Gå til innhold

Teoriprøven på statens vegvesen, er den som teoritentamen.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lignende spørsmål og eksempler osv? Dersom jeg består teoritentamen så klarer jeg teoriprøven også?

Hva synes du var forskjellig? 

Anonymkode: 838f6...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teoritentamen.no er hakket vanskeligere, nettopp for at de skal være sikre på at du består. 

Anonymkode: 02629...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Teoritentamen.no er hakket vanskeligere, nettopp for at de skal være sikre på at du består. 

Anonymkode: 02629...f88

Ååå mener du det? Det er så mange spørsmål der de spør om bremselengde og sånt. Utregninger er jeg dårlig på da må jeg ha et papir å kladde på. Surt å stryke på grunn av det 😅

Anonymkode: 838f6...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ååå mener du det? Det er så mange spørsmål der de spør om bremselengde og sånt. Utregninger er jeg dårlig på da må jeg ha et papir å kladde på. Surt å stryke på grunn av det 😅

Anonymkode: 838f6...ad6

Svar på oppfølgingsspørsmål fra trådstarter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lite informativt på spørsmålet fra TS

Anonymkode: 96997...58f

Jo jeg synes det 😊Ikke et svar jeg likte da, det var jo kjipt for meg.

ts

Anonymkode: 838f6...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 17.56):

Ååå mener du det? Det er så mange spørsmål der de spør om bremselengde og sånt. Utregninger er jeg dårlig på da må jeg ha et papir å kladde på. Surt å stryke på grunn av det 😅

Anonymkode: 838f6...ad6

Den er vanskeligere ja. Sønnen her ble overasket han øvde og øvde på den appen og sa selv den var enklere på trafikkstasjon. Noe og kjørelærer sa at det var slik for da var det større sjanse folk bestod hvis de faktisk leste på det de svarte galt og øvet videre. Her sa kjørelærer klarer du på appen 3 ganger, da klarer du teoriprøve på trafikkstasjonen

Anonymkode: 848a1...7eb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den er vanskeligere ja. Sønnen her ble overasket han øvde og øvde på den appen og sa selv den var enklere på trafikkstasjon. Noe og kjørelærer sa at det var slik for da var det større sjanse folk bestod hvis de faktisk leste på det de svarte galt og øvet videre. Her sa kjørelærer klarer du på appen 3 ganger, da klarer du teoriprøve på trafikkstasjonen

Anonymkode: 848a1...7eb

Man kan kjøpe sånn "garanti" for å bestå, og da må du klare fem på rad, men jeg klarer sånn ca annenhver så det nærmer seg, men jeg har time på fredag så vi får se 😊 

Anonymkode: 838f6...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...