Gå til innhold

Holder det med likes, eller sende melding

Singel2018

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg pleier bare å like profiler på nettdating, og venter med å sende melding til det blir match. Er det for passivt av meg? Bør jeg sende melding når jeg ser ei dame jeg liker, selv om det ikke er match?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singel2018 skrev (19 minutter siden):

Hei,

Jeg pleier bare å like profiler på nettdating, og venter med å sende melding til det blir match. Er det for passivt av meg? Bør jeg sende melding når jeg ser ei dame jeg liker, selv om det ikke er match?

Jeg har fått melding flere ganger på Sukker og Tinder fra men jeg ikke har match med. Synes dessverre det er en ulempe med sånne meldinger. Foretrekker å få meldinger når vi begge har matchet på et vis. 

Anonymkode: 1f6ee...f66

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel2018 skrev (49 minutter siden):

Hei,

Nei. Det er en grunn til at de ikke har likt deg tilbake. Skulle ønske datingapper fjernet funksjonen med å kunne kontakte noen som ikke har matchet med deg. 

Anonymkode: d6b47...3c9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har fått melding flere ganger på Sukker og Tinder fra men jeg ikke har match med. Synes dessverre det er en ulempe med sånne meldinger. Foretrekker å få meldinger når vi begge har matchet på et vis. 

Jepp. Det er alltid fra noen man ikke er interessert i

Anonymkode: d6b47...3c9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel2018 skrev (53 minutter siden):

Hei,

Vent til det blir match, matcher dere ikke så er de ikke interessert.

Anonymkode: d0e41...8fd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er sånn jeg også tenker, jeg regner med at hvis de er interessert, så gir de en like. Men noen sier at damer liker at vi menn er mer pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes sikkert tilfeller hvor noen ikke gir like selv om de er interisert, som om de vet av personen og er redd det blir kleint.

Anonymkode: 6ef3f...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mld fra en random på Happn. 10 mnd senere er vi lykkelig forelsket og planlegger fremtiden sammen🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 65e5e...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg er sammen med, ga ikke opp. Sendte meldinger på Match, og da jeg hadde deaktivert profilen, kom det en sms. Det hadde aldri funket hvis hun var mann. 

Anonymkode: e4d20...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun jeg er sammen med, ga ikke opp. Sendte meldinger på Match, og da jeg hadde deaktivert profilen, kom det en sms. Det hadde aldri funket hvis hun var mann. 

Føler du hun trakkaserte deg inn i et forhold? 

Det er nok mange som ikke gir seg, har selv opplevd menn kontakte meg til jeg må si ifra at jeg ikke ønsker mer kontakt. Det er garantert forhold hvor mannen har stått på til det gikk, både usunne og sunne forhold.

Men kanskje ikke lurt å oppfordre noen til å ikke forholde seg til grenser nei 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Føler du hun trakkaserte deg inn i et forhold? 

Det er nok mange som ikke gir seg, har selv opplevd menn kontakte meg til jeg må si ifra at jeg ikke ønsker mer kontakt. Det er garantert forhold hvor mannen har stått på til det gikk, både usunne og sunne forhold.

Men kanskje ikke lurt å oppfordre noen til å ikke forholde seg til grenser nei 😅

Du har nok rett, det kunne fungert andre veien også. Det er to kvinner som har vist meg mye interesse, og begge var høflige nok til å spørre om det ble for mye. 

Det jeg vet kjæresten min tenkte mye på, er om at jeg til slutt ga etter, fordi alle andre muligheter var brukt opp. Det var ikke helt slik, men jeg innrømmer at jeg var lei av et års dating, der initiativ bestandig kom fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du har nok rett, det kunne fungert andre veien også. Det er to kvinner som har vist meg mye interesse, og begge var høflige nok til å spørre om det ble for mye. 

Det jeg vet kjæresten min tenkte mye på, er om at jeg til slutt ga etter, fordi alle andre muligheter var brukt opp. Det var ikke helt slik, men jeg innrømmer at jeg var lei av et års dating, der initiativ bestandig kom fra meg. 

Bra de spurte 😊 Mye tilfeldig som fører til forhold. Håper dere har det godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bra de spurte 😊 Mye tilfeldig som fører til forhold. Håper dere har det godt sammen.

Jo takk, jeg har aldri hatt det så bra sammen med noen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med Tinder er at selv om du som mann liker noen, så ser hun ikke deg med mindre hun har betalt for gull, eller har likt deg tilbake i "blinde". Platinum hjelper noe med å få deg litt opp i kortstokken, men ikke mye.

Superlike med en evt melding er en måte å nå frem på, men hjeper lite om hun synes det er for pågående.

Jeg har sendt noen superlikes, men har aldri fått noen respons på de, så jeg har sluttet med det, selv om jeg har 3 inkludert pr uke.

Ironien er at jeg nå prater med ei flott dame som likte MEG først, og det ser bra ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å få meldinger fra damer med mindre du ser betydelig bedre ut enn de selv gjør. 

Anonymkode: fd290...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 19.22):

Dette! Fint med en like, men ikke send melding før du har fått en like eller match fra henne. Får du ikke like fra henne så ønsker hun heller ingen melding.

Anonymkode: b3547...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...