AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 Jeg antar at de aller fleste som har bedrevet psykisk vold ikke er klar over det selv, at de gjør det underbevisst, velger å tro det, da det ville vært veldig deprimerende om alle gjorde dette med viten og vilje. Er det noen av dere som var bevisst på at dere bedrev psykisk vold når det foregikk, eller innså det i etterkant at oppførselen var langt over streken? Og har dere reflektert over hvorfor? traumer fra tidligere forhold? Som en som ble utsatt for psykisk vold av eksen, så er jeg nysgjerrig om noen som har vært på andre siden har hatt såppas selvinnsikt og selvrefleksjon i etterkant at de klarte å se hvorfor de oppførte seg som de gjorde? Anonymkode: 28275...fc1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Jeg har😭 Skjønte det ikke da, jeg var utrolig utslitt og på felgen (på grunn av sykdom) , så begynte å hakke på mannen konstant, og var veldig negativ til alt han gjorde og hadde lite respekt. Det gikk ut over hans psykiske helse. Jeg valgte å gå til slutt. Nå har jeg kommet meg fysisk, og innser hvor utrolig lavmål oppførselen min var. 😢 Jeg har beklaget til han, men jeg kan aldri tilgi meg selv😭 Jeg elsker han fortsatt, men kan selvsagt aldri få han tilbake. Anonymkode: cd8a5...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har😭 Skjønte det ikke da, jeg var utrolig utslitt og på felgen (på grunn av sykdom) , så begynte å hakke på mannen konstant, og var veldig negativ til alt han gjorde og hadde lite respekt. Det gikk ut over hans psykiske helse. Jeg valgte å gå til slutt. Nå har jeg kommet meg fysisk, og innser hvor utrolig lavmål oppførselen min var. 😢 Jeg har beklaget til han, men jeg kan aldri tilgi meg selv😭 Jeg elsker han fortsatt, men kan selvsagt aldri få han tilbake. Anonymkode: cd8a5...b9d Jeg vet forøvrig mye om hvorfor ting ble som det ble (etter mye sjelegranskning, samtaler osv), men det blir for personlig å ta her. Anonymkode: cd8a5...b9d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #4 Skrevet 23. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har😭 Skjønte det ikke da, jeg var utrolig utslitt og på felgen (på grunn av sykdom) , så begynte å hakke på mannen konstant, og var veldig negativ til alt han gjorde og hadde lite respekt. Det gikk ut over hans psykiske helse. Jeg valgte å gå til slutt. Nå har jeg kommet meg fysisk, og innser hvor utrolig lavmål oppførselen min var. 😢 Jeg har beklaget til han, men jeg kan aldri tilgi meg selv😭 Jeg elsker han fortsatt, men kan selvsagt aldri få han tilbake. Anonymkode: cd8a5...b9d Men da har du lært noe, ikke alle har nok selvinnsikt til å innse at det de gjorde var psykisk vold, så det står ihvertfall respekt av å innrømme dette og komme med en ektefølt unnskyldning. En unnskyldning fikk aldri jeg, hun innser nok ikke hva hun har gjort. TS Anonymkode: 28275...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå