AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #1 Skrevet 23. september 2024 I dag når jeg kom hjem igjen oppdaget jeg noe på soverommet til meg og mannen min. Da jeg kom hjem var noen av bhene + litt annet undertøy som eks hofterholder, strømper osv + noen klær og sko som jeg har liggende på sengen til mannen min. Jeg har en minstanke at når jeg var på jobb i natt så testet mannen min klær som jeg har. Det er greit bare han hadde ryddet opp i det før han reiste på jobb Det jeg lurer på hva skal si eller gjøre for at han forstår at jeg har oppdaget at har prøvd klærene jeg har og ikke minst ryddet bort etter bruk. Selvsagt så kunne jeg ha laget et realt spetakkel og bråket rund dette, men jeg årker ikke det. Mener det det andre ting som en kan lage mer spetakkel rundt enn akkurat dette temat. Så da lurer jeg på hvordan ville du fortalt at jeg hadde oppdaget dette? Selvsagt på en grei måte uten for mye rabalder? eller haddde du ikke sagt noen ting? Hadde du laget et realt spetakkel eller hadde du tatt en rolig versjo? Hadde f. eks. sagt dersom du skal prøve mer dameklær så er det helt ok at du gjør det, men kjøp dine egne og ikke bruk det jeg har? Hadde du tilbudt mannen din dersom det skulle kjøpes hjelp slik at han kunne få noe ha like å bruke KUN HJEMME NÅR JEG IKKE VAR TILSTEDE OG IKKE PÅ BYEN.... ler alle må ha en hobby Så da vil jeg høre hva tenker du rundt dette temaet Da får jeg rydde litt klær også får jeg lage meg litt middag. Det er godt at det er ikke noen andre i huset enn bare meg PS! Jeg tror dette er bare denne er ene gangen har gjør dette.... Anonymkode: 6c065...a3b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Jeg har sagt til mannen min at han kan bruke av klærne mine hvis han vil. Jeg har også kjøpt klær til ham. Han har overtatt en av mine topper og elsker å bruke den. Han liker best å bruke klærne sammen med meg da. Anonymkode: 22388...b8c 1
ashley jackson Skrevet 23. september 2024 #3 Skrevet 23. september 2024 Hvorfor skal du lage et realt spetakkel ut av dette? Det kan være en million grunner til at klærne ligger der. Du kan enten lage et langt innlegg på kg, eller så kan du spørre ham: hei Per, hvorfor ligger klærne mine der? 6 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #4 Skrevet 23. september 2024 Hæ, hvorfor kunne du "selvsagt laget bråk og spetakkel"??!? Det er da vel ingen som gjør det, bare av noen klær som ikke er ryddet bort? Anonymkode: d4ad1...034 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #5 Skrevet 23. september 2024 Er dere samme størrelse? Ellers har han kanskje bare luktet på dem eller noe. Anonymkode: a0b37...54a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #6 Skrevet 23. september 2024 VET du at han helt sikkert har prøvd dem på eller hatt dem på da? Kan vel hende han bare har følt på dem og luktet på dem og tenkt på deg mens han tok seg en runk. Anonymkode: 40286...59d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #7 Skrevet 23. september 2024 Har mannen din egen seng (og eget rom?), siden klærne lå på mannen sin seng og ikke egen seng? Du skal lage et spetakkel av at det lå noe av undertøyet ditt på senga? Anonymkode: a6923...54c 1
Sirah Skrevet 23. september 2024 #8 Skrevet 23. september 2024 Hvorfor skal du lage bråk og spetakkel av dette? Kan det være at han satt igang en ryddesjau han aldri fikk fullført?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #9 Skrevet 23. september 2024 Jeg hadde spurt, og sagt at dersom han tenner på slikt er det helt ok for meg å inkludere det i vår seksuelle lek. Anonymkode: d22cf...38f 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #10 Skrevet 23. september 2024 Er det ikke helt sykt om mannen din plutselig er transe? Nei, det er skilsmissegrunn om du er normal hetero. Anonymkode: af9e3...5bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #11 Skrevet 23. september 2024 Så åpen for ting hadde jeg ikke vært Anonymkode: a9d47...cc7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #12 Skrevet 23. september 2024 Innlegget ser ut til å kunne vært skrevet av en mann som vil prøve konas klær. Anonymkode: 068f3...646 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #13 Skrevet 23. september 2024 Ikke noe å lage noe spetakkel over det vel. Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe nøvendigvis, man må få lov til å ha sine private små solo-kinks. Eneste er at jeg ville visst det om han faktisk var sånn født-i-feil-kropp og ville skifte kjønn liksom. Men man trenger jo ikke være der fordi man liker litt kvinneundertøy 😅 En eks av meg hadde en greie for truser, ikke å ha dem på selv (som jeg vet om da, men jeg ga han jo noen par så who knows!), men han likte å leke med dem og likte lukten av dem og sånn. Tror fadermeg jeg hadde prøvd en BH og høye hæler på kun for moro skyld om jeg var mann, finne ut hvordan kvinner har det, og se hvordan jeg hadde sett ut i det😂 Anonymkode: cf288...29f 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #14 Skrevet 23. september 2024 Kanskje han la det frem til deg, i håp om at du tar det på deg en aften. Anonymkode: 1a650...5b3 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #15 Skrevet 23. september 2024 Dere bruker samme størrelse sko(!) og klær? Anonymkode: d7358...f33
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #16 Skrevet 23. september 2024 Uff. Stakkars deg. Dette hadde jeg ikke klart å akseptere. Jeg trenger en MANN med stor M! Og for meg er ikke en mann som går i kvinneklær noe jeg hadde tent på, dessverre. Anonymkode: 02f75...68b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #17 Skrevet 23. september 2024 Du dro det for langt i det du dro inn hofteholdere. Anonymkode: 99398...a60 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #18 Skrevet 23. september 2024 Mann i hofteholder er bare ikke sexy i min bok. Og så er det litt ekkelt å bruke andres undertøy. Altså, at andre bruker ens undertøy, da. 😬 Anonymkode: a0b37...54a
Myrmica Skrevet 24. september 2024 #19 Skrevet 24. september 2024 Dette høres ut som tull 😂 Men hadde jeg hatt en mann som prøvde undertøyet mitt, ville jeg gjort det helt klart for ham at det selvsagt er helt greit. Det er bare klær, no big deal. Det er jo null problem at damer bruker boxere og slips om de vil, hvorfor skal det være noe som helst problem den andre veien? Men så håper jeg jo i utgangspunktet at jeg hadde hatt et såpass trygt og solid forhold til partner at han ikke hadde vært redd for å snakke om disse tingene med meg.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #20 Skrevet 24. september 2024 Litt rart at han ikke ryddet opp etter seg, hvis dette var første gangen han prøvde dine klær. Kanskje han har vært flinkere til å rydde tidligere? Det er dessverre mye skam i slik fetisher, og det kan hende han vil blånekte hvis du spør direkte. Ta heller en samtale om alle slags fetisher, og se om han tør å innrømme det slik. Han skal ikke trenge å skjemmes for dette, så å lage et rabalder vil nok kunne gjøre mye skade. Hvis han ikke forteller om det og dette skjer igjen, så kan du si at det er greit at han låner klær bare han rydder opp etter seg. Uten å gjøre noe stort ut av det. La han så få tid til å fordøye det, det at du vet. Men jeg vil nok tro at det ikke er så uvanlig at et mann en eller annen gang i livet vil prøve på seg kvinneklær, uten at det trenger å ligge så mye bak det. Hadde min mann prøvd mine klær, så hadde jeg nok syntes at det var greit så lenge han hadde ryddet opp etter seg eller eventuelt kastet det til vask (hvis det var brukt i en seksuell handling). Jeg hadde nok håpet at han ville ha delt den fetishen med meg, slik at vi sammen kunne ha utforsket den. Han er mannen min, og hans seksualitet er noe jeg bryr meg om, selv om jeg ikke ville ha delt akkurat den fetishen. Anonymkode: 5a762...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå