Jenny5 Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 Dette er favoritt høst antrekket mitt Er det det samme eller noe annet
Grønt blad Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Du viser frem fottøyet. Hadde vært fint å se hele antrekket.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 Håper du på regn og møkkavær? Hadde heller foretrukket noen kjoler i nydelige høstfarger med matchende strømper og boots til! Anonymkode: 9c25e...d52
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Skrevet 24. september 2024 Mitt er ikke støvler… Elsker å ha en baggy genser over en treningsjakke høst, vinter og vår. Jakka tetter rundt halsen, og en baggy bomullsgenser er jo noe av det beste som finnes å ha på uansett. Anonymkode: 4fb8d...e07
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Skrevet 25. september 2024 Jeg kan skjønne deg ts. Mitt favoritt høstantrekk er fjellsko, turbukse, fritidstøy. Fordi min favoritt syssel er å gå i fjellet. Å traske i vei over litt våte myrer, tenne bål i solnedgangen og sitte ved bålet i de mørke kveldstimer, da har jeg det aller best. Og da nytter ikke kjoler og matchende strømper eller bommulsgenser eller andre klær jeg har på meg i hverdagen. Anonymkode: 1c481...b78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå