AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 Hei. Vi har nå vært kjærester i ett år og bor sammen. Har det overraskende bra sammen og deler hverdagen ilag. Problemet er at vi har litt ulike holdninger til rus blant annet. Jeg er helt avholds til narkotiske stoffer, har sagt en fremtidig partner og mann IKKE skal holde på med noe slikt. Han kjæresten min er åpen for å røyke hasj flere ganger, dette er noe han har gjort før. Jeg er ikke der😅 Han forsøker forteller han ikke skal gjøre nå, men kan potensielt gjøre en gang i fremtiden. Han snakker om at han kanskje vil til amsterdam i fremtiden og da vil ta sopp? Kun for å prøve. Dette er egentlig veldig dealbreaker for meg, han er i slutten av tyveårene. Jeg er i starten. Hjemme er jeg veldig ryddig av meg, han derimot har litt mere rot og gjør ikke husarbeid annet enn henge opp klær og vasker kopper. Jeg gjør alt annet. Klærne hans slenger overalt. Normalt?? Har sagt til han at han må ta dem, han gjør det kun når jeg sier ifra. Ikke utenom. Vi er litt ulike her. Så tidlig i forholdet. Er det grunn for å gå eller er dette vanlig? Ingen forhold og person er vel perfekte, så er jeg for kravstor? Anonymkode: ffbf1...ab1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Jeg ville bekymret meg mer for husarbeidet enn for om han en gang kom til å innta narkotika i et land der det selges lovlig. Husarbeidet må du ta opp i en alvorsprat. Blir det ikke bedring, kunne jeg vurdert å avslutte. Å stifte familie med en som ikke bidrar hjemme er veldig dumt. Anonymkode: 578c1...41d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 Synes ikke du er for kravstor. Personlig ville jeg ikke kunnet bo sammen med en som var så forskjellig fra meg. Hva du skal gjøre, vil ikke jeg legge meg opp i, men jeg tenker at du kan ikke regne med at hans holdninger og oppførsel skal endre seg, så spørsmålet er om dette er noe du kan leve med? Anonymkode: 23960...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå