Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge en artikkel fra Dagens Næringsliv viser det seg at kristne bulker mest når de er ute på veien.

Hvor har de tankene mens de kjører?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm...

Kanskje det skjer etter nattverd? Hvem vet?

Skrevet

Så den artikkelen, men det står jo ingenting om alder. Har en liten følelse at dette forsikringsselskapet kanskje har en større andel av eldre mennesker?

Skrevet

Hos Herren...?

:smilorange:

Skrevet
I følge en artikkel fra Dagens Næringsliv viser det seg at kristne bulker mest når de er ute på veien.

De lukker kanskje øynene og ber: "kjære Gud, la det gå bra" litt oftere enn ikke-kristne bilførere?

Skrevet

De kristne venter jo på å få komme til himmelen og lever muligens i parallellunivers, så det er vel naturlig at de krasjer oftest.

De er troende og forvirret og da blir de ukonsentrerte.

Skrevet
Så den artikkelen, men det står jo ingenting om alder. Har en liten følelse at dette forsikringsselskapet kanskje har en større andel av eldre mennesker?

Hvor stor er forskjellen i alder da? For andre forsikringsselskaper har jo med yngre, ferske sjåfører, og de bulker jo oftest av alle..

Hvordan er statistikken for muslimer?

Skrevet

Ja visste jeg det ikke!!!!

Som sagt før Guds veier er uransaklige....

Skrevet

Siden de ikke har bonusordning og har hatt lave premier så har de sikkert tiltrukket seg mennesker som bulker mye da de nok har hatt langt dyrere forsikring i sitt tidligere selskap.

Skrevet

Gamle folk og kvinner er nå mer religiøse enn andre. Så tror ikke det er kristendommen som får dem til å bulke mer...

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Guds veier er uransakelige...:roll:

Sant nok, og i tillegg er det kanskje mindre møtende trafikk på Guds veier (den smale sti, heter det vel) enn på den brede og syndige landeveien.

Skrevet

Det er nok ikke så godt å si, men jeg forstår godt hvor du har dine hen.

Skrevet

Nai, nai! :riste: , dette er heeelt feil! Jeg er kristen, og har aldri bulka en bil i hele mitt liv. Kan med sikkerhet si at jeg ikke kommer til å gjøre det heller, da jeg har epilepsi og ikke får lappen... ;)

Skrevet
Det er nok ikke så godt å si, men jeg forstår godt hvor du har dine hen.

Akkurat den kommentaren må jeg nok be deg om å utdype litt nærmere, hvis du er i stand til det da?

Skrevet

lurer på hvordan det vet det, så vidt jeg vet behøver man ike å skrive hvilken religion man har på skademeldingen

Skrevet

og samme folkene maser om at man ikke skal dra alle over en kam... litt dobbelmoral her...? :overrasket:

Gjest den undrende
Skrevet
lurer på hvordan det vet det, så vidt jeg vet behøver man ike å skrive hvilken religion man har på skademeldingen

Hvis du hadde orket å lese artikkelen som Brunhilde linket til, så ville du lest at det handler om et forsikringsselskap for kristne bedrifter. Ergo bare kristne kunder, eller sannsynligheten at de er det er ganske stor. ;)

Hvis ikke noen finner det nødvendig å begynne og diskutere hvor "kristne" de er da, siden de bulker så ofte.

Liten teori: Kanskje de er så pliktige at de overrapporterer til forsikringsselskapet? At de skal være så ærlige, at de heller rapporterer, når vi andre hadde gjort noe for å unngå å blande inn forsikringsselskapet?

Vanskelig å si, for det kan jo være mange grunner, sikkert komplekse årsaker. Og kanskje det er noen feilkilder i statistikken også? Men det var i alle fall stort avvik fra "normalen".

Skrevet

Kanskje de har ekstra mange bilulykker for å øke sjansene for å komme raskere til himmels? De ser jo veldig fram til den dagen har jeg fått med meg.

-hedning som ikke krasjer-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...