AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Del Skrevet 23. september 2024 Når en kollega ringer sent bare for å prate (null faglig), kan snakke i over 1 time i telefonen, initierer til kaffe når vi er på jobb, snakker på teams og holder kontakten jevnt igjennom arbeidsdagen, holder jevn kontakt på snap hver dag... Er det mulig at det kun er fordi han har vennskapelige intensjoner? Vi har forøvrig samboere begge to, vi er jo da åpenbart ikke tilgjengelige og jeg opplever han ikke som veldig flørtete. Bare kontaktsøkende og vennskapelig. Han snakker også mye om samboeren og forholdet, ingenting negativt egentlig. Men helt ærlig, har aldri fått så mye oppmerksomhet fra noen som ikke er interessert i noe mer... 😅 Liker jo å tro at vi faktisk bare er venner, men har aldri for eksempel blitt oppringt for å snakke i på telefon helt uten grunn eller baktanke. Er virkelig forvirret, men vil jo ikke virke innbilsk. Anonymkode: fa944...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Del Skrevet 23. september 2024 Det tar nok ikke lang tid før du merker noe flørt. Få menn ønsker å invistere så mye energi i en dame de ikke er tiltrukket av på noen måte. Tror du han har til vane for å oppføre seg slik med kompiser også? Tror du vet svaret Anonymkode: a9857...49f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. september 2024 #3 Del Skrevet 23. september 2024 Tror ikke dette bare er vennskapelig. Og siden dere har samboere begge to OG er kolleger, så bør du være avvisende til det han holder på med. Hold det profesjonelt, ellers blir det problemer av det. Er min anbefaling. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #4 Del Skrevet 23. september 2024 Kollegaen min holdt på span. Vi var begge single da. Men var hyppig kontakt, på vennskapelig plan. Gikk ikke kjempe lang tid før det kom fram at han hadde andre intensjoner og vi hadde sex. Anonymkode: c339d...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg skjønner hva dere mener. Jeg tenker jo det selv også, at han legger veldig mye tid inn i relasjonen vår. MEN; jeg har testet han et par ganger. Og det er dette jeg ikke skjønner. Jeg har prøvd å flørte litt for å se om han gir respons. Og det gjør han ikke. Om jeg skal ut, har pyntet meg for eksempel og sender en selfie så får jeg ikke noe svar. Han kan liksom svare med "ok". Altså helt fullstendig bekreftelsesløst. Så ja, han er veldig kontaktsøkende men gir meg aldri bekreftelse. Jeg er jo vant til den typen "flørt", at en mann forteller meg at jeg ser bra ut eller lignende. Men neida, ingenting av det. Bare mye kontakt. Anonymkode: fa944...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #6 Del Skrevet 24. september 2024 Eller kanskje han bare er en litt slitsom type? Anonymkode: b5186...b68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #7 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 21.46): Gikk ikke kjempe lang tid før det kom fram at han hadde andre intensjoner og vi hadde sex. Så hyggelig da, at dere fant ut av det, og hadde samme intensjon! ♥️ Anonymkode: 4f780...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #8 Del Skrevet 25. september 2024 Høres ut som en som ikke har de sosiale antennene helt på plass Anonymkode: 1f30a...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schopenhauer Skrevet 25. september 2024 #9 Del Skrevet 25. september 2024 Spørsmålet du må stille deg selv er om du er interessert i noe mer enn bare å være arbeidskollegaer? Dere er jo forbi det stadiet allerede. Deretter må du stille deg spørsmålet om du ønsker å ta dette et ytterligere steg videre. Fordi sannsynligheten for at vedkommende har noe mer enn vennskap i bakhodet kan være nokså stor. Har du fortalt det du forteller her til din samboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #10 Del Skrevet 25. september 2024 Vi gjør sånn titt og ofte vi på vår arbeidsplan - både menn og damer. Det er ingen av oss som flørter sammen for det, men det er en naturlig utvikling av et fint arbeidsmiljø. Alt MÅ ikke utvikle seg til noe mer. Jeg ville tenkt at dette var vennskaplig eller en potensiell jobbektemann (en sånn du kan ha full åpenhet med, en du kan ha en nær relasjon til, men som du ikke kysser eller har intim kontakt med). Gjennom alle mine år i arbeidslivet har jeg dessverre kun hatt en jobbektemann, men vurderer om en homofil mann får være min neste K42 Anonymkode: 4376f...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #11 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 18.50): Når en kollega ringer sent bare for å prate (null faglig), kan snakke i over 1 time i telefonen, initierer til kaffe når vi er på jobb, snakker på teams og holder kontakten jevnt igjennom arbeidsdagen, holder jevn kontakt på snap hver dag... Er det mulig at det kun er fordi han har vennskapelige intensjoner? Vi har forøvrig samboere begge to, vi er jo da åpenbart ikke tilgjengelige og jeg opplever han ikke som veldig flørtete. Bare kontaktsøkende og vennskapelig. Han snakker også mye om samboeren og forholdet, ingenting negativt egentlig. Men helt ærlig, har aldri fått så mye oppmerksomhet fra noen som ikke er interessert i noe mer... 😅 Liker jo å tro at vi faktisk bare er venner, men har aldri for eksempel blitt oppringt for å snakke i på telefon helt uten grunn eller baktanke. Er virkelig forvirret, men vil jo ikke virke innbilsk. Anonymkode: fa944...a26 Gi ham en vennskapelig blowjob og se hvordan han reagerer. Anonymkode: b5b07...f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #12 Del Skrevet 25. september 2024 Litt spenning i hverdagen kanskje, eller så vil han faktisk bare være venner. Tror nok en del menn tenker "hit, men ikke lenger", de kjeder seg litt, men har ingen intensjon om å bryte ut, eller være direkte utro. Jeg har en tidligere kollega som jeg chattet mye med på Teams, og som fortsatte å ta kontakt etter at han byttet jobb. Han er en del yngre, og har kone og barn, jeg er alene med barn. Vi har bare møttes noen få ganger (jobbet ikke på samme sted før), og jeg tror ikke jeg plukker opp noen andre vibber enn vennskapelige, med en liten undertone av "i et annet liv" kanskje. Jeg har vært veldig forsiktig med å fremstå som noe annet enn venner, jeg tenker at kona alltid skal kunne lese meldingene våre uten å lure på om det er noe mer. Det går mye i film og serier, og litt om familielivet (han har yngre barn og spør av og til om råd). Anonymkode: bd792...869 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #13 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 15.31): Litt spenning i hverdagen kanskje, eller så vil han faktisk bare være venner. Tror nok en del menn tenker "hit, men ikke lenger", de kjeder seg litt, men har ingen intensjon om å bryte ut, eller være direkte utro. Jeg har en tidligere kollega som jeg chattet mye med på Teams, og som fortsatte å ta kontakt etter at han byttet jobb. Han er en del yngre, og har kone og barn, jeg er alene med barn. Vi har bare møttes noen få ganger (jobbet ikke på samme sted før), og jeg tror ikke jeg plukker opp noen andre vibber enn vennskapelige, med en liten undertone av "i et annet liv" kanskje. Jeg har vært veldig forsiktig med å fremstå som noe annet enn venner, jeg tenker at kona alltid skal kunne lese meldingene våre uten å lure på om det er noe mer. Det går mye i film og serier, og litt om familielivet (han har yngre barn og spør av og til om råd). Anonymkode: bd792...869 Okei, ja, dette innlegget gir jo mening. Anonymkode: fa944...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #14 Del Skrevet 30. september 2024 Lange telefonsamtaler på kveldstid er jo litt drøyt, syns samboeren din virkelig at det er greit? De fleste ville nok syns det er over grensen. Jeg hadde nok satt ned foten og passet på at vennskapet holdt seg innenfor jobb, så det overhodet ikke kan misforstås i forhold til din interesse. Anonymkode: 20555...2f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #15 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 8.56): Vi gjør sånn titt og ofte vi på vår arbeidsplan - både menn og damer. Det er ingen av oss som flørter sammen for det, men det er en naturlig utvikling av et fint arbeidsmiljø. Alt MÅ ikke utvikle seg til noe mer. Jeg ville tenkt at dette var vennskaplig eller en potensiell jobbektemann (en sånn du kan ha full åpenhet med, en du kan ha en nær relasjon til, men som du ikke kysser eller har intim kontakt med). Gjennom alle mine år i arbeidslivet har jeg dessverre kun hatt en jobbektemann, men vurderer om en homofil mann får være min neste K42 Anonymkode: 4376f...548 "Jobbektemann" som du kaller det er emosjonell utroskap. Jeg hadde avsluttet forholdet med deg tvert. Det er helt utrolig hva som kan normaliseres i enkelte miljøer. Anonymkode: a0f61...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #16 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 12.22): "Jobbektemann" som du kaller det er emosjonell utroskap. Jeg hadde avsluttet forholdet med deg tvert. Det er helt utrolig hva som kan normaliseres i enkelte miljøer. Anonymkode: a0f61...558 Hvordan tenker du at dette er emosjonell utroskap? Det er noen som du liker å tilbringe tid med, som er en god venn og kollega. Terminologien der er jobbektemann/jobbkone. Det er helt vanlig å ha en jobbektefelle. F.eks menn som får både kjeft på jobb og hjemme av den respektive konen hjemme og jobbkona på jobb. De tuller ofte med at de får kjeft begge steder. Samme kan damer ha jobbektemenn. Det er ikke "enkelte miljøer". Det er ingen utroskap verken emosjonelt eller fysisk. Tror nok heller at enkelte er livredde for at partneren skal finne en annen. Min samboer hadde syntes at det er greit at jeg hadde en homofil jobbektemann. Han hadde vært usikker på en annen jobbektemann siden vi ikke er gift, men skjønner prinsippet og synes at det er helt greit. Anonymkode: 4376f...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #17 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 18.47): Jeg skjønner hva dere mener. Jeg tenker jo det selv også, at han legger veldig mye tid inn i relasjonen vår. MEN; jeg har testet han et par ganger. Og det er dette jeg ikke skjønner. Jeg har prøvd å flørte litt for å se om han gir respons. Og det gjør han ikke. Om jeg skal ut, har pyntet meg for eksempel og sender en selfie så får jeg ikke noe svar. Han kan liksom svare med "ok". Altså helt fullstendig bekreftelsesløst. Så ja, han er veldig kontaktsøkende men gir meg aldri bekreftelse. Jeg er jo vant til den typen "flørt", at en mann forteller meg at jeg ser bra ut eller lignende. Men neida, ingenting av det. Bare mye kontakt. Anonymkode: fa944...a26 Hvorfor tester du ham? Er du selv interessert? Anonymkode: cd235...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 2. oktober 2024 #18 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hvorfor får han selfie av at du har pyntet deg og skal på fest? Virker som du kanskje går over en grense her. Du flørter med han og ønsker respons på selfies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #19 Del Skrevet 2. oktober 2024 På jobb holder man seg unna kollegaer når det kommer til romantiske relasjoner. Anonymkode: fda2e...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schopenhauer Skrevet 2. oktober 2024 #20 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvordan tenker du at dette er emosjonell utroskap? Det er noen som du liker å tilbringe tid med, som er en god venn og kollega. Terminologien der er jobbektemann/jobbkone. Det er helt vanlig å ha en jobbektefelle. F.eks menn som får både kjeft på jobb og hjemme av den respektive konen hjemme og jobbkona på jobb. De tuller ofte med at de får kjeft begge steder. Samme kan damer ha jobbektemenn. Det er ikke "enkelte miljøer". Det er ingen utroskap verken emosjonelt eller fysisk. Tror nok heller at enkelte er livredde for at partneren skal finne en annen. Min samboer hadde syntes at det er greit at jeg hadde en homofil jobbektemann. Han hadde vært usikker på en annen jobbektemann siden vi ikke er gift, men skjønner prinsippet og synes at det er helt greit. Anonymkode: 4376f...548 Hæ? Hvor er dette vanlig? Første gang jeg har hørt voksenkjeft av en kollega har blitt sammenlignet med kjeft fra kona. Det avhenger av hva relasjonen består av. Deler du f.eks. privat informasjon om din mann til vedkommende/om deg selv, går du til vedkommende for å få trøst, istedenfor din mann, sender du mye SMS til vedkommende utenfor arbeidstid, osv. Nettopp. Din kjæreste synes egentlig ikke dette er greit, og lukter faren ved at to arbeidskollegaer skal gå rundt å gi hverandre ris på rompa, samtidig som de normaliserer det og sidestiller det med kona/mannen som gjør det hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå