Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny kjæreste ønsker at jeg skal gå ned 10 kilo . Jeg selv ønsker også dette og har signalisert at jeg ønsker det. Han antyder at dette er et krav ved å si «jeg er tålmodig» - akkurat som om dette er et behov han har. Han omtaler meg som overvektig og er snar å si at andre damer er flotte. Jeg føler implisitt jeg er på «prøve» . Er det forståelig at jeg føler dette siden han sier det han sier? Jeg har 29 i bmi. 

Anonymkode: 8a2c9...e54

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en bedre kjæreste

Anonymkode: 412b6...c97

• Liker 26
  • Nyttig 12
Skrevet

Gå ned 10kg for din egen del, og finn en annen kjæreste :)

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Finn det ny kjæresten...han skal elske deg for deg.. ikke vekten.

Han er sånn type som blir utro den dagen du går opp i vekt

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Millinea skrev (1 minutt siden):

Gå ned 10kg for din egen del, og finn en annen kjæreste :)

This is the way! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ny kjæreste ønsker at jeg skal gå ned 10 kilo . Jeg selv ønsker også dette og har signalisert at jeg ønsker det. Han antyder at dette er et krav ved å si «jeg er tålmodig» - akkurat som om dette er et behov han har. Han omtaler meg som overvektig og er snar å si at andre damer er flotte. Jeg føler implisitt jeg er på «prøve» . Er det forståelig at jeg føler dette siden han sier det han sier? Jeg har 29 i bmi. 

Ny kjæreste vil endre deg. Ingen tegn til å beholde han. Er han så stram og sexy da?

En eks var slik mot meg, ville ha meg så tynn og trent som mulig mens han selv var 190 høy og 120kg. Som sagt, en eks. 

Anonymkode: ce67f...284

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du burde starte med x antall kg, ved å dumpe han der i søpla🤢

En kjæreste skal stå sammen med deg gjennom tykt og tynt. Den største krisa i livet vil nok være adskillig større enn ti kilo, og han har bevist nå hva han er god for.

Anonymkode: 4408d...714

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Finn ut hvor mange kilo han veier. Så sender du han en sms der du skriver at du akkurat nå kvitter deg med disse kiloene.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde jobbet hardt for å gå ned mer enn 10 kg, og ventet til han var fornøyd og stolt, så hadde jeg bedt han reise til helvete.

Anonymkode: 252f9...69e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde jobbet hardt for å gå ned mer enn 10 kg, og ventet til han var fornøyd og stolt, så hadde jeg bedt han reise til helvete.

Anonymkode: 252f9...69e

Å gå ned i vekt er ikke lett, og kan ta lang tid. Skal hun slite med denne tosken også, bare for å vise ham? 

Det er bare å dumpe med det samme. 

Anonymkode: 0ffd6...b70

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde absolutt hatt godt av å kvitte meg med 10-20 kilo. Men aldri fordi en kjæreste ønsket det. Og dette er en ny kjæreste? Hvorfor ble han sammen med deg hvis han ikke liker deg som du er? Jeg datet en fyr. Han tok tak i magen min og sa at han gledet seg til jeg ble kvitt de ekstra kiloene. Han var fullstendig klar over at jeg var sånn når vi ble sammen. Hadde heller ikke nevnt at jeg ønsket å gå ned i vekt. Kvittet meg fort med ca 80 kilo dødvekt(han). Ikke interessert i noen som ser på meg som ett restaurerings prosjekt

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

En ting er å støtte deg når DU ytrer et ønske om å gå ned i vekt. Men hvorfor i alle dager ønsket han å bli sammen med deg når han ønsker å endre deg?

Da er han ikke glad i deg for den du er.

Kjæresten min var litt overvektig da vi ble sammen. Han ønsket selv å gå ned i vekt. Og han har fremdeles en jobb å gjøre.

Men jeg elsker han slik han er. Eneste grunnen til at jeg oppfordrer han er pga helsen. Jeg bryr meg om at han har en sunn og sterk kropp, ikke sixpack og «gymbody». 

Anonymkode: 956d0...e1a

• Liker 1
Skrevet

TS her : jeg selv har ytret ønske om å gå ned da jeg traff ham ( faktisk første gang) Men : jeg trodde ikke at han var opptatt av det - nå ser jeg / frykter jeg at han dumper meg hvis jeg ikke lykkes med mine mål, det er kjernen i problemstillingen. Jeg oppfatter det ikke usympatisk - men anstrengt at han ikke beroliger meg med «du trenger ikke gå ned for min skyld - jeg liker det som du er» 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her : jeg selv har ytret ønske om å gå ned da jeg traff ham ( faktisk første gang) Men : jeg trodde ikke at han var opptatt av det - nå ser jeg / frykter jeg at han dumper meg hvis jeg ikke lykkes med mine mål, det er kjernen i problemstillingen. Jeg oppfatter det ikke usympatisk - men anstrengt at han ikke beroliger meg med «du trenger ikke gå ned for min skyld - jeg liker det som du er» 

Jeg har akkurat dumpet en mann jeg synes er for stor for meg. Vi har god kjemi, lik humor, like verdier og vi hadde det veldig gøy sammen. Jeg tenkte at jeg ikke kom til å bry meg så mye om vekten hans, da jeg likte han så godt. Vi hadde deilig sex, han var flink med meg, men det var flere stillinger vi ikke kunne ha samleie i og det er kjedelig å bare bli tatt bakfra. Han er sikkert 40kg overvektig og jeg synes det var ubehagelig å se på han uten klær. Magen hang jo litt over penisen hans når han reiste seg opp uten klær. 
Så jeg kan nok tenke meg at han kjæresten din mener at du burde gå ned i vekt, og at han kan miste lysten etterhvert hvis du ikke gjør det. 

Anonymkode: 18b54...e20

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat dumpet en mann jeg synes er for stor for meg. Vi har god kjemi, lik humor, like verdier og vi hadde det veldig gøy sammen. Jeg tenkte at jeg ikke kom til å bry meg så mye om vekten hans, da jeg likte han så godt. Vi hadde deilig sex, han var flink med meg, men det var flere stillinger vi ikke kunne ha samleie i og det er kjedelig å bare bli tatt bakfra. Han er sikkert 40kg overvektig og jeg synes det var ubehagelig å se på han uten klær. Magen hang jo litt over penisen hans når han reiste seg opp uten klær. 
Så jeg kan nok tenke meg at han kjæresten din mener at du burde gå ned i vekt, og at han kan miste lysten etterhvert hvis du ikke gjør det. 

Anonymkode: 18b54...e20

Ja, men å presse noen til det er ikke greit.

Anonymkode: 4408d...714

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde enten gått ned 11 kg og dumpa fyren når jobben var gjort (siden du har et selvstendig ønske om å gå ned kiloene), eller så hadde jeg spist 200 gram sjokolade hver jævla gang han nevnte det...

Anonymkode: 8f537...57c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min overvektige eks ønsket også dette når jeg (fremdeles normalvektig/tynn) hadde gått opp tre kilo. Jeg kvittet meg istedenfor med 104 kg. Ham. 

Hadde aldri satset på en mann som har slike krav. Livet skjer. Hadde ikke våget å få barn ned en slik for eksempel. 

Jeg er 20 kilo tyngre nå enn da jeg møtte min kjære, på grunn av sykdom og medisiner. Han elsker meg like høyt. 

Anonymkode: 72a56...b13

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det beste her er å gjøre det slutt, og så gå ned 10 kg. ;) 

Mye enklere og mer motiverende, og du vil være ekstra stolt over resultatet. 

Deretter finner du deg ny kjæreste som elsker deg for den du er, uansett om du har 10 kg for mye eller for lite.

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er hans bmi? 

Skrevet

Hvorfor er du fortsatt sammen med han?

Anonymkode: 0b6a6...e8d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...