Gå til innhold

Forhold til en mann med 2 barn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg litt på andre sin mening om denne situasjonen som jeg syns er veldig vanskelig. Kort fortalt. 

Jeg ble sammen med en mann får et år siden. Jeg visste den gang at han hadde to barn fra før, noe jeg også har ( 12 og 14 år). Han fikk 100% ansvar før minste sønnen på 100%. Hverken jeg eller mine unger orker ikke dette på grunn av alderen på barnet og sjalusi fra både meg og ungene. Når lurer jeg på om det er noen som vil dele sin opplevelse der de elsker partneren i forholdet men ikke takler at han har barn, hva dere gjorde? Gikk dere fra han/hun? Evt hvordan håndterte dere det? 

Anonymkode: fa5d4...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du som voksen er sjalu på barnet hans som er 12?? Hva er du sjalu på? At det er hos pappaen sin fast?

Anonymkode: 0f356...83f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du som voksen er sjalu på barnet hans som er 12?? Hva er du sjalu på? At det er hos pappaen sin fast?

Nei beklager fikk ikke med meg at barnet hannes er 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå lurer jeg litt på andre sin mening om denne situasjonen som jeg syns er veldig vanskelig. Kort fortalt. 

Jeg ble sammen med en mann får et år siden. Jeg visste den gang at han hadde to barn fra før, noe jeg også har ( 12 og 14 år). Han fikk 100% ansvar før minste sønnen på 100%. Hverken jeg eller mine unger orker ikke dette på grunn av alderen på barnet og sjalusi fra både meg og ungene. Når lurer jeg på om det er noen som vil dele sin opplevelse der de elsker partneren i forholdet men ikke takler at han har barn, hva dere gjorde? Gikk dere fra han/hun? Evt hvordan håndterte dere det? 

Hva betyr dette? Videre skjønner jeg ikke problemstillingen, du og dine unger er sjalu på barnet hans? Her var det mye rart.

Anonymkode: e5d97...b55

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og han fikk barnet 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjalu på 4-åringen? Bor dere sammen? 
Går man inn i et forhold med noen med barn fra før, må man ta hele pakka. Uansett samværsform og alder, barna går først. 
Jeg bor med en mann og to bonusbarn, de behandler jeg som jeg behandler mine egne. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mor1 skrev (2 minutter siden):

Og han fikk barnet 100%

Og du vil ha all oppmerksomhet? Han er tydeligvis en god omsorgsperson da, siden han er foretrukken samværsforelder? Det er mange av oss som ville sett på det som et stort pluss. 

Med din innstilling ville jeg gjort det slutt nå og lett etter en fremtidig partner uten barn.  Han må selvsagt prioritere barnet sitt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han er en god far som må ha barnet fullt 100% ingen mamma der. Selvfølgelig kommer du i andre rekke.

Jeg takler heller ikke stebarn,derfor fant jeg en UTEN barn som har masse tid kun til meg og mine barn

Jeg vil ikke ha andres barn i livet mitt. Gjør det slutt. Finn en uten barn. 

Anonymkode: 7b86b...1b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting her,du og DINE barn på 12&14 år er SJALU!!!?

Sykt. Rare barn du har, er det du som påvirker dem??? Stakkars mann,3 stk sjalu. Flaut. Soorry ass

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke takler at han har barn, så kan du ikke være sammen med han. Enkelt og greit.

Anonymkode: 950aa...a59

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ikke helt god ut. 

Anonymkode: 60d08...93c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke takler at han har barn, så kan du selvfølgelig ikke være sammen med han.

Det er barnet hans, og det kommer det alltid til å være. Og barn kommer alltid først. 

Et barn merker når noen ikke liker de, og det kan være svært skadelig for barnet å vokse opp med følelsen av at stemor ikke liker at han eksisterer.

Du må gjøre det slutt og finne deg en mann uten barn.

Så kan denne mannen finne en dame som gjør at dette barnet kan føle seg elsket gjennom oppveksten.

Husk at barnet har ikke valgt noe av dette. Barnet er uskyldig og helt prisgitt hvilken situasjon foreldrene setter det i. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du innrømmer selv at du ikke takler dette. Da skjønner jeg ikke hva du håper på å få ut av tråden. Pris deg lykkelig for at du har god selvinnsikt og ikke har dratt barn inn i denne situasjonen som ikke kommer til å få noen god utgang.

Forresten skjønner jeg ikke hvorfor barna dine er sjalu. Du har bare vært sammen i ett år, de har neppe rukket å fått et nært forhold til han. Men det er irrelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (3 minutter siden):

Du innrømmer selv at du ikke takler dette. Da skjønner jeg ikke hva du håper på å få ut av tråden. Pris deg lykkelig for at du har god selvinnsikt og ikke har dratt barn inn i denne situasjonen som ikke kommer til å få noen god utgang.

Forresten skjønner jeg ikke hvorfor barna dine er sjalu. Du har bare vært sammen i ett år, de har neppe rukket å fått et nært forhold til han. Men det er irrelevant.

Veldig spesielt at hennes barn så store er sjalu + mor😱 Aldri hørt om før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og barna dine er veldig urimelige her og har total feil innstilling. 

1) Dette er barnet hans på lik linje som dine. Hva hadde du gjort om han hadde vært sjalu på dine barn? 

2) barnet hans er 4 år, og sikkert verdens søteste. Jeg skjønner ikke hva som kan være så galt. En 4 åring krever mer av faren ja, men sånn vil jo en evt felles unge dere kanskje ville fått få også. 

Jeg tenker at enten går du all in og tenker at siden dette barnet ikke har en egen mamma i livet sitt så kan du bli det om dere flytter sammen. For dere bor ikke sammen ennå vel? Eller så innser du at siden du og barna dine er så toskete så gjør du det slutt. Barnet og kjæresten din fortjener bedre enn dette. 

Anonymkode: e1e81...de2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...