Gå til innhold

"Pusse opp" leilighet, men finnes ikke handy - hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har noe arbeid jeg trenger å få utført i leiligheten, blant annet male/sparkle vegger og skifte ut en vask på badet. Er det mittanbud man bruker til sånt? Jeg har virkelig null peiling, så beklager om jeg virker stokk dum.. Er så redd for å bli lurt mtp pris og har ingen anelse om hva ca prisen bør ligge på. Kan man stole på de ulike på mittanbud? Har noen andre tips til hvem man kan kontakte? Jeg bor i Oslo og leiligheten er på 40 kvm. 

Anonymkode: 992bd...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med et håndverkerfirma (som ikke jobber svart), og få et prisoverslag på jobben? Så kan du sammenligne med hva folk på mittanbud skal ha. Mitt tips med mittanbud er i så fall å lese anmeldelser på de ulike personene der. Og ikke betal alt før hele jobben er ferdig.

Anonymkode: e8ed1...b1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna Mitt anbud, der er bare de som ikke får nok jobber på vanlig måte og mange som ikke har papirene i orden. Ta kontakt med rørlegger og malerfirma i området du bor og be om pris. Spør gjerne fx tre firma

Anonymkode: 3b273...3fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hold deg unna Mitt anbud, der er bare de som ikke får nok jobber på vanlig måte og mange som ikke har papirene i orden. Ta kontakt med rørlegger og malerfirma i området du bor og be om pris. Spør gjerne fx tre firma

Anonymkode: 3b273...3fe

Takk for tips! 

TS

Anonymkode: 992bd...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mal og sparkle selv? Finnes masse gode videoer på YouTube og forhandlernes nettsider. Å skifte en vask koster ikke all verden uansett firma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparkle og male klarer du helt fint selv TS. Som @Lovise78 skriver over så finnes det en hel masse gode videoer som beskriver hvordan det skal gjøres. Eller kort og greit spør om råd i en malebutikk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonysoum skrev (Akkurat nå):

Bruk gjerne mittanbud, god erfaring med det.

Det har jeg og. Har funnet håndverkere 2 ganger der. Det gjelder da å sile ut når de er på befaring og kommer med tilbud, ikke alltid lurt å velge billigste.  Endte på en ganske stor entrepenør første gangen, proft opplegg hele veien da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...