AnonymBruker Skrevet 26. september #61 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Håper noen har tatt skjermdump og meldt dette inn til "de største forsikringsselskapene" 🙄 Anonymkode: bed83...abd Skriver tryg forsikring et sted hvis jeg så rett Anonymkode: 9d257...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. september #62 Del Skrevet 26. september Når man sier «ung og dum» pleier det å være i ettertid. Sannsynligvis flere år/tiår senere. Og det pleier å være for å «unnskylde» eller forklare idiotiske påfunn en gjorde den gang. Men om en ung person bruker uttrykket for å forklare ting en gjør nå og gjentar å gjøre så er man ikke «ung og dum». Man er bare veldig dum. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #63 Del Skrevet 26. september Rystende lesning, dette. Håper Tryg forsikring får dette med seg. Du er ikke moden nok til å ha lappen, TS. Hva hadde skjedd om det ikke var autovern der? Anonymkode: 7e3e4...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #64 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 22.25): Prøver å være flinkere med det, har blitt flinkere men synder fortsatt en del med mobil og spesielt nå som jeg er i et nytt forhold og får mld av kjæresten så er det vanskelig å la den ligge. Ja jeg er fullt klar over at det kunne gått mye verre Anonymkode: e6bd8...02a Du PRØVER? Dette er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. Man trenger faktisk ikke å prøve. Man tar ikke i mobilen mens man kjører. Må du sjekke så stopper du i neste lomme og sjekker der! Håper du mister lappen ts. Slike som deg som rygger på barn, fordi de skulle bare bytte sang. Eller frontkolliderer fordi de fikk en sms. Om du ikke klarer å la være får du legge mobilen i bagasjerommet HVER GANG. SOM EN ANNEN EVNEVEIK IDIOT. Anonymkode: df598...f04 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. september #65 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Politiet er koblet inn i saken også nå Anonymkode: e6bd8...02a Så bra 🙂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #66 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 22.25): Prøver å være flinkere med det, har blitt flinkere men synder fortsatt en del med mobil og spesielt nå som jeg er i et nytt forhold og får mld av kjæresten så er det vanskelig å la den ligge. Ja jeg er fullt klar over at det kunne gått mye verre Anonymkode: e6bd8...02a Jævlig dumt og hodeløst med mobil i trfikken. Du kan enten skade noen skikkelig elle bli skadet selv. Har en i familien som satt på mobilen, kræsjet og skadet seg stygt. Aldri blitt bra igjen og har aldri kunne jobbe siden. Dette er noen år siden. Dårlig unnskyldning med ny kjæreste. Får håpe skaden koster det hvite ut av øyet og at ikke får dekket noe av det siden du har gått over km Anonymkode: 5b4c0...972 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 26. september #67 Del Skrevet 26. september skriv i skademeldingen at du brukte mobilen og at skaden hadde opphav i denne adferden, da spiller det ingen rolle at du har kjørt for mange Km i forhold til polisen, du får ingen dekning for skaden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #68 Del Skrevet 26. september "Ung og dum" er ikke en unnskyldning for noe som helst annet enn dårlig stil. Lever inn sertifikatet ditt eller la være å kjøre bil hvis du er for dum til å kjøre trygt. Det er helt greit at du er villig til å risikere ditt eget liv, Darwin applauderer deg for det, men vi er mange andre i trafikken som gjerne ønsker å komme trygt hjem! Hadde jeg oppdaget at kjæresten min brukte telefonen mens han kjørte hadde jeg slått opp med det samme. Total og umiddelbar turn off! Det er like patetisk og uansvarlig som å fyllekjøre. Fyllekjøring kan sånn sett nesten forsvares, siden man ikke gjør det i edru og oppegående tilstand..! Anonymkode: bdd5d...550 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #69 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.11): Hadde jeg skullet svindle hadde jeg byttet forsikring og meldt skade etter et par uker men jeg vil være ærlig og si det slik det er men jeg ville vite hva jeg bør si og gjøre og hva jeg har rett på og ikke rett på angående dekning av forsikringen………………………………………………………………. At du har blitt tatt for svindel tidligere i livet er jeg veldig glad for………….. håper du lærte knallhardt………. Anonymkode: e6bd8...02a Atte hallo?? Jeg har aldri svindlet på forsikringen, og heller ikke vært ute for uhell… Hvordan i alle dager klarer du å lage slike konklusjoner? 😂😂 Jaja, du er dum eller ute etter å provosere. Gratulerer 🥳 AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.11): Hadde jeg skullet svindle hadde jeg byttet forsikring og meldt skade etter et par uker men jeg vil være ærlig og si det slik det er men jeg ville vite hva jeg bør si og gjøre og hva jeg har rett på og ikke rett på angående dekning av forsikringen………………………………………………………………. At du har blitt tatt for svindel tidligere i livet er jeg veldig glad for………….. håper du lærte knallhardt………. Anonymkode: e6bd8...02a AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.12): Har forsikring for en grunn, og det er å bruke den….. Anonymkode: e6bd8...02a Å hjelpes! Forsikring er - som ordet sier, nettopp en forsikring - hvis uhellet er ute! Det er ingen forsikring for idioter, egoister eller trollunger! AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.18): Med håp om et ordentlig svar skal jeg si hvilket selskap jeg har og det er tryg forsikring med vanlig kasko og leiebil Anonymkode: e6bd8...02a Ja, for hadde dette vært ekte, så hadde du jo selvsagt opplyst forsikringsselskap her slik at det ble lettere å spore opp svindelen din/(baby)trollehistorien din…. AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.26): Du så selvfølgelig ikke på mobilen, det kom derimot en katt uti veien du måtte unngå. Sånn til opplysning. Utover det blir vel avkorting i % ofte identisk med overskredet kjørelengde, og du har jo jammen prestert å kjøre over dobbelt så langt, så en blir jo usikker på om forsikringen din overhodet er gjeldende i det hele tatt Parker bilen og bruk bussen, da kan du lese meldinger på telefonen, OG du slipper betale på noe du tydeligvis ikke har hverken råd eller vett til å inneha, nemmelig bil. Anonymkode: 307c1...4ea Enig! Ingen vettug sjåfør. Kanskje hun ikke forstår det før hun har kjørt ned og drept «Lukas på 8 år, fordi jeg fikk en melding. Jeg er jo nyforelsket, må skjønne… Foreldrene kommer sikkert snart til å tilgi meg!…» 🤮 Anonymkode: bb6d1...a25 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #70 Del Skrevet 28. september Kjæresten slo opp med meg 😭😭 Anonymkode: e6bd8...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 28. september #71 Del Skrevet 28. september nordlending skrev (På 23.9.2024 den 23.36): Jeg har ikke hatt bruk for forsikring selv, men jeg har likevel superforsikring. Du har en relativt ny bil, og velger vanlig kasko? Høres risky ut... Relativt ny? Var det ikke en 2016-modell? Man skal være vant til å kjøre rimelig gamle biler for at en 8 år gammel bil kan omtales som "relativt ny". "Halvgammel" er vel et bedre uttrykk. Relativt ny = 2-3 år gammel sånn circa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #72 Del Skrevet 28. september -jk- skrev (1 time siden): Relativt ny? Var det ikke en 2016-modell? Man skal være vant til å kjøre rimelig gamle biler for at en 8 år gammel bil kan omtales som "relativt ny". "Halvgammel" er vel et bedre uttrykk. Relativt ny = 2-3 år gammel sånn circa? Jeg kjører 2007 og synes den er relativt ny 😛 Anonymkode: 53b22...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 28. september #73 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjører 2007 og synes den er relativt ny 😛 Anonymkode: 53b22...fdc Den passerer gjennomsnittlig levealder for vraking neste år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #74 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten slo opp med meg 😭😭 Anonymkode: e6bd8...02a Da slipper du å å få meldinger fra han mens du kjører bil. Anonymkode: 37687...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #75 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Da slipper du å å få meldinger fra han mens du kjører bil. Anonymkode: 37687...e4d Er hun, er ikke homofil Anonymkode: e6bd8...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #76 Del Skrevet 29. september -jk- skrev (21 timer siden): Den passerer gjennomsnittlig levealder for vraking neste år Verste jeg har hørt 😅 Den er heldigvis i veldig god stand, og jeg har nå tenkt å kjøre den minst 10 år til. Anonymkode: 53b22...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 29. september #77 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er hun, er ikke homofil Anonymkode: e6bd8...02a Veldig lett for oss å vite at du er en mann når du ikke skriver det i HI. 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #78 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er hun, er ikke homofil Anonymkode: e6bd8...02a Du kjører og skriver som en kvinne! Anonymkode: e161a...03f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #79 Del Skrevet 1. oktober Mistet førerkortet 😭😭 Anonymkode: e6bd8...02a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 1. oktober #80 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mistet førerkortet 😭😭 Anonymkode: e6bd8...02a Det tenker jeg høres fornuftig ut. Håper du har fått et mer voksent syn på bilkjøring når du får sertifikatet tilbake igjen. Hvor lenge mistet du det for? Å drepe noen i trafikken kan skje så fort, spesielt om man er uoppmerksom, det ønsker du virkelig ikke å måtte leve med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå