AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Jeg har en kjæreste. Vi bor ikke sammen. Siden vi startet å date og ble ilag så har han vært oftere hos meg enn det jeg er hos han. Grunnen til han er oftere hos meg er fordi jeg ikke føler meg ren nok hos han, grunnet at han ikke rydder ellef vasker etc. Noe jeg har tatt opp flere ganger, men virker ikke som om han tar tak i det. Det er ett gammelt hus han bor i, med brønnvann, noe jeg synes lukter litt fælt. Men problemet ligger vell ikke så mye her, men litt. Han har nå begynt å påstå at jeg bruker han for pengene sine. Han vet godt jeg har trøbbel med min økonomi da jeg har utrolig mye gjeld. Jeg leier også, heldigvis har jeg alt inkludert i leien. Jeg betaler 8500 i måneden. Kjæresten min er ihvertfall hos meg 14 dager til sammens om jeg skal legge det sammens. Vi er med hverandre mer, men overnatting er det litt klums med da jeg har en seng på 140 cm bred og jeg er stor og bruker hele sengen for meg selv. Han klager også på at ofte er det jeg som skaper problemene og dramaet, noe jeg stiller meg helt uforståelig til. Skal sies at han går videre med disse probleme til en veldig god venninne av meg, mens jeg har heller tatt det opp med han. Jeg har egentlig fått litt nok av at han skal legge all skyld på meg, jeg har fortsatt utrolig sterke følelser og er veldig forelsket, men hvergang det oppstår problemer så tar han det aldri opp med meg, men går videre med det til min venninne som da forteller det til meg. Jeg har nå gitt han 2 sjangser tidligere at han må ta det opp med meg og ikke andre folk rundt han. Har dere noen tips? Å slå opp er nok det siste jeg vil, men om det skal oppstå igjen så må jeg slå opp, for dette tar veldig mye energi. Anonymkode: 2e48a...fbc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Skrevet 24. september 2024 Kan ikke fatte og begripe hvorfor du ønsker å vær ei et forhold med en slik kar. Han er jo et vandrende rødt flagg. Han syter og klager, han har ikke boevne, han går bak ryggen på deg og anklager deg for ting du ikke gjør. Hva er det egentlig du liker med han som gjør at dette er greit?? Anonymkode: 23c0d...dd6 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Skrevet 24. september 2024 Dette har jo ingen fremtid, med mindre du vil være hushjelp for han hvis dere skal flytte sammen, og venninna skal være med på lasset som tolk. Anonymkode: 3fd4b...aac 2
Perfume Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 Dette vil oppstå igjen. Og igjen og igjen. Han sier du bruker han for pengene? Betyr det at han betaler alt når han er hos deg halve måneden? Typ mat og alt? For hvis ikke.. Så er det jo motsatt?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke fatte og begripe hvorfor du ønsker å vær ei et forhold med en slik kar. Han er jo et vandrende rødt flagg. Han syter og klager, han har ikke boevne, han går bak ryggen på deg og anklager deg for ting du ikke gjør. Hva er det egentlig du liker med han som gjør at dette er greit?? Anonymkode: 23c0d...dd6 Han var ikke sånn i starten. Og følelsene mine kan jeg ikke styre, men ser jo nå at der er røde flagg gang på gang. Anonymkode: 2e48a...fbc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #6 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har jo ingen fremtid, med mindre du vil være hushjelp for han hvis dere skal flytte sammen, og venninna skal være med på lasset som tolk. Anonymkode: 3fd4b...aac Venninnen min har sagt at hun ikke vil høre om det eller andre ting, jeg har latt være å gå videre med det, men er han som ikke hører etter. Vil ikke være hushjelp 🙃 Anonymkode: 2e48a...fbc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #7 Skrevet 24. september 2024 Perfume skrev (31 minutter siden): Dette vil oppstå igjen. Og igjen og igjen. Han sier du bruker han for pengene? Betyr det at han betaler alt når han er hos deg halve måneden? Typ mat og alt? For hvis ikke.. Så er det jo motsatt? Han betaler for det han spiser av maten og kjøper inn ting han liker(jeg spiser ikke det han har kjøpt, da vi har litt ulike smaker). Bruker han ikke for pengene, og det er det han beskylder meg for. Jeg kjøper selv inn ting som jeg liker når jeg er hos han som er ca 2 ganger i måneden om ikke mindre. Anonymkode: 2e48a...fbc
Perfume Skrevet 24. september 2024 #8 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han betaler for det han spiser av maten og kjøper inn ting han liker(jeg spiser ikke det han har kjøpt, da vi har litt ulike smaker). Bruker han ikke for pengene, og det er det han beskylder meg for. Jeg kjøper selv inn ting som jeg liker når jeg er hos han som er ca 2 ganger i måneden om ikke mindre. Anonymkode: 2e48a...fbc Så da vet du jo at fyren ikke er noe å samle på. For han beskylder deg for noe du ikke har gjort, kjent taktikk innen manipulasjon. Han prøver å vise makt, at du er underlegen, ved at du har problemer med gjeld og han ikke. Men han er ikke Lojal og hvis du blir dratt ned på den måten.... Ville jeg bedt han ikke komme mer. Og holdt meg unna. Det fins flere fisk i havet, som faktisk ikke skader deg tilogmed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå