AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Lignende spørsmål og eksempler osv? Dersom jeg består teoritentamen så klarer jeg teoriprøven også? Hva synes du var forskjellig? Anonymkode: 838f6...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Teoritentamen.no er hakket vanskeligere, nettopp for at de skal være sikre på at du består. Anonymkode: 02629...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Teoritentamen.no er hakket vanskeligere, nettopp for at de skal være sikre på at du består. Anonymkode: 02629...f88 Ååå mener du det? Det er så mange spørsmål der de spør om bremselengde og sånt. Utregninger er jeg dårlig på da må jeg ha et papir å kladde på. Surt å stryke på grunn av det 😅 Anonymkode: 838f6...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september (endret) I følge Statens Vegvesen sine nettsider kan du ikke benytte kladdeark for klasse B. https://www.vegvesen.no/forerkort/ta-forerkort/teoriprove/teoriproven-i-de-ulike-klassene/ Endret 23. september av TBL12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september TBL12 skrev (2 timer siden): I følge Statens Vegvesen sine nettsider kan du ikke benytte kladdeark for klasse B. https://www.vegvesen.no/forerkort/ta-forerkort/teoriprove/teoriproven-i-de-ulike-klassene/ Lite informativt på spørsmålet fra TS Anonymkode: 96997...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ååå mener du det? Det er så mange spørsmål der de spør om bremselengde og sånt. Utregninger er jeg dårlig på da må jeg ha et papir å kladde på. Surt å stryke på grunn av det 😅 Anonymkode: 838f6...ad6 Svar på oppfølgingsspørsmål fra trådstarter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Lite informativt på spørsmålet fra TS Anonymkode: 96997...58f Jo jeg synes det 😊Ikke et svar jeg likte da, det var jo kjipt for meg. ts Anonymkode: 838f6...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 17.56): Ååå mener du det? Det er så mange spørsmål der de spør om bremselengde og sånt. Utregninger er jeg dårlig på da må jeg ha et papir å kladde på. Surt å stryke på grunn av det 😅 Anonymkode: 838f6...ad6 Den er vanskeligere ja. Sønnen her ble overasket han øvde og øvde på den appen og sa selv den var enklere på trafikkstasjon. Noe og kjørelærer sa at det var slik for da var det større sjanse folk bestod hvis de faktisk leste på det de svarte galt og øvet videre. Her sa kjørelærer klarer du på appen 3 ganger, da klarer du teoriprøve på trafikkstasjonen Anonymkode: 848a1...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den er vanskeligere ja. Sønnen her ble overasket han øvde og øvde på den appen og sa selv den var enklere på trafikkstasjon. Noe og kjørelærer sa at det var slik for da var det større sjanse folk bestod hvis de faktisk leste på det de svarte galt og øvet videre. Her sa kjørelærer klarer du på appen 3 ganger, da klarer du teoriprøve på trafikkstasjonen Anonymkode: 848a1...7eb Man kan kjøpe sånn "garanti" for å bestå, og da må du klare fem på rad, men jeg klarer sånn ca annenhver så det nærmer seg, men jeg har time på fredag så vi får se 😊 Anonymkode: 838f6...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september Teoritentamen.no er mye vanskeligere 😊 Jeg leste gjennom alt én gang, tok masse prøver, spilte vikeplikt- og skiltspillene en del ganger. Etterhvert får man opp oversikt over temaene du ikke har fått på prøvene, eller som appen har gitt deg færrest spørsmål om, så da leste jeg ekstra på dem. Etter å ha jobbet masse med teoritemtamen.no, var teoriprøven nesten komisk lett, faktisk, noen spørsmål hadde veldig innlysende svar. Men jo, jeg fikk bremselengde på teoriprøven, pluss fartøkning ift hvor mange meter pr sekund en økning fra feks 40 til 70 tilsvarer (husker ikke helt tallene de ga), men det er kalkulator på skjermen så du får regna ut riktig. Anonymkode: ccf4c...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #11 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 17.48): Lignende spørsmål og eksempler osv? Dersom jeg består teoritentamen så klarer jeg teoriprøven også? Hva synes du var forskjellig? Anonymkode: 838f6...ad6 Leser du boka og forstår det som står i boka, så består du høyst sannsynlig teorien hos Statens veivesen. Forskjellen er at testene på nettet er fulle av feil, de er heller ikke satt sammen slik Vegvesenets tester, selv om de som lager disse nettetstene prøver å etterligne. Å bruke mange timer på nett tester istedenfor å lese boka er å investere sin tid feil. Husk at det du lærer ved å lese sal du bruke og kunne resten av livet. Så les boka, eller regn med at du må ta testen flere ganger, slik mer enn 50% av de som drar til trafikkstasjonene gjør. Bortkastede penger er det og. Og viser du sensor når du kjører opp at du ikke forstår teorien, selv om du har bestått teorien, så stryker han deg. Anonymkode: 656f7...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 25. september #12 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Leser du boka og forstår det som står i boka, så består du høyst sannsynlig teorien hos Statens veivesen. Forskjellen er at testene på nettet er fulle av feil, de er heller ikke satt sammen slik Vegvesenets tester, selv om de som lager disse nettetstene prøver å etterligne. Å bruke mange timer på nett tester istedenfor å lese boka er å investere sin tid feil. Husk at det du lærer ved å lese sal du bruke og kunne resten av livet. Så les boka, eller regn med at du må ta testen flere ganger, slik mer enn 50% av de som drar til trafikkstasjonene gjør. Bortkastede penger er det og. Og viser du sensor når du kjører opp at du ikke forstår teorien, selv om du har bestått teorien, så stryker han deg. Anonymkode: 656f7...825 Her er jeg ikke helt enig. Selvsagt er det en fordel å lese boka også, men de testene som ligger på Teoritentamen.no er kvalitetssikret og gode. De blir jo anbefalt av Vegvesenet også. Fordelen med å ta disse testene er at de spørsmålene du får feil på blir godt forklart, slik at du lærer noe av de også. Mitt barn hadde mye hjelp av disse testene i forkant og visste hva hun måtte lese mer på underveis, siden hun fikk opp en oversikt over hvilke temaer feilene var innenfor og dermed hvilke temaer hun burde lese mer om. Hun tok MANGE tester før hun turte ta prøven hos vegvesenet og hadde ingen helt rett, men 4-5 feil hver gang. På teoriprøven på vegvesenet fikk hun 0 feil... hun sa den var mye lettere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #13 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Leser du boka og forstår det som står i boka, så består du høyst sannsynlig teorien hos Statens veivesen. Forskjellen er at testene på nettet er fulle av feil, de er heller ikke satt sammen slik Vegvesenets tester, selv om de som lager disse nettetstene prøver å etterligne. Å bruke mange timer på nett tester istedenfor å lese boka er å investere sin tid feil. Husk at det du lærer ved å lese sal du bruke og kunne resten av livet. Så les boka, eller regn med at du må ta testen flere ganger, slik mer enn 50% av de som drar til trafikkstasjonene gjør. Bortkastede penger er det og. Og viser du sensor når du kjører opp at du ikke forstår teorien, selv om du har bestått teorien, så stryker han deg. Anonymkode: 656f7...825 Her så fikk ungdommen bruk av teoritentamen via kjøreskole. Og er og den app som mange kjøreskole og statens vegvesen anbaler å øve med. Før satt en på kjøreskole hadde teorikurs og en tok x antall tester på ark der som var lik den på trafikkstasjon og var da kjørelærer som sa nå kan vi bestille teori test, slik er det ikke lenger. Og derfor mange kjøreskole anbefaler den appen slik at en ser hva en bør øve på Anonymkode: 848a1...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #14 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Leser du boka og forstår det som står i boka, så består du høyst sannsynlig teorien hos Statens veivesen. Forskjellen er at testene på nettet er fulle av feil, de er heller ikke satt sammen slik Vegvesenets tester, selv om de som lager disse nettetstene prøver å etterligne. Å bruke mange timer på nett tester istedenfor å lese boka er å investere sin tid feil. Husk at det du lærer ved å lese sal du bruke og kunne resten av livet. Så les boka, eller regn med at du må ta testen flere ganger, slik mer enn 50% av de som drar til trafikkstasjonene gjør. Bortkastede penger er det og. Og viser du sensor når du kjører opp at du ikke forstår teorien, selv om du har bestått teorien, så stryker han deg. Anonymkode: 656f7...825 Teoritentamen.no er en app, ikke tilfeldige tester på nett - den har så og si tatt over for boka. Du leser boka i appen og tar tester i appen. Appen er laget i samarbeid med Norges Trafikkforbund, de som i sin tid skrev boka "Veien til førerkortet" 😊 Til sammenlikning brukte min mann boka da han tok lappen for 14 år siden - da var det jo ingen app. Men da jeg tok lappen viste jeg han rundt i appen og han sa den var mye bedre og oversiktlig enn boka. Testene og spillene der inne er kjempenyttige, og inneholder ikke masse feil. Anonymkode: ccf4c...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #15 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Teoritentamen.no er en app, ikke tilfeldige tester på nett - den har så og si tatt over for boka. Du leser boka i appen og tar tester i appen. Appen er laget i samarbeid med Norges Trafikkforbund, de som i sin tid skrev boka "Veien til førerkortet" 😊 Til sammenlikning brukte min mann boka da han tok lappen for 14 år siden - da var det jo ingen app. Men da jeg tok lappen viste jeg han rundt i appen og han sa den var mye bedre og oversiktlig enn boka. Testene og spillene der inne er kjempenyttige, og inneholder ikke masse feil. Anonymkode: ccf4c...7a8 Mener du at en app ikke er internett? Da lever vi i to ulike verdener. Ser daglig ungdommer som optimistisk kommer og skal ta teorien. De fleste som stryker skryter av at de ikke har åpnet boka men bare tatt tester på nettet, så jeg har behold i mine påstander uansett hva andre måtte mene fra sitt ståsted. Anonymkode: 656f7...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mener du at en app ikke er internett? Da lever vi i to ulike verdener. Ser daglig ungdommer som optimistisk kommer og skal ta teorien. De fleste som stryker skryter av at de ikke har åpnet boka men bare tatt tester på nettet, så jeg har behold i mine påstander uansett hva andre måtte mene fra sitt ståsted. Anonymkode: 656f7...825 Jeg sier at å lese boka tilsvarer å bruke teoritentamen.no - ikke tilfeldige nettsider. Bestod med 0 feil, jeg 😊 Anonymkode: ccf4c...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Mener du at en app ikke er internett? Da lever vi i to ulike verdener. Ser daglig ungdommer som optimistisk kommer og skal ta teorien. De fleste som stryker skryter av at de ikke har åpnet boka men bare tatt tester på nettet, så jeg har behold i mine påstander uansett hva andre måtte mene fra sitt ståsted. Anonymkode: 656f7...825 Tilfedige"tester på nettet" og teotitentamen.no er jo ikke det samme. Anonymkode: 210ce...5ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #18 Del Skrevet 25. september Tok nettopp lappen selv. Teoritentamen.no er mye vanskeligere enn vegvesenet sin prøve. Anonymkode: e0056...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 17.48): Lignende spørsmål og eksempler osv? Dersom jeg består teoritentamen så klarer jeg teoriprøven også? Hva synes du var forskjellig? Anonymkode: 838f6...ad6 For meg hjalp det mest å øve inn svarene fremfor å ta alle prøvene. Skrev ned for hvert kapittel. Fikk 2 feil på første forsøk og jeg er ikke flink i teori. Anonymkode: 1161b...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå