AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Hei. Jeg har noe arbeid jeg trenger å få utført i leiligheten, blant annet male/sparkle vegger og skifte ut en vask på badet. Er det mittanbud man bruker til sånt? Jeg har virkelig null peiling, så beklager om jeg virker stokk dum.. Er så redd for å bli lurt mtp pris og har ingen anelse om hva ca prisen bør ligge på. Kan man stole på de ulike på mittanbud? Har noen andre tips til hvem man kan kontakte? Jeg bor i Oslo og leiligheten er på 40 kvm. Anonymkode: 992bd...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september Ta kontakt med et håndverkerfirma (som ikke jobber svart), og få et prisoverslag på jobben? Så kan du sammenligne med hva folk på mittanbud skal ha. Mitt tips med mittanbud er i så fall å lese anmeldelser på de ulike personene der. Og ikke betal alt før hele jobben er ferdig. Anonymkode: e8ed1...b1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Hold deg unna Mitt anbud, der er bare de som ikke får nok jobber på vanlig måte og mange som ikke har papirene i orden. Ta kontakt med rørlegger og malerfirma i området du bor og be om pris. Spør gjerne fx tre firma Anonymkode: 3b273...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hold deg unna Mitt anbud, der er bare de som ikke får nok jobber på vanlig måte og mange som ikke har papirene i orden. Ta kontakt med rørlegger og malerfirma i området du bor og be om pris. Spør gjerne fx tre firma Anonymkode: 3b273...3fe Takk for tips! TS Anonymkode: 992bd...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Mal og sparkle selv? Finnes masse gode videoer på YouTube og forhandlernes nettsider. Å skifte en vask koster ikke all verden uansett firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september Bruk gjerne mittanbud, god erfaring med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september Skal veggene males svart om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september Sparkle og male klarer du helt fint selv TS. Som @Lovise78 skriver over så finnes det en hel masse gode videoer som beskriver hvordan det skal gjøres. Eller kort og greit spør om råd i en malebutikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september Anonysoum skrev (Akkurat nå): Bruk gjerne mittanbud, god erfaring med det. Det har jeg og. Har funnet håndverkere 2 ganger der. Det gjelder da å sile ut når de er på befaring og kommer med tilbud, ikke alltid lurt å velge billigste. Endte på en ganske stor entrepenør første gangen, proft opplegg hele veien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå