AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 hei! har lenge villet operere nesen min men trenger tips til hvem som er flinke i norge ettersom jeg har sett skrekkhistorier. var tenkt å dra til tyrkia å gjøre det men litt vanskelig om noe skal måtte rettes opp i senere uten den garantien vi har i Norge kanskje? lest litt her om noen kirurger/leger som er anbefalt å holde seg unna men siden det var gamle innlegg lager jeg nytt Anonymkode: a63c4...57b
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Skrevet 25. februar Det er vondt det. Gurimalla. Kan ikke beskrives. Tenk deg 6 sprøytestikk inne og utenfor nesen inn til beinet. Vann i nesen er bare godt i forhold. Så er det å bryte og bende,stappe omtrent en hel bilsvamp opp i hvert nesebor... Værre når dette skal ut igjen. Sikkert bedre under narkose. Men her ble det lokalbedøvelse etter knust nese etter bilulykke Anonymkode: 3be9e...d1c
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Skrevet 25. februar Hvor gammel er du, ts? Alt jeg ønsket da jeg var tenåring var å operere min oppstopper. Hadde til og med avtale med mamma om at jeg skulle operere når jeg ble 25, om jeg fremdeles hatet den. Vet du, til slutt fikk jeg bedre selvtillit, og jeg synes nesen min er søt i dag. Tenker tilbake på før da folk så unike ut. Nå ser alle så like ut. Det er mye personlighet i en nese. Hvis du virkelig vil operere, ikke dra til Tyrkia. Du har ikke samme sikkerhetsnett og mulighet for oppfølging der som i Norge, og husk at nesen er veldig nært hjernen din i forhold til bakterier, osv. Tenk også på at det er grenser for hvor mye man kan fikse en operert nese, om noe skulle skje, som nekrose/dødt vev. Hvis du har noe med nesen din som gjør det vanskelig å puste, kan du kanskje få det dekket i Norge. Har en god venninne som opererte sin nese, hun ble ikke fornøyd. Og tiden etter operasjonen, når hun måtte skylle ut blod fra nesen med masse saltvann, ansiktet hovnet opp, hun gråt... huff, det var ikke godt å se. Anonymkode: b1bfe...d99
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Skrevet 25. februar Det er bare tull, Ts. Anonymkode: d79e0...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå