AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Jeg dater en som er sykt avhengig av telefonen, han har varsel på alt av apper og tror han går gjennom appene 50 ganger for dag, når vi er sammen så ser jeg at han alltid sjekker snap, messenger, facebook, insta osv, får han en melding på en platform så sjekker han alle. Jeg sendte han en melding, gikk en time før han svarte, sendte en ny å han var online men åpnet ikke meldingen eller svarte, av erfaring vil han sende meg melding i morgen å si at han sovnet, samtidig som jeg vet han har lest meldingen, for han får di opp som banner, men orket ikke åpne den for han kunne lese hva jeg skrev. føler sterkt for å ta det opp med han, men vet han vil snu det til at det er min feil å overse meg noen dager, å dum som jeg er vil jeg være den som sender en melding til han, så nå føler jeg for å bare glatte over det, for jeg har koselige planer for morgendagen, noe han vet, tar jeg det opp får jeg det vondt og dagen er ødelagt, men føler samtidig at tar jeg det opp å det skjer så avslutter jeg alt i morgen, legger fra meg dating for en stund å slutter å gi av meg selv. Er så lei av å bli behandlet som dritt av mannfolk som aldri blir voksen Anonymkode: 8f349...e22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september Da har han vel allerede valgt mobilen over deg. Synes det er slitsomt å være rundt slike ekstrembrukere. Lykke til, håper det ordner seg for deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Bare, nei. Jeg kan surfe, men når jeg og kjæresten er sammen ligger mobilene på lydløst på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september Han er komplett idiot. Move on. Anonymkode: 16ec9...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september Vil du virkelig være sammen med en sånn en? Seriøst? Når dere dater er han jo på BEST behaviour. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september Han der hadde jeg kuttet helt ut! Dette vil aldri bli bedre. Kutt ham ut og finn deg en ordentlig mann! Anonymkode: 0b50b...8aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september Jeg hadde versett hele mannen og gått videre. Enkelte ting er det rett og slett bortkasta å bruke tid på. Anonymkode: ad956...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september Adhd? Anonymkode: 21587...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september Hvorfor kutte ut menn helt? Holder vel å kutte ut han? Og kutt de ut mye tidligere. Anonymkode: b1add...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå