AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Hei. På grunn av jobbsøking er det viktig for meg å få førerkort så fort som mulig. Jeg har hørt at det er mulig å ta intensivkurs. Er det noen av dere som har tatt det? Hvordan syntes dere det var, hvor lang tid tok det før dere fikk førerkort? Kan man ta intensivkurs ved hvilken som helst kjøreskole? (Holder til i Telemark) Anonymkode: d7d0a...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Kommer mye opp om en googler: http://drammen.tollanstrafikkskole.no https://www.drivingtrafikkskole.no/nyheter/intensivkurs-forerkort-drammen/ https://trafikkskoletilbud.no/intensivkurs-forerkort/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 22.07): Hei. På grunn av jobbsøking er det viktig for meg å få førerkort så fort som mulig. Jeg har hørt at det er mulig å ta intensivkurs. Er det noen av dere som har tatt det? Hvordan syntes dere det var, hvor lang tid tok det før dere fikk førerkort? Kan man ta intensivkurs ved hvilken som helst kjøreskole? (Holder til i Telemark) Anonymkode: d7d0a...3bb Jeg tok det for 2 år siden. Det var intenst så klart, kjørte flere timer hver dag, både morgen og kveld. Tok alt på 5 dager. Så det sier seg selv at det er slitsomt og utmattende. Men jeg angrer ikke! Kostet ikke mer enn det hadde gjort om man hadde tatt det på lenger tid, og ble fort ferdig. Men skal du ta intensivkurs er det greit å kunne kjøre før du begynner, så du slipper å bruke mye tid på å lære deg basic som feks holde bilen på veien osv. Anbefaler også å ta teoriprøven før du starter så du kan div skilt, vikeplikt osv. Og på spørsmålet om hvor lang tid det tok å få førerkort var 2 mnd på den tiden, pga ventetid på oppkjøring da det var lange ventetider på den tiden. Du kan teoretisk ta oppkjøring med en gang du er ferdig med intensivkurs da du da har bestått alle trinn. Du kan ta det på di som har intensivkurs, er ikke alle plasser det er. Forhør deg med trafikkskolene rundt deg eller sjekk opp på nett. Anonymkode: 77c29...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september Tok selve kurset på 14 dager de to midterste ukene i juli, kjørte opp 8. august. Jeg hadde 150+ øvelsestimer i forkant med faren min, så hadde kjørt en del. Synes det var veldig greit. Alle kjøreskoler tilbyr ikke intensivkurs, nei, men det er nok noen i Telemark som gjør det vil jeg tro. Anonymkode: 68dc8...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 22.07): Hei. På grunn av jobbsøking er det viktig for meg å få førerkort så fort som mulig. Jeg har hørt at det er mulig å ta intensivkurs. Er det noen av dere som har tatt det? Hvordan syntes dere det var, hvor lang tid tok det før dere fikk førerkort? Kan man ta intensivkurs ved hvilken som helst kjøreskole? (Holder til i Telemark) Anonymkode: d7d0a...3bb En god trafikkskole kan ofte ikke tilby intensiv opplæring. Mange skoler vil ikke kalle det for intensivkurs. Bransjen ser ned på det. Hvis personen kan kjøre og jeg har lite å gjøre kan jeg fikse opplæringen på 4-5 dager. Men hvis du ikke kan kjøre tar det tid. Du finner alltid en idiot som vil ta deg gjennom det obligatoriske, men da stryker du. Da tar det fire uker ekstra, og koster MYE mer. Ta en time hos en respektabel skole og spør hvor lang tid det tar. Kommer an på deres kapasitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå