AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 Jeg hadde lagt ut et nytt profilbilde av meg selv på facebook, som jeg selv var fornøyd med. Noen timer etter jeg hadde lagt det ut sier han til meg helt ut av det blå “Hva var greia med det nye profilbildet ditt? Du har jo andre bilder som er mye finere enn det der” Jeg ble helt paff og satt ut etter han sa det, å ble rett og slett lei meg.. Over reagerer jeg her eller? Anonymkode: d1895...875 6
klarinetta Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Pleier han å kommentere utseendet ditt?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 La ikke verre ting skje ! 🙏 Anonymkode: 540f3...41b 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #4 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): “Hva var greia med det nye profilbildet ditt? Du har jo andre bilder som er mye finere enn det der” Anonymkode: d1895...875 Er det ikke noe med andre foretrekker andre bilder av oss enn hva vi selv synes er finest? Anonymkode: 8cba0...2cd 3 3
Bombasi Skrevet 23. september 2024 #5 Skrevet 23. september 2024 Litt unødvendig kommentar kanskje, men ingen grunn til å ta deg nær av det. Han kommenterer vel ikke utseende ditt, men bildevalget. Og det kan jo hende han har rett, selv om du er fornøyd? 13 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #6 Skrevet 23. september 2024 Skjønner ikke helt hva som var sårende, hva man synes er fint er så subjektivt. Anonymkode: 9ea2f...e67 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #7 Skrevet 23. september 2024 klarinetta skrev (16 minutter siden): Pleier han å kommentere utseendet ditt? Han har tidligere sagt at jeg har flat rompe å at jeg burde trene. Ts Anonymkode: d1895...875 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #8 Skrevet 23. september 2024 Bombasi skrev (12 minutter siden): Litt unødvendig kommentar kanskje, men ingen grunn til å ta deg nær av det. Han kommenterer vel ikke utseende ditt, men bildevalget. Og det kan jo hende han har rett, selv om du er fornøyd? Jeg hadde aldri sagt noe slikt til kjætesten min uansett hvilket bilde han hadde lagt ut, slikt holder man for seg selv i så tilfelle. Anonymkode: d1895...875 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #9 Skrevet 23. september 2024 Jeg liker ikke sånne typen kommentarer som er kritikk på utseende «pakket inn» Så lite respekt og et rødt flagg. Anonymkode: 04419...39f 4 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #10 Skrevet 23. september 2024 Jeg synes du overreagerer. Han sier jo at det finnes flere finere bilder av deg. Lett å gjøre seg blind på ‘’selfies’’ hvis det blir nok av dem. Samtidig er det lett å gjøre seg blind på komfortsonen til partner, så det var jo åpenbart ikke veldig lurt å si det. Det er ikke noe jeg ville gjort en sak ut av. Menn blir fort slitne av små kamper uten betydning, og akkurat dette kan jeg (som mann) fortelle deg at jeg hadde sett på som en ikke-sak. Ergo overreaksjon. Anonymkode: d5906...dd6 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #11 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes du overreagerer. Han sier jo at det finnes flere finere bilder av deg. Lett å gjøre seg blind på ‘’selfies’’ hvis det blir nok av dem. Samtidig er det lett å gjøre seg blind på komfortsonen til partner, så det var jo åpenbart ikke veldig lurt å si det. Det er ikke noe jeg ville gjort en sak ut av. Menn blir fort slitne av små kamper uten betydning, og akkurat dette kan jeg (som mann) fortelle deg at jeg hadde sett på som en ikke-sak. Ergo overreaksjon. Anonymkode: d5906...dd6 Hva med å si til kjæresten sin at ræva hennes er flat og at hun bør trene da? Jeg mener. Hvis man ikke liker konflikter, kan man jo lett la være å komme med sånne kommentarer da. Da legger man opp til konflikt og er selv drama. Anonymkode: 64627...081 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #12 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes du overreagerer. Han sier jo at det finnes flere finere bilder av deg. Lett å gjøre seg blind på ‘’selfies’’ hvis det blir nok av dem. Samtidig er det lett å gjøre seg blind på komfortsonen til partner, så det var jo åpenbart ikke veldig lurt å si det. Det er ikke noe jeg ville gjort en sak ut av. Menn blir fort slitne av små kamper uten betydning, og akkurat dette kan jeg (som mann) fortelle deg at jeg hadde sett på som en ikke-sak. Ergo overreaksjon. Anonymkode: d5906...dd6 Han har som sagt tidligere kommentert at jeg har flat rumpe å at jeg burde trene, jeg blir usikker og føler meg dritt av slike kommentarer. Anonymkode: d1895...875 4
Mezzosoprena Skrevet 23. september 2024 #13 Skrevet 23. september 2024 Ok, så jeg ser at denne fyren har en tendens til å kommentere negativt på utseendet ditt - er det flere episoder enn disse to? For jeg hadde nemlig tenkt å svare at han åpenbart synes du hadde andre bilder hvor du så bedre ut (som han selvfølgelig kan mene), men hvis dette er noe han gjør mye er det selvfølgelig ikke ok. 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #14 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han har tidligere sagt at jeg har flat rompe å at jeg burde trene. Ts Anonymkode: d1895...875 Sånt er verre, det skjønner jeg er sårende. Anonymkode: 9ea2f...e67 3 1 2
klarinetta Skrevet 23. september 2024 #15 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han har tidligere sagt at jeg har flat rompe å at jeg burde trene. Ts Anonymkode: d1895...875 Ok, tilsammen tre lite oppløftende kommentarer. Sier han noe hyggelig til deg da? 1 1
Hateridioter Skrevet 23. september 2024 #16 Skrevet 23. september 2024 Hvorfor er du sammen med han? 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #17 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva med å si til kjæresten sin at ræva hennes er flat og at hun bør trene da? Jeg mener. Hvis man ikke liker konflikter, kan man jo lett la være å komme med sånne kommentarer da. Da legger man opp til konflikt og er selv drama. Anonymkode: 64627...081 Det er ikke noe jeg ville sagt selvfølgelig. Har man respekt for hverandre skal det virkelig ikke være nødvendig å spy fra seg det. Nå vet ikke jeg konteksten her da. Var det noe som ble sagt helt ut av det blå? Tvilsomt. Er det tenkelig at TS ikke er så ulik mannen hun lever så tett med? Ja. Hadde heller ikke lest det svaret før jeg svarte. Anonymkode: d5906...dd6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #18 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han har som sagt tidligere kommentert at jeg har flat rumpe å at jeg burde trene, jeg blir usikker og føler meg dritt av slike kommentarer. Anonymkode: d1895...875 Og i hvilken sammenheng følte han at det var nødvendig å si det? Anonymkode: d5906...dd6 1
Pippi Lotta Skrevet 23. september 2024 #19 Skrevet 23. september 2024 Veldig unødvendig komentar! Enten er han klønete eller så prøver han bevist å presse deg ned. Synes uanset du bør snake med han om dette, forklar at du synes det er sårende og ikke ønsker kritik av utsene. For håpentligvis tar han det til seg og blir taknemelig for muligheten til å lære noe, blir han sint eller ignorerer dine følelser så tror jeg du må ta det som et veldig rødt flag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #20 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Over reagerer jeg Ja. Han sa det var et dårlig bilde av deg og du reagerer som han sa noe stygt om deg. Du er ikke profilbildet ditt. Anonymkode: be31d...9f8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå