Gå til innhold

Bukse til mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som 1.92 høy og som har brede hofter og "full" midje. Jeg synes det er vanskelig å fine ålreite hverdagsbukser som sitter ålreite rundt midja. Veldig mange av buksene som selges er ment for menn som passer med lavt snitt. Jeg synes lavt snitt er veldig irriterende og det sitter ikke så bra på min kropp.

Nylig har jeg kjøpt McGordon-bukser hos Dressmann. Jeg synes de er veldig behagelige rundt midja og de er ikke for trange rundt hoftene og lårene heller. Nå er det lenge siden jeg har brukt dongeribukser til hverdags, så mulig det føles rart i starten.

Har noen tips til andre bukser som passer for sånne menn som meg? Vil liksom ha litt å velge blant, ikke bare dongeribukser :) 

Vet at vanlige chinos har lavt snitt, dessverre. De er jo praktiske, men passer best for menn som liker lavt snitt og har annen kroppsfasong. 

Anonymkode: 4bce2...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 25 har kommet over et merke med «pene» bukser, som han bruker til daglig. Høres ut som nogenlunde samme kroppsfasong, han er 195 cm høy. Buksene er med stretch og heter Shaping new tomorrow, det er et dansk merke og er superbehagelige, tror de kun kan kjøpes på nett. Han bruker 36W og 34L 

https://shapingnewtomorrow.no

Anonymkode: 4f019...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...