AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Jeg ser etter god EL bil som har god kjørelengde og plass til to kofferter bak (en stor og en liten koffert kan gå), og som tåler en norsk vinter godt. Forslag på bil? 😊 Har alle leasingbiler innskudd i dag, så maks 50.000 kr. Jeg tenker maks månedspris på ca. 2000 kr. Finnes det? Anonymkode: 65f08...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september Husk at hvis noe skjer mister du "innskudd". Går for 0,- i innskudd. Anonymkode: d7dbb...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Du kan viderelease min😃 mazda mx30. Dessverre bare rekkevidde på 200km. Gjenstår 2 1/2år og 27 000km. 2732 UTEN innskudd. den passer sikkert ikke for deg mtp rekkevidde, men lov å prøve seg. ellers så er det gode kampanjer på Citroën e-c4 og diverse Opel modeller for tiden som er verdt å sjekke ut🙂 Anonymkode: 3f327...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser etter god EL bil som har god kjørelengde og plass til to kofferter bak (en stor og en liten koffert kan gå), og som tåler en norsk vinter godt. Forslag på bil? 😊 Har alle leasingbiler innskudd i dag, så maks 50.000 kr. Jeg tenker maks månedspris på ca. 2000 kr. Finnes det? Anonymkode: 65f08...695 Skal godt gjøres å få en ny bil med totalkostnad på 72'000 for tre år med god rekkevidde... Hva mener du med "god rekkevidde"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september Leasing er som regel mye dyrere enn å eie. Med 50k egenkapital kommer du langt. Hvorfor eksakt ønsker du leasing istedenfor? Schmuhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober Er som å "kjøpe" bil med Mastercard, kaste penger på havet. Er du næringsdrivende,så får du igjen det minste momsen. Men utrolig dårlig butikk uansett. Anonymkode: 4f249...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå