Gå til innhold

Hvor mye brukt er brukte telefoner fra Power?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en iPhone og jeg lurer på om det er en privatperson som har brukt telefonen før meg?

Vet dere hvordan det fungerer?

Screenshot_20240923_200411_Chrome.jpg

Anonymkode: d2462...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke kjøpt en brukt telefon igjen, jeg kjøpte fra privatperson og det var som forventet etter 2 års bruk. Problemet var bare at jeg ikke var klar over hvor utbrukt et to år batteri egentlig var, og satt med "ny" telefon som måtte lades hvertfall 1 gang om dagen med moderat bruk. 

Selv nye telefoner i dag kommer ikke med en batterikapasitet som er veldig bra, jeg husker nokia for 20 år siden som kunne lades en gang i uka, den tiden er i allefall historie. Så jeg vil ikke kjøpe brukt mer, folk flest har telefonen gående nesten døgnet rundt. 

Anonymkode: de36e...724

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg vil ha en iPhone og jeg lurer på om det er en privatperson som har brukt telefonen før meg?

Vet dere hvordan det fungerer?

Screenshot_20240923_200411_Chrome.jpg

Anonymkode: d2462...016

Vi har kjøpt sånn derfra til datteren vår, første funket en kort stund også måtte vi levere den inn da den slutts å funke, den ble sendt inn til Apple men kort tid etter fikk vi beskjed om at vi fikk en ny brukt i steden da det var noe veldig feil med den første. Og den har hun nå hatt i snart 2 år uten noe problemer, og merker ikke noe forskjell på hennes batteri og batteriet på min nye iPhone.

nå står neste barn for tur og vi velger samme løsning igjen, bare at vi nå har valgt å kjøpe hos ice da den var betydelig billigere der enn på power denne gang.

Anonymkode: ff33d...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte brukt telefon, riktignok ikke Apple, gjennom Telia og har vært fornøyd i to år nå. Telefonen så helt ny ut da jeg fikk den, og jeg har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt.

Skal ha mye ekstra penger før jeg bruker dem på ny telefon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har mange ganger kjøpt brukt telefon gjennom Teleoutlet.

https://teleoutlet.no/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMInbvSpI7biAMV3E-RBR1iMQwAEAAYAiAAEgKkG_D_BwE

Har bare god erfaring. Der er overhalt og batteriet er sjekket, så du velger hvilken stand du ønsker telefonen. Vi har alltid bestilt grad C telefon da de er veldig mye billigere, men har ofte fått grad A istedenfor når de har vært tomme for grad C. det er ikke noe de går ut med, men de vi har fått har ikke vært grad C. 

Telefonene har vart i år, det er som regel vår kløning som dreper dem.

Anonymkode: e651d...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg så hadde jeg nok kjøpte en nyere modell pga apple som kjører ut oppdateringer og utelukker visse eldre telefoner. Det er litt synd om de dropper SE modellen i neste runde med oppdateringer slik som skjedde med iphone 8. Den får ikke oppdateringer lengre.

Anonymkode: a9ced...0dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid iPhone brukt, kjøpe en som er etpar år gammel. Min SE 2020 kostet 2000kr brukt når jeg kjøpte den i 2021 :) Like fine enda.

Kryr av telefoner på finn.no, finner mange bra der. Jeg fikk med kvitteringen og esken, som gjør at reklamasjon på 5år er gyldig.

Anonymkode: a991d...57b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...