å glodde ned på føttene flere ganger da jeg gikk i bare strømpelesten.

Anonymkode: f6998...e05

Er du mann eller dame?

Hvis du er mann og går med tynne nylonstrømper hos andre, så er det dessverre noen som kikker en ekstra gang. Det opplever jeg noen ganger når jeg er på besøk hos noen for første gang, og har på tynne nylonstrømper. Tror egentlig de kikker en ekstra gang av nysgjerrighet, eller så kanskje de har en aldri så liten nylonstrømpefetish 😉

Gå i det du følger deg vel i, og ikke bry deg så mye om hva andre vil tenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbent hjemme, og sokker ellers... 

Anonymkode: 25b09...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går i sokker hele året, både hjemme og hos andre. De gangene jeg går barbent i skoa, f.eks. når jeg bruker Toms, så har jeg med meg sokker i veska. Hater å gå barbent😅

Anonymkode: b5d24...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid innesko pluss ullsokker i september til mai, vanlige sokker og innesko resten . Både borte og hjemme. 

Anonymkode: d0ccb...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En ting er at jeg ikke liker å gå med bare føtter innendørs, en annen ting er at det begynner å bli gulvkalt der det ikke er gulv-varme. Er det greit å gå bare i tynne nylonstrømper på føttene når en er på besøk f.eks. eller hjemme? Noen som bryr seg, eller må man bære med seg ekstra innesko. Ikke alltid en husker det heller. Spør fordi noen jeg var på besøk hos, gikk å glodde ned på føttene flere ganger da jeg gikk i bare strømpelesten.

Anonymkode: f6998...e05

Jeg reagerer mer på at folk går barbeint hos andre enn at de har på seg sokker. Selv går jeg i sokker hos andre (og hjemme forsåvidt), tar aldri med meg innesko bort så fremt det ikke er selskap og sko passer til antrekket.

Er du mann eller dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett maken til fordommer mot å gå barbeint hos andre. Aldri brydd meg, heller de som kommer på besøk. Aldri fått beskjed om, eller stygge blikk om jeg går inn hos noen barbeint😄😄 

Anonymkode: c68f5...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...