Ludsk Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Hei og hopp! Neste år fyller jeg 30 år. Jeg bruker veldig sjeldent penger på meg selv og de siste årene har jeg gjort veldig lite nytt. I den anledningen vil jeg unne meg selv en to ukers ferie i tidsrommet januar - mars. Jeg vil reise utenfor Europa og til steder jeg aldri har vært før. Jeg har vært i USA, Australia, NZ, Sør-Afrika, Kina, Thailand før. Kulde, sol, kulturer, det er jeg helt åpen for. Kor ska vi reis hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 Japan, Brasil eller Sri Lanka. Anonymkode: b7409...6ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Del Skrevet 24. september 2024 Japan, Singapore, Taiwan, Vietnam. Eller kanskje Kina? Nordmenn får 15 dager visumfritt der nå. Kan være greit å utnytte! Anonymkode: 84921...8ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 Marokko Anonymkode: ce9c6...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 Sri Lanka, Japan, Vietnam, Argentina, Costa Rica, Namibia, Botswana. Anonymkode: cb9a5...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå