Gå til innhold

Stemmer du?  

28 stemmer

1. 1. Stemmer du?

• Jeg stemmer alltid.
      0
    • Jeg stemmer som oftest.
      0
    • Jeg stemmer en sjelden gang.
      10
    • Jeg stemmer aldri.
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting:

Hvem er det egentlig som stemmer på programmer ala Idol, Skal vi danse, Grand Prix og Big Brother ?

Jeg ga vel under for press fra 9 åringen her hjemme en gang og stemte under en Idol finale, ellers gjør jeg det aldri. Jeg blir ikke fristet engang. (Kanskje det har noe å gjøre med at jeg ikke ser alt av slike programmer, og ikke er engasjert nok?? :klø:)

Altså; stemmer du, og hvilke programmer er det du stemmer på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte til mobilleverandøren min en gang og klagde på regninga. Det var ett beløp på 100 kr jeg ikke forstod noe av. "Jo, det er hvis man stemmer på ulike tv-program osv" fikk jeg til svar.

Det var første runden med Big Brother og jeg ble nok litt revet med. :rodme:

Etter det har jeg aldri stemt på sånne tv-programmer.

Bortkasta penger!

Skrevet

Nei, jeg stemmer ALDRI i slike programmer. Det syns jeg er bortkastede penger,

Skrevet

jeg har aldri før stemt i slike programmer, men når Tine og Adil var i fare for å bli stemt ut fra dansefeber på mandag, DA stemte jeg! :ler:

for første gang i mitt liv!

men det er eneste gangen det har vært interessant.

dans interesserer meg generellt, og når det tidligere har forsvunnet dansere jeg synes er gode, fremfor dansere som for fjortisjenter ser bra ut, da må jeg kaste meg inn når noen av mine favoritter kan risikere samme sjebne.

men det står jo hva det koster å sende sms og ringe, så jeg vet jo at det går penger med til det. 20 kroner synes jeg det var verd jeg. :)

Skrevet

Jeg stemte også på Tine på mandag, men stemmer ellers veldig sjelden ;)

Skrevet

Jeg stemmer heller ALDRI i ulike programmer. Selv ikke når jeg har en favoritt som er i fare for å ryke ut.

Det er bare et TV-program.

Skrevet

Tror jeg har stemt en gang, men husker ikke hvilket program det gjaldt. Gidder ikke bruke pengene mine på slike ting.

Skrevet

Blakka meg på Rodney i BB 1, for jeg var såååååååååååååååååååå forelska i han :roll:

Skrevet

Jeg stemmer så og si aldri, da da skal det iallfall være helt spesielt om jeg gjør det..

Jeg stemte mye da Kurt var i finalen i Idol, men dette er vel nesten eneste gangen også. Men jeg var ihuga fan og han måtte vinne.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har stemt to eller tre ganger på idol (ikke i år - stemmer aldri i innledende - har vært i finale begge gangene) og så stemte jeg på grand prix i år.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg stemte på Grand Prix, men det er eneste gang jeg har gjort det også.

Skrevet

Jeg stemte på Gaute to ganger i første idol-runde :sjenert: Men jeg sendte bare en stemme pr kveld, satt ikke akkurat og blakket meg...

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg lar ungene sende en stemme under Idol-finale o.l., men for min egen dle er det helt, helt uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...