Grevling Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Ble det en hard helg? Har du feber? Omgangssyke? Eller for lite søvn og behov for å sove ut? Egenmelding er det mange av oss som tar ut i ny og ne etter individuelle behov. Og det skal ingen skamme seg for. Bruk dagene best mulig for å komme til hektene igjen. Ikke ligg i skam men gjør det beste ut av det. Fortell gjerne hvordan du får tilbrakt dagene, del tips for å gjøre de kjekkere. Jeg tok en egenmelding for litt siden etter å ha vært aldeles utslitt og med behov for å hente inn litt søvn. Etter å ha ringt inn laget jeg en god frokost med havregryn med blåbær, dadler og bananer. Deretter sov jeg litt på sofaen med rolig AMSR i bakgrunnen. Våknet opp rundt lunsjtid, og forberedte middag - plukkfisk. Fikk ryddet mye den dagen og slappet av før sengetid med lydbok fra audible med en god kopp kamille te🙂De neste dagene ble det enda mer meg-tid. Med turgåing i skogen på dagen, kveldsturer i nabolaget når det er helt rolig ute, god hjemmelaget mat, sove ut uten alarm, atter mer lydbøker og late kvelder med Netflix. Var godt utladet når jeg begynte på jobb igjen. Det gjelder å skjemme seg selv litt ut i blant. Fortell, fortell!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 (endret) Jeg tar ut egenmelding når jeg ligger i mørket med hodepine og kaster opp hvis jeg er oppe. Eller blir innhentet av min medfødte sykdom med påfølgende deformerte kropp og smerter. Jeg er ikke i frokost daddel-whatever-bowl-form da.😏 Endret 24. september 2024 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå